2026-08-23, 20:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Men det är inget skräp. Vad är det som får dig att säga att vita husets egna sammanfattning skulle vara fel?

Rapporten styrker Pauls argument om att Fauci ljög om ursprunget.
Jag accepterar bara den riktiga rapporten och citat ur den.
Förstår att du är ledsen nu, för nu kan du inte längre påstå det du påstod.

SÅ bevisa fauci ljög om detta då, och omtolkningar kommer aldrig fungera, så spara tid och utelämna dom.
Citera
2026-08-23, 20:29
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag accepterar bara den riktiga rapporten och citat ur den.
Förstår att du är ledsen nu, för nu kan du inte längre påstå det du påstod.

SÅ bevisa fauci ljög om detta då, och omtolkningar kommer aldrig fungera, så spara tid och utelämna dom.
Men finaste du. Du vet ju inte vad omtolkning betyder.
Citera
2026-08-23, 20:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men finaste du. Du vet ju inte vad omtolkning betyder.
DU kan endast använda den riktiga rapporten och citat från den, utan omtolkningar.

Jag förstår ditt liv blev lite jobbigt nu, men detta tycker jag är roligt också, för du visar alla nu att det finns inget mot Fauci.
Citera
2026-08-23, 21:56
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
jo det gör det.

Kategoriskt.
Nej, din dumma pappskalle, det finns INGENTING i rapporten som styrker något som RFK Jr påstår i sin "bok".

SJUNKER DET IN I DUKTIGA KILLENS LILLA DUMHUVUD?
Citera
2026-08-23, 22:01
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, din dumma pappskalle, det finns INGENTING i rapporten som styrker något som RFK Jr påstår i sin "bok".

SJUNKER DET IN I DUKTIGA KILLENS LILLA DUMHUVUD?
Klart den gör. I allt från ursprung till masker.
Citera
2026-08-23, 22:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Klart den gör. I allt från ursprung till masker.
Nej, din ointelligenta pappskalle. Ingenting.

Men jag gissar att du inte är beredd att citera, och kommer svara med "att det har du gjort".

Vi andra vet att DUKTIGA KILLEN inte kommer citera, eftersom DUKTIGA KILLEN inte har något citat.

Det är så patetiskt att det bara är RFK som skulle kunna vara lika duktig som DUKTIGA KILLEN!
Citera
2026-08-23, 22:28
Medlem
develis avatar
Det lurkar omkring, coronaviruset ökar i avloppsvattnet.

Hur kommer du att hantera en framtida pandemi, Bobby?

- "Jomen.. Fauci är roten till allt ont.
Skyddet av konstitutionella rättigheter är min högsta prioritet.

Jag tar bort rekommendationerna att gravida ska vaccinera sig och så stoppar jag mRNA-forskningen, ett av de mest lovande verktygen för att bekämpa nästa pandemi.

Men glöm inte köpa min storsäljare!
Avkastningen går till antivaccinationsorganisationen."

Men det kanske kommer en universallösning mot virus i hans matlagningsprogram?

Kycklingsoppa. Med bitar av broiler på steroider, friterad i torskleverolja.
Citera
2026-08-23, 23:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Rapporten börjades under Biden, kommitteen är jämt fördelad mellan demokrater och republikaner så du har ett nonsensargument.
Så vad i den 500-sidors rapporten stödjer ett åtal mot Fauci?
Det är inte kommittén som står bakom vita huset´s skräp.

Så vad är detta undrar vi alla, för är det inte dax att bevisa något nu när de ska åtala.
Eller ska det bli som alltid att det blir aldrig något åtal, och inte ens en åtalsjury?
För du är ju så säker, men du klarar inte av att leverera text från 500-sidor rapporten om vad som ska ge åtal för Fauci.
Citera
2026-08-23, 23:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det lurkar omkring, coronaviruset ökar i avloppsvattnet.

Hur kommer du att hantera en framtida pandemi, Bobby?

