2026-08-24, 17:43
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Vad har Fauci ljugit om? Är DUKTIGA KILLEN igång nu igen med lögner och skitprat som han hasplar ur sig utan att kunna styrka det?

Vad är det han ljugit om? Kom igen, DUKTIGA KILLEN! Visa vad det är han ljugit om!
Jag länka ju artikeln. Och har förklarat för dig i något dussin inlägg.

Duktiga killen? ?? Va ??
Citera
2026-08-24, 17:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Biden visste inte vilken dag eller ens år det var...
Det verkar mer vara som om du är dement som inte klarar av att argumentera.

Exakt varenda en begriper att både RFKjr och Rand Paul och deras svans skulle försöka passa på framledes.

Denna freakshow gick att räkna ut på förhand via deras extrema besatthet och gapande om fängelse - så att Fauci och familj levt under mordhot.

Det är trakasserier som endast MAGA lyckas uppbringa, bortom all normalitet.

Det mest skrattretande är RFKjr som lämnade ut anteckningarna. Som leker förståsigpåare.

Inkompetent och outbildad konspirationsteoretiker - och garanterat helt oförmögen att hantera en ny pandemi.
Citera
2026-08-24, 18:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag länka ju artikeln. Och har förklarat för dig i något dussin inlägg.

Duktiga killen? ?? Va ??
Ja visst! "Jag länka ju artikeln"...visst, utan så mycket som tillstymmelse till att ge något stöd för eller ens visa vad det var för skitprat och lögner som du vill ha stöd för.

Frågan här är väl egentligen vem av RFK Jr och DUKTIGA KILLEN som är den största idioten och lögnaren. Det är jämt skägg, skulle jag säga, men DUKTIGA KILLEN leder nog på Flashback.

Men DUKTIGA KILLEN får gärna infoga ett citat....från vad det nu är DUKTIGA KILLEN menar att han refererat till.
Citera
2026-08-24, 18:07
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ja visst! "Jag länka ju artikeln"...visst, utan så mycket som tillstymmelse till att ge något stöd för eller ens visa vad det var för skitprat och lögner som du vill ha stöd för.

Frågan här är väl egentligen vem av RFK Jr och DUKTIGA KILLEN som är den största idioten och lögnaren. Det är jämt skägg, skulle jag säga, men DUKTIGA KILLEN leder nog på Flashback.

Men DUKTIGA KILLEN får gärna infoga ett citat....från vad det nu är DUKTIGA KILLEN menar att han refererat till.
In an entry dated Feb. 8, 2020, Fauci described a purported phone call he had with Tom Frieden, who served as President Obama’s Centers for Disease Control and Prevention (CDC) director. According to Fauci, the two discussed “various aspects of the [Covid] outbreak.”

The then-National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) director wrote that he and Frieden “are on the same page” in their assessment that the Covid-19 virus “is acting like a bad influenza in its transmissibility and that the denominator” of total diagnosed cases “is much greater than” currently reported figures. Fauci further noted that this would make the “case fatality rate (CFR)” — the proportion of people who die from a disease among the total number infected over a certain period of time — “more like 0.2-0.3 % rather than 2.0%.”

https://thefederalist.com/2026/07/27/faucis-diary-shows-5-major-covid-lies-he-told-the-american-public/

Här.

Han ljög om dödligheten.

Jag förstår inte varför du kallar mig duktiga killen.
Citera
2026-08-24, 18:15
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
In an entry dated Feb. 8, 2020, Fauci described a purported phone call he had with Tom Frieden, who served as President Obama’s Centers for Disease Control and Prevention (CDC) director. According to Fauci, the two discussed “various aspects of the [Covid] outbreak.”

The then-National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) director wrote that he and Frieden “are on the same page” in their assessment that the Covid-19 virus “is acting like a bad influenza in its transmissibility and that the denominator” of total diagnosed cases “is much greater than” currently reported figures. Fauci further noted that this would make the “case fatality rate (CFR)” — the proportion of people who die from a disease among the total number infected over a certain period of time — “more like 0.2-0.3 % rather than 2.0%.”

https://thefederalist.com/2026/07/27/faucis-diary-shows-5-major-covid-lies-he-told-the-american-public/

Här.

Han ljög om dödligheten.

Nej, din dumma jävla gås. En personlig bedömning och uppskattning är ingen vetenskapligt grundad slutsats. Hur kan man vara så obegripligt jävla ointelligent som DUKTIGA KILLEN och få för sig att någon "lögn" förekommit.

Att Fauci ger allmänheten den vetenskapligt befästa uppskattningen snarare än sin personliga gissning är inte en LÖGN, din ointelligenta pappskalle.

Nej, DUKTIGA KILLEN får nog börja om istället för att haspla ur sig lögner och skitprat. Men så är du ju också DUKTIGA KILLEN.

