2026-08-24, 21:52
Medlem
Han kommer ångra sin samboskap el hålla ut tills han utnyttjat klart.
Citera
2026-08-24, 22:01
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
De har iallafall inte gjort adressändring. Dags att göra anmälan till Skatteverket för folkbokföringsbrott och kronofogden.
Ja vi ska hålla koll 😅
Citera
2026-08-24, 22:03
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Solklart exempel i senaste vloggen att hon drar nytta av sin ”sjukdom” när sonen ringer och ber om att bli hämtad och hon säger att hon inte kan det pga att hon har så ont och att det bara rinner. Bullshit! Sån jävla bortförklaring för att hon inte orkar! Fy fan!!!
Kanske att hon druckit?
Citera
2026-08-24, 22:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Kanske att hon druckit?
Hoppas inte men hon verkade inte alls sjuk i videon förrän han ringde men även då lät hon helt känslokall när hon sade det.
Hon har kört med Mellin till Sundsvall när hon knappt vetat om hon skulle orka med resan pga hennes öppna sår på hela kroppen (stor skillnad mot idag).

Så absolut använder hon sjukdomsvinst, ”jag är sjuk så jag rättfärdigar allt med det och får som jag vill”.
Citera
2026-08-24, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Hoppas inte men hon verkade inte alls sjuk i videon förrän han ringde men även då lät hon helt känslokall när hon sade det.
Hon har kört med Mellin till Sundsvall när hon knappt vetat om hon skulle orka med resan pga hennes öppna sår på hela kroppen (stor skillnad mot idag).

Så absolut använder hon sjukdomsvinst, ”jag är sjuk så jag rättfärdigar allt med det och får som jag vill”.
Undrar just hur sonen mår för han vet det är ett svek och att hon ljuger.
Citera
2026-08-25, 05:42
Medlem
Citat:
Kanske att hon druckit?
Tror hon druckit.
Senast redigerad av Stoltmamma26 2026-08-25 kl. 05:44.
Citera
2026-08-25, 06:13
Medlem
askungens avatar
Fattar inte va problemet var? Skillnad på att sitta på röven i bilen mot soffan?

Sen får jag stress av att se hur hon håller på och öppnar och stänger loppisen hela tiden såfort det kommer lite regn.
Varför tar hon inte bara in sakerna som hänger där så folk faktiskt har möjlighet att handla någon gång?
Citera
2026-08-25, 08:45
Medlem
Citat:
Kanske att hon druckit?
Så är det säkert och hon verkar likgiltig inför sina barn numera.
När man så snabbt tar till med en lögn utan att blinka då är man en van lögnare.
Citera
2026-08-25, 09:20
Medlem
Hoppas hon blir stannad en tidig morgon på vägen till skolan och får blåsa och det ger utslag. Ska nog tipsa polisen igen
Citera
2026-08-25, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Så är det säkert och hon verkar likgiltig inför sina barn numera.
När man så snabbt tar till med en lögn utan att blinka då är man en van lögnare.
Om hon nu var för sjuk för att hämta sonen, hur kunde hon sitta och plocka i lådorna?
Barnen går väl före? Och varför lagar hon alltid bara mat till sig själv? Vad äter resten av familjen? Tycker så otroligt synd om hennes barn. Hon klagar på sin egen barndom och uppväxt, men klarar inte av att ge sina barn en bra uppväxt. Det går tydligen i arv.
Citera
2026-08-25, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Om hon nu var för sjuk för att hämta sonen, hur kunde hon sitta och plocka i lådorna?
Barnen går väl före? Och varför lagar hon alltid bara mat till sig själv? Vad äter resten av familjen? Tycker så otroligt synd om hennes barn. Hon klagar på sin egen barndom och uppväxt, men klarar inte av att ge sina barn en bra uppväxt. Det går tydligen i arv.
👍👍👍
Citera
2026-08-25, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hoppas hon blir stannad en tidig morgon på vägen till skolan och får blåsa och det ger utslag. Ska nog tipsa polisen igen
Fler av oss borde kanske göra. Många kör påverkade och hon kan va en av dem faktiskt 👍😡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in