- "Jomen.. Fauci är roten till allt ont.
Skyddet av konstitutionella rättigheter är min högsta prioritet.

Jag tar bort rekommendationerna att gravida ska vaccinera sig och så stoppar jag mRNA-forskningen, ett av de mest lovande verktygen för att bekämpa nästa pandemi.

Men glöm inte köpa min storsäljare!
Avkastningen går till antivaccinationsorganisationen."

Men det kanske kommer en universallösning mot virus i hans matlagningsprogram?

Kycklingsoppa. Med bitar av broiler på steroider, friterad i torskleverolja.
Detta är något jag lyft många ggr, antivaccer rörelsen så är det svårt lukrativt att vara i toppen.
För dom är det viktiga att hitta på nästa lögn som de kan pumpa ut i kaninhålen, så de kan tjänar mer pengar på korkade foliehattar.

Hört att robban ska lära sig använda en servett nästa gång, han har ju klarat en sked, så varför inte något mer avancerat nu
Citera
2026-08-24, 00:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Detta är något jag lyft många ggr, antivaccer rörelsen så är det svårt lukrativt att vara i toppen.
För dom är det viktiga att hitta på nästa lögn som de kan pumpa ut i kaninhålen, så de kan tjänar mer pengar på korkade foliehattar.

Hört att robban ska lära sig använda en servett nästa gång, han har ju klarat en sked, så varför inte något mer avancerat nu
Man skulle kunna tro det vore fiction även om jag är drypande ironisk.
Men det är hans primärfokus, hans skrämmande svar ang en typ av samhällelig katastrofberedskap.

Angående Fauci och covid är han besatt av att åberopa konstitutionell rättighet och medicinsk och induviduell frihet.
Skyddet av konstitutionella rättigheter måste vara Amerikas "primära skyldighet" säger han.

Han tar å ena sidan rollen som heroiska hjälten, frihetens språkrör. Viva la libertad!
Samtidigt leker han nån sorts ultimat landsfaderadvokat:

Folkhälsoåtgärder under covid var ett brott mot den amerikanska konstitutionen enligt RFKjr som nu vill åtala Fauci i sitt eget Sic semper tyrannis.

Fauci får statuera container för allt, en Pandoras ask med farsoter och elände.
Att stackars antivaxxare tystades ner, åsiktsfriheten i första tillägget tillgodosågs inte, dårarna fick inte bli hörda.

Faktum är att det finns ingen antingen-eller kamp.

Men ingen får säga don't do till Bobby fyra år.
Han är störd, för mycket demoner I huvudet och för lite nyanser. Han prioriterar egoism.
Han är typen som ser förbud som förslag. Därför badade han i avföring i fjol.

Kollektiv säkerhet är bortprioriterat och DET är ett farligt resonemang när det kommer till folkhälsa och akuta krislägen.
Senast redigerad av develi 2026-08-24 kl. 00:48.
Citera
2026-08-24, 12:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Man skulle kunna tro det vore fiction även om jag är drypande ironisk.
Men det är hans primärfokus, hans skrämmande svar ang en typ av samhällelig katastrofberedskap.

Angående Fauci och covid är han besatt av att åberopa konstitutionell rättighet och medicinsk och induviduell frihet.
Skyddet av konstitutionella rättigheter måste vara Amerikas "primära skyldighet" säger han.

Han tar å ena sidan rollen som heroiska hjälten, frihetens språkrör. Viva la libertad!
Samtidigt leker han nån sorts ultimat landsfaderadvokat:

Folkhälsoåtgärder under covid var ett brott mot den amerikanska konstitutionen enligt RFKjr som nu vill åtala Fauci i sitt eget Sic semper tyrannis.

Fauci får statuera container för allt, en Pandoras ask med farsoter och elände.
Att stackars antivaxxare tystades ner, åsiktsfriheten i första tillägget tillgodosågs inte, dårarna fick inte bli hörda.

