2026-08-24, 12:29
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag har inte diskuterat nån rapport?

Jag diskuterade påståendet att bokens innehållsförteckning var på bas vetenskapliga artiklar dess innan. Boken om Fauci av Kennedy jr.

29 juli dementerade jag via ordvalet "most likely".
Det är inte en bekräftelse. Vederlägger inte nån tes ang rapportens sammanfattning.

Jag har sedan postat att det snarare är fler kring gain-of-function.
Att nåt sen sitter på den här korrupta regimens hemsida gör det inte mer vetenskapligt ur en forskningsspunkt, snarare ideologiskt politiskt.
Är du en foliehatt?
För varför skulle du annars tro något sånt, det jag sade gå inte på skiten med "sammandraget" dom försöker med.

Boken är aktuellt i den andra tråden, här har de försökt med sammandraget mest och senast.
Men det är lustigt en som inte kan något om Fauci´s arbete, tror sig förstå vad det handlar om och inbillar sig han vet bättre robban.
Det är bara att skratta åt.
Fanns det intressant i den andra tråden i hur de aldrig kunde precisera sig om vilket citat som berättar att Fauci är en brottsling som bör åtalas.
Citera
2026-08-24, 12:36
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Är du en foliehatt?
För varför skulle du annars tro något sånt, det jag sade gå inte på skiten med "sammandraget" dom försöker med.
Varför behöver jag en varning - om jag dementerade rapportens sammanfattning redan den 29 juli?

Jag undrade eftersom jag överhuvudtaget inte nämner rapporten i mitt inlägg som du nu citerade.
Citera
2026-08-24, 12:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Varför behöver jag en varning - om jag dementerade rapportens sammanfattning redan den 29 juli?

Jag undrade eftersom jag överhuvudtaget inte nämner rapporten i mitt inlägg som du nu citerade.
För dom har börjat försöka med denna sammandrag, varför gör du en så stor sak över en så liten?
Varför har vi ens en konversation om detta?
Det är bara hmm, det ska jag ha i åtanke och sen gå vidare utan kommentar hade varit det rätta.

Igen så är detta sammandrag högaktuellt i denna tråd(Klarar du inte av se sammanhanget med att "sammandraget" har länkats ett flertal ggr det senaste?), boken är i den andra robban tråden.

Kanske du inte ska ska blanda ihop det.
För här har de använt sammandraget att påstå att Fauci begått brott.
Citera
2026-08-24, 12:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
För dom har börjat försöka med denna sammandrag, varför gör du en så stor sak över en så liten?
Varför har vi ens en konversation om detta?
Det är bara hmm, det ska jag ha i åtanke och sen gå vidare utan kommentar hade varit det rätta.

Igen så är detta sammandrag högaktuellt i denna tråd(Klarar du inte av se sammanhanget med att "sammandraget" har länkats ett flertal ggr det senaste?), boken är i den andra robban tråden.

Kanske du inte ska ska blanda ihop det.
För här har de använt sammandraget att påstå att Fauci begått brott.
För att jag inte ens diskuterade rapporten som du började varna mig för i versaler. Därav frågan.
Citat:
Så UNDER INGA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER, så ska du acceptera foliehattarna använda sammanfattningen.
Speciellt eftersom jag redan dementerat sammanfattningen i tråden med start för en månad sen. Det är inget nytt om det pågått sen 29 juli.

Men tack för all del.
Citera
2026-08-24, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
På onsdag ska Dr. Fauci förhöras, bland annat av Rand Paul. Samtidigt har Faucis dagböcker offentliggjorts – och enligt uppgifter innehåller de uppseendeväckande avslöjanden.

Bland annat påstås att:

• Fauci kände till att dödligheten var ungefär en tiondel av det som kommunicerades till allmänheten.

• Fauci visste att covid härstammade från laboratoriet i Wuhan.

• Fauci planerade att skicka en docka insmetad i getblod till Jane Fonda som en "trofé".

Om dessa dagboksuppgifter stämmer innebär dagböckerna i praktiken ett erkännande av att hela narrativet var en bluff – och att de långtgående åtgärderna som följde saknade grund.

I denna tråd samlar vi all dokumentation kring förhöret av Faucis före, efter och dess efterföljande händelser.

Första inlägget:
https://x.com/i/status/2081795664158048339

Alt dette har jo vist seg å være feil. Dagboken motsier ikke det Fauci sa offentlig.
Citera
2026-08-24, 14:56
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muflipin
Alt dette har jo vist seg å være feil. Dagboken motsier ikke det Fauci sa offentlig.
Nu får du förklara dig.
Citera
2026-08-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Nu får du förklara dig.
Fauci har ikke forklart noe annet offentlig enn han skrev i dagboken sin. Beskyldningene er falske.

For eksempel, et av eksemplene på at han kom med "løgn" var to ulike uttalelser som kom med flere ukers mellomrom. I starten av Covid endret ting seg raskt, og konklusjon fra en uke kunne være forandret bare kort tid etter.
Citera
2026-08-24, 16:37
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Fauci har ikke forklart noe annet offentlig enn han skrev i dagboken sin. Beskyldningene er falske.

For eksempel, et av eksemplene på at han kom med "løgn" var to ulike uttalelser som kom med flere ukers mellomrom. I starten av Covid endret ting seg raskt, og konklusjon fra en uke kunne være forandret bare kort tid etter.
Du får vara något mer konkret än så va....
Citera
2026-08-24, 16:56
Medlem
Citat:
Du får vara något mer konkret än så va....
Jeg ga deg et eksempel. Du får heller komme med et eksempel der du mener Fauci har løyet.
Citera
2026-08-24, 17:20
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Suck...

Här har du dem din lata missinformatör.

https://thefederalist.com/2026/07/27/faucis-diary-shows-5-major-covid-lies-he-told-the-american-public/

Citat:
Jeg ga deg et eksempel. Du får heller komme med et eksempel der du mener Fauci har løyet.
Så här ger man exempel...

Fauci ljög under ed, därför behövde han benådas av Biden.
Citera
2026-08-24, 17:39
Medlem
develis avatar
Citat:

Trams.

Fauci benådades för att Biden, helt korrekt, förutsåg att det skulle bli en politisk klappjakt.

Galningar som Rand Paul är nämligen besatta av Fauci sen covid bröt ut - vilket också RFKjr visar med sin värdelösa bok från 2021.

Men antivaxx, MAGA-fanatiker, groupies till RFKjr, konspirationsteoretiker och andra hyenor likt dig dreglar och hoppas nu att denna freakshow ger resultat.

Stor idé med förseelsebrott?
Citera
2026-08-24, 17:40
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:

Vad har Fauci ljugit om? Är DUKTIGA KILLEN igång nu igen med lögner och skitprat som han hasplar ur sig utan att kunna styrka det?

Vad är det han ljugit om? Kom igen, DUKTIGA KILLEN! Visa vad det är han ljugit om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in