Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Du menar att jag skall presentera det som jag inte tyckte var oroväckande? Nej, men jag är inte förvånad över att någon som kastar ur sig anklagelser som han inte kan styrka, sedan menar att någon ANNAN skall presentera det DE inte tyckte var oroväckande.
Nej det vill jag inte, då hade jag skrivt det. Jag vill att du som lyfter fram dig själv som någon som har koll och påstår att du läst förhöret bekräftar att du inte tyckte nånting som lyftes fram var oroväckande.
Kan du bekräfta det? När du bekräftat det så ska jag lyfta fram lite av det jag tycker är oroväckande samt ifrågasätta dig hur du inte kan tycka det.
Citat:
Ursprungligen postat av
korrektamund0
Fauci's privata dagbok är inte del av hans officiella roll och inte en officiell handling. I själva verket kan man fråga sig om det finns fog för en upphovsrättslig stämning, men det är nog flera aspekter där som jag inte har koll på. Men att det inte är en officiell handling knuten till hans roll kan jag säga med säkerhet.
mvh
En som har koll.
Privata dagböcker ska man hålla privata, inte på myndighetsservrar, trodde du som hade koll förstod det.