Faktum är att det finns ingen antingen-eller kamp.

Men ingen får säga don't do till Bobby fyra år.
Han är störd, för mycket demoner I huvudet och för lite nyanser. Han prioriterar egoism.
Han är typen som ser förbud som förslag. Därför badade han i avföring i fjol.

Kollektiv säkerhet är bortprioriterat och DET är ett farligt resonemang när det kommer till folkhälsa och akuta krislägen.
Allt är ju så svårt tragiskt att det blir bara en enda lång parodi av allt, och det mest makabra är att dom inbillar sig att någon skulle gå på det.

Så på foliehatten ovan, hen inbilla sig att den riktiga rapporten är inte är bra nog att använda, och istället använda sammandraget som gjort slutsatser rapporten aldrig har gjort.
Finns en tråd om detta, som berättar lite om felen, omformuleringarna och direkta fel att rapporten säger att det VAR labbet viruset kom ifrån.

Så UNDER INGA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER, så ska du acceptera foliehattarna använda sammanfattningen.
Det är därför det är så tyst nu och när jag vägrade att använda sammandraget och bara acceptera den riktiga rapporten.
Och sen deras klassiker att tro de kan tolka om och köra semantik och ha rätt, deras språk är inte till för omtolkas eller applicera semantik på.
Och de har inte fattat detta, eller kanske har, men låtsas bara, som om det vore bättre.

Och här står du och jag och funderar på vad in i helvete de ger sig på en 85 årig pensionär för, och inte ha ett jävla skit på fötterna.
Nä, jag förväntar mig detta slutar på samma sätt som alltid, åtal väckta av åklagare, inga åklasjurys och inga rättegångar med jury och domare.

Det är fascinerande dock och se hatet de har, men inget som backar upp deras ord.
Och hur Rand jobbat stenhårt för att inte staten ska gå in i det privata och göra som nu skedde, så lite det arbetet betydde nu.
Men det är så det är med fascism, för dom gäller inte sina egna saker mer än andra.
Och det är tragiskt i hur de tror diskussioner korta meddelanden och tagna ur sitt sammanhang skulle säga att Fauci är kriminell.
Och de kommer inte heller försöka det i rättegång heller om de nu forcerar en sådan.

Eller som släppta SMS så försöker dom påstå att Fauci visste om missfallen, och allt man får är hur de tar frågan på allvar tills dom lär sig att det är ingen skillnad med vaccin som utan och missfall.
Men istället för ta in hela sakligheten, så har dom frusit fast i en tid där man inte visste, och tror det nu är fakta.

Allt är en fars från början till slut, och gôtt och se hur Fauci ägde dom allihopa med att säga nu är häxjakt över.
För vi ska veta en sak, Fauci har redan svarat på alla frågor, och det funkade inte för sekten.
Citera
2026-08-24, 12:20
Medlem
develis avatar
Citat:
Så på foliehatten ovan, hen inbilla sig att den riktiga rapporten är inte är bra nog att använda, och istället använda sammandraget som gjort slutsatser rapporten aldrig har gjort.
Finns en tråd om detta, som berättar lite om felen, omformuleringarna och direkta fel att rapporten säger att det VAR labbet viruset kom ifrån.

Så UNDER INGA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER, så ska du acceptera foliehattarna använda sammanfattningen.
Jag har inte diskuterat nån rapport?

Jag diskuterade påståendet att bokens innehållsförteckning var på bas vetenskapliga artiklar dess innan. Boken om Fauci av Kennedy jr.

29 juli dementerade jag via ordvalet "most likely".
Det är inte en bekräftelse. Vederlägger inte nån tes ang rapportens sammanfattning.

Jag har sedan postat att det snarare är fler kring gain-of-function.
Att nåt sen sitter på den här korrupta regimens hemsida gör det inte mer vetenskapligt ur en forskningsspunkt, snarare ideologiskt politiskt.
Senast redigerad av develi 2026-08-24 kl. 12:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in