Så kom igen nu, DUKTIGA KILLEN, plocka fram var det var Fauci har "ljugit".

Va, DUKTIGA KILLEN!??? Kom igen nu DUKTIGA KILLEN!!!
Citera
2026-08-24, 18:18
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, din dumma jävla gås. En personlig bedömning och uppskattning är ingen vetenskapligt grundad slutsats. Hur kan man vara så obegripligt jävla ointelligent som DUKTIGA KILLEN och få för sig att någon "lögn" förekommit.

Att Fauci ger allmänheten den vetenskapligt befästa uppskattningen snarare än sin personliga gissning är inte en LÖGN, din ointelligenta pappskalle.

Nej, DUKTIGA KILLEN får nog börja om istället för att haspla ur sig lögner och skitprat. Men så är du ju också DUKTIGA KILLEN.

Så kom igen nu, DUKTIGA KILLEN, plocka fram var det var Fauci har "ljugit".

Va, DUKTIGA KILLEN!??? Kom igen nu DUKTIGA KILLEN!!!
Fauci's diary says he privately put COVID's fatality rate at 0.2-0.3%. Under oath weeks later, he told Congress it was 10x the flu. The timeline:

Feb 8, 2020 (private diary): case fatality rate "more like 0.2-0.3%."

March 10 (Hannity): "The mortality for this is about 2-2.5%. It's probably lower than that, closer to 1%. But even if it's 1%, it's 10x more lethal than the seasonal flu."

March 11 (Congress, under oath): "The stated fatality rate of this overall... is about 3%. If you count all the cases of asymptomatic infection, that probably brings the mortality down to 1%, which means it's 10x more deadly than the seasonal flu."

March 27 (Daily Show): "The mortality of this is about 10x the flu. It's at least 1%."

He wrote 0.2-0.3% in his journal — then told the public, over and over, a number 3 to 5 times higher.

Vilket betyder att han ljög. Vilket är allvarligt och skapade enorm skräck.

Jag fattar inte det här med duktiga killen. Är det en kink sak?
Citera
2026-08-24, 18:21
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Fauci's diary says he privately put COVID's fatality rate at 0.2-0.3%. Under oath weeks later, he told Congress it was 10x the flu. The timeline:

Feb 8, 2020 (private diary): case fatality rate "more like 0.2-0.3%."

March 10 (Hannity): "The mortality for this is about 2-2.5%. It's probably lower than that, closer to 1%. But even if it's 1%, it's 10x more lethal than the seasonal flu."

March 11 (Congress, under oath): "The stated fatality rate of this overall... is about 3%. If you count all the cases of asymptomatic infection, that probably brings the mortality down to 1%, which means it's 10x more deadly than the seasonal flu."

March 27 (Daily Show): "The mortality of this is about 10x the flu. It's at least 1%."

He wrote 0.2-0.3% in his journal — then told the public, over and over, a number 3 to 5 times higher.

Vilket betyder att han ljög. Vilket är allvarligt och skapade enorm skräck.

Jag fattar inte det här med duktiga killen. Är det en kink sak?
Men DUKTIGA KILLEN, du kan ju inte bara infoga en länk och påstå något. Det är ju inte för mycket begärt att du faktiskt citerar och visar vad det är DUKTIGA KILLEN menar.

Så var nu en riktigt DUKTIG KILLE och citera det avsnitt du vill diskutera.

Det kan ju inte vara så svårt för DUKTIGA KILLEN!
Citera
2026-08-24, 18:24
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Men DUKTIGA KILLEN, du kan ju inte bara infoga en länk och påstå något. Det är ju inte för mycket begärt att du faktiskt citerar och visar vad det är DUKTIGA KILLEN menar.

Så var nu en riktigt DUKTIG KILLE och citera det avsnitt du vill diskutera.

Det kan ju inte vara så svårt för DUKTIGA KILLEN!
Jag förstår inte.

Jag kan inte länka till mina bevis? Vad är det du menar?

Det står ju svart på vitt att Fauci skrev innan i sin dagbok att dödligheten var långt lägre än vad han sa i media. Vad är det som inte stämmer?

Är jag inte en dålig kille om jag gör fel?
Citera
2026-08-24, 18:31
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Jag förstår inte.

Jag kan inte länka till mina bevis? Vad är det du menar?

Det står ju svart på vitt att Fauci skrev innan i sin dagbok att dödligheten var långt lägre än vad han sa i media. Vad är det som inte stämmer?

Är jag inte en dålig kille om jag gör fel?
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås. Vi vet att du inte "förstår". Vad som står i på Twitter som skrivits av ett antivaxxar-patrask är inte "vetenskap" eller "grund". Men det visar ganska bra vad det är för fel i huvudet på er.

