2026-08-24, 17:23
Medlem
Tack du skrev allt jag tänkte och kände, vilken obehaglig personlighet han har.
Han sitter och äter slickar sina fingrar och stirrar.
Kvinnan förvånade mig. Genast underkastade hon sig och försökte visa sig lydig. OMG

Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Urban. Vad ska man säga? Vilket UFO. Jag har kollat på GVFÖ ett par år och jag måste säga att detta är första gången det blir obehagligt. Att se en kvinna vika ner sig dag 1 i en fabricerad relation, på TV, är en creepy upplevelse. Det är så många lager av konstighet.

Han är konstig. Hon är det. Dammvippan är ett enda stort WTF. Han ställer ett helt sjukt krav - alla killvänner ska bort (eller iaf övervakas) innan relationen ens kommit igång, och hon bara "Ja, om du vill det!". Sansa dig, kvinna.

Han ska tydligen sitta med när hon träffar killvänner, som nån jäkla kurdisk brorsa.

Jag får BDSM-vibbar i kombination med misshandelsvibbar. Härlig kombo. Hoppas jag har fel.

Hans självförtroende känns påklistrat och narcissistiskt. Usch.
Citera
2026-08-24, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Tack du skrev allt jag tänkte och kände, vilken obehaglig personlighet han har.
Han sitter och äter slickar sina fingrar och stirrar.
Kvinnan förvånade mig. Genast underkastade hon sig och försökte visa sig lydig. OMG

Jag tycker att det är lite taskigt att ta in knäppon, för att göra bra tv. Kolla på hans aspiga äggätande, hånleendet, egot ... allt talar för atr han inte ska vara med. Frugan är fö i en annan liga, både utseendemässigt och mentalt. Spring, kvinna, spring. Hon är fin och rar. Det är inte han.
Citera
2026-08-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Transsexuell då. Kalla det vad du vill, sjukt är det. Hur kan tjejen Gabriel få vara med och inte upplysa sin partner om detta innan?

Citat:
Ursprungligen postat av honn
För Sara kvittar det vilket kön partnern tillhör. Så varför inte en transman? Gabriel är finast av alla män i programmet. Hoppas det håller mellan dem, Sara är sprudlande och jättesöt!

För Sara spelar ju som sagt könet ingen som helst roll. Jag tycker också att Gabriel verkar vettigast hittills!

Sedan hoppas jag att Gabriel sökt ”av fri vilja”, Sara blev tydligen castad. Transsexuella behöver inte bli till allmänt åtlöje på bästa sändningstid, många har svårt med att acceptera.
Citera
2026-08-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jag tycker att det är lite taskigt att ta in knäppon, för att göra bra tv. Kolla på hans aspiga äggätande, hånleendet, egot ... allt talar för atr han inte ska vara med. Frugan är fö i en annan liga, både utseendemässigt och mentalt. Spring, kvinna, spring. Hon är fin och rar. Det är inte han.

Jag har nu sett avsnitt 2 och när hammarhajen sitter där och säger hur han vill fylla henne med barn och hon är så perfekt bla, bla så säger han att hon är en makaber kvinna. Tror inte han vet vad makaber betyder. Kanske menade makalös.
Citera
2026-08-24, 18:40
Medlem
Vad ”skoj” att få en dammvippa som morgongåva dagen efter man gift sig. Alltså vore jag tjejen hade jag stuckit direkt o krävt att äktenskapet ogiltigförklarades direkt. För en kille som inte respekterar att ens flickvän har killkompisar, är riktig varningsklocka o red flags. Sen utstrålar han fett obehaglig o kontrollerande. Kan omöjligt hålla mellan dem, om han inte duperar sönder henne totalt o hon viker sig helt för hans krav.

Sen där utländska dvärgen o hans fru kan omöjligt hålla. Han ser ut som en 13åring i utseendet. Plus att han känns också sjukt knepig överlag.
Citera
2026-08-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Skulle inte förvåna om hon varit med om det förr..

Vill inte förringa att hon är ett offer i någon dimension men om kvinnor en dag blir av med rösträtten, så är det pga kvinnor som henne.
Citera
2026-08-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Jag har nu sett avsnitt 2 och när hammarhajen sitter där och säger hur han vill fylla henne med barn och hon är så perfekt bla, bla så säger han att hon är en makaber kvinna. Tror inte han vet vad makaber betyder. Kanske menade makalös.

Sa han inte remarkabel? Uppseendeväckande, påfallande, anmärkningsvärd kvinna (i positiv betydelse förstod man ju).
Citera
2026-08-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan

Ha ha jag trodde jag hörde fel. Nej, han vet inte vad han säger. Han menade nog remarkabel. Att en infödd svensk med så stöddig profil inte vet vad makaber betyder, säger en hel del. Han borde iaf kunna snacka svenska. "Makaber" är inte ett svårt ord. Han kanske har svår dyslexi, som stör talet?
Citera
2026-08-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123vegokorv
Vill inte förringa att hon är ett offer i någon dimension men om kvinnor en dag blir av med rösträtten, så är det pga kvinnor som henne.

Hon vill ju ha en sån man, de är en bra match på så sätt. Tycker även hon är obehaglig.
Citera
2026-08-24, 18:56
Medlem
Comitiums avatar
Gift vid första ögonkastet. Va?

Först ska väl familjen eklatera förlovningen och annonsera denna i SvD.

Sedan ska det vara lysning i kyrkan tre söndagar i rad, hindersprövningen av Skatteverket inte att förglömma.

Gift vid första ögonkastet? Det är ju botten av dekadens!
Citera
2026-08-24, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Vad ”skoj” att få en dammvippa som morgongåva dagen efter man gift sig. Alltså vore jag tjejen hade jag stuckit direkt o krävt att äktenskapet ogiltigförklarades direkt. För en kille som inte respekterar att ens flickvän har killkompisar, är riktig varningsklocka o red flags. Sen utstrålar han fett obehaglig o kontrollerande. Kan omöjligt hålla mellan dem, om han inte duperar sönder henne totalt o hon viker sig helt för hans krav.

Sen där utländska dvärgen o hans fru kan omöjligt hålla. Han ser ut som en 13åring i utseendet. Plus att han känns också sjukt knepig överlag.

Jag bryr mig inte om hur de ser ut. Jag har däremot noterat att det saknas gnista. De är körda.

Kvinnan som bor i en van och hennes långhåriga man kommer fö att krascha. Det finns noll gnista. Zero. Nada. Njet. Nix.
Citera
2026-08-24, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Sa han inte remarkabel? Uppseendeväckande, påfallande, anmärkningsvärd kvinna (i positiv betydelse förstod man ju).

Alltså jag tror inte det, jag har lyssnat igen nu och tittat på hans hajläppar när han säger ordet, det låter och ser ut som att han säger makaber. 24 minuter och 10 sekunder in i program 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in