Vad Fauci skrev i sin dagbok är inget vetenskapligt facit. Men det fattar inte DUKTIGA KILLEN för dör DUKTIGA KILLEN är DUM I HUVUDET.

"Det står ju svart på vitt att Fauci skrev innan i sin dagbok att dödligheten var långt lägre än vad han sa i media". Jaha!? Han kan skriva att Elvis lever i sin dagbok, betyder det att han ljuger om han officiellt påstår att Elvis är död?

Allvarligt, hur kan man vara så olidligt jävla DUM I HUVUDET som DUKTOGA KILLEN?

Nej, Fauci LJÖG inte. Men DUKTIGA KILLEN är för ointelligent för att fatta. IFR rate VAR dessutom 2.2% i början på pandemin. Men DUKTIGA KILLEN är för DUM I HUVUDET för att fatta att man inte kan sitta med facit i efterhand och hänvisa till vad IFR är IDAG.

Citat:
Results: We found that province-specific crude case-fatality rate in the first wave (February-July 2020) had a median value of 12.0%. Data about infection-fatality rate was more difficult to compute, due to large underestimation of SARS-CoV-2 infection during the first wave when asymptomatic individuals were very rarely tested. However, when using as a reference population-based seroprevalence data for anti-SARS-CoV-2 antibodies collected in May-July 2020, we computed an infection-fatality rate of 2.2%. During the second wave (Sep-Dec 2020), when SARS-CoV-2 testing was greatly increased and extended to many asymptomatic individuals, we could only compute a 'hybrid' case/infection-fatality rate with a value of 2.2%, similar to the infection-fatality rate of the first wave.

Conclusions: Overall, this study allowed to assess the COVID-19 case- and infection-fatality rates in Italy before of variant spread and vaccine availability, confirming their high values compared with other airborne infections like influenza. Our findings for Italy were similar to those characterizing other Western European countries.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34739462/

Så kom igen nu, DUKTIGA KILLEN, fram med bevisen!
Senast redigerad av korrektamund0 2026-08-24 kl. 18:33.
Citera
2026-08-24, 18:44
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, din dumma patetiska antivaxxar-gås. Vi vet att du inte "förstår". Vad som står i på Twitter som skrivits av ett antivaxxar-patrask är inte "vetenskap" eller "grund". Men det visar ganska bra vad det är för fel i huvudet på er.

Vad Fauci skrev i sin dagbok är inget vetenskapligt facit. Men det fattar inte DUKTIGA KILLEN för dör DUKTIGA KILLEN är DUM I HUVUDET.

"Det står ju svart på vitt att Fauci skrev innan i sin dagbok att dödligheten var långt lägre än vad han sa i media". Jaha!? Han kan skriva att Elvis lever i sin dagbok, betyder det att han ljuger om han officiellt påstår att Elvis är död?

Allvarligt, hur kan man vara så olidligt jävla DUM I HUVUDET som DUKTOGA KILLEN?

Nej, Fauci LJÖG inte. Men DUKTIGA KILLEN är för ointelligent för att fatta. IFR rate VAR dessutom 2.2% i början på pandemin. Men DUKTIGA KILLEN är för DUM I HUVUDET för att fatta att man inte kan sitta med facit i efterhand och hänvisa till vad IFR är IDAG.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34739462/

Så kom igen nu, DUKTIGA KILLEN, fram med bevisen!
Fauci puts it bluntly: Coronavirus deaths are undercounted

New Data Show The Coronavirus Is Less Lethal Than First Thought

Whoomp whoomp.

Och så har vi vad han själv skrev i dagboken. Så han visste att han överdrev dödligheten.

Fauci var ingen duktig kille.
Citera
2026-08-24, 20:53
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:

Här.

Han ljög om dödligheten.

det kallar inte jag för lögn.

ljög han ensam, hade han inga forskarkollegor som stödda hans påståenden?

var hela forskarsamhället satt ur spel ens som referensmaterial och så lyssnade man Bara på Fauci?
så minns jag det inte.

hur länge kan duktiga killen hålla igång den här tråden?
varför är du inte mer upprörd över Epstein-nätverket som går fria dag efter dag?

Fauci gjorde ju ändå sitt bästa, det kan man inte säga om Les Wexner, han var bara evil.
Citera
2026-08-25, 14:04
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
det kallar inte jag för lögn.

ljög han ensam, hade han inga forskarkollegor som stödda hans påståenden?

var hela forskarsamhället satt ur spel ens som referensmaterial och så lyssnade man Bara på Fauci?
så minns jag det inte.

hur länge kan duktiga killen hålla igång den här tråden?
varför är du inte mer upprörd över Epstein-nätverket som går fria dag efter dag?

Fauci gjorde ju ändå sitt bästa, det kan man inte säga om Les Wexner, han var bara evil.
Du förstår att Fauci finansierade GoF i Wuhan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in