2026-08-07, 13:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Jäklar vad Yuksel är sliskig och oärlig. Skönt de pressade honom lite iaf
Kul början åtminstone
Citera
2026-08-11, 09:17
Medlem
Lindberg idag.

Vet redan nu att mitt blodtryck lär nå nya höjder med hycklandet man kommer höra men ska ta mig igenom det
Citera
2026-08-12, 00:05
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Vem av dom är det som har jobbat som polis? Han som erkänner att poliser medvetet straff-lobbar samt använder misstanke om ringa narkotikabrott ungefär på samma vis för att jävlas med folk.
Citera
2026-08-12, 00:22
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Vem av dom är det som har jobbat som polis? Han som erkänner att poliser medvetet straff-lobbar samt använder misstanke om ringa narkotikabrott ungefär på samma vis för att jävlas med folk.

Mustafa Panshiri och Hanif Azizi jobbar/har jobbat som polis.
Citera
2026-08-12, 09:07
Medlem
Lindberg är briljant i sitt sätt att tala runt och få ämnena att gå dit han vill.

Håller inte med honom alls men han är en av sossarnas bästa propagandaorgan helt klart
Citera
2026-08-14, 09:24
Medlem
nuecess avatar
Det som är mest anmärkningsvärt med senaste avsnittet är ju att t.ex. Mustafa Panshiri tycker det är imponerande hur försåtlig herr Lindberg är. Det är väl ändå steg 1, att inse vad Lindberg gör, men låt oss gärna fastna på det steget under 2 timmars tid så Panshiri känner sig smart för att ha sett igenom Lindbergs lömska metodik, istället för att ta några steg till.

Lindberg spelar inte ens på logikens spelplan, men "grabbarna" försöker febrilt att få honom att "förstå".
Citera
2026-08-19, 17:54
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nueces

Lindberg spelar inte ens på logikens spelplan, men "grabbarna" försöker febrilt att få honom att "förstå".

Har lagt märke till att gänget delar upp sig i snäll snut/ elak snut när de vittrar någonting som inte stämmer med gästens sätt att resonera , Lindberg är här ett praktexempel på grabbarnas "förhörsteknik" så fort de ramlar på en demagog av Lindbergs kaliber.
Citera
2026-08-20, 23:14
Medlem
Lindberg är en mycket skicklig demagog. Det får man ge honom. Han är intelligent.
Citera
2026-08-24, 12:43
Medlem
nuecess avatar
Ett haveri till avsnitt med Micke Lindgren vars relativiserande instinkt nått helt nya nivåer. Han har kommit i kontakt med mångkulturen för första gången och blivit nyfrälst och börjat missionera som aldrig förr, och gaggar nåt så djävulskt osammanhängande om alla möjliga begrepp. Helt omöjligt att lyssna på. Och ingen lyckades hägna in honom utan de gav upp ganska snabbt - nåt som alltid sker när de har med sofister och ordbajsare av episka mått.

Och Mustafa är en outtröttlig lallare, som delvis delar Lindgrens relativiserande impuls, och fullständigt saknar principer. Svajig individ.

Det var endast Omar och Ashkan som uppvisade åtminstone en tillstymmelse av vilja till att strukturera samtalet.

Chang var definitivt saknad.
Citera
2026-08-24, 12:52
Medlem
orrtupps avatar
Citat:

Själv har jag numera extremt svårt för Chang som jag tidigare gillar.

Tycker att han verkar mycket opålitlig och inställsam, enda gången på mycket länge som han inte försökt fjäska för en gäst var när A Lindberg var med.

När han snackar om ämnen som jag kan tycker jag att han svamlar och hittar på så då misstänker jag att han kanske är lika okunnig på områden där jag saknar kunskap.
Citera
2026-08-24, 14:49
Medlem
nuecess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Själv har jag numera extremt svårt för Chang som jag tidigare gillar.

Tycker att han verkar mycket opålitlig och inställsam, enda gången på mycket länge som han inte försökt fjäska för en gäst var när A Lindberg var med.

När han snackar om ämnen som jag kan tycker jag att han svamlar och hittar på så då misstänker jag att han kanske är lika okunnig på områden där jag saknar kunskap.
Ja, han måste ju i var och varannan mening bekräfta sin egen självbild som en redig karl som inte vet vad en dusch är och som kan hantera en grävskopa, vilket blir oerhört tröttsamt den tredje gången man hört det. Men ibland, när han är skärpt och inte så skämtsam, så är han behövd.
Citera
2026-08-24, 19:32
Medlem
Citat:
Ett haveri till avsnitt med Micke Lindgren vars relativiserande instinkt nått helt nya nivåer. Han har kommit i kontakt med mångkulturen för första gången och blivit nyfrälst och börjat missionera som aldrig förr, och gaggar nåt så djävulskt osammanhängande om alla möjliga begrepp. Helt omöjligt att lyssna på. Och ingen lyckades hägna in honom utan de gav upp ganska snabbt - nåt som alltid sker när de har med sofister och ordbajsare av episka mått.

Och Mustafa är en outtröttlig lallare, som delvis delar Lindgrens relativiserande impuls, och fullständigt saknar principer. Svajig individ.

Det var endast Omar och Ashkan som uppvisade åtminstone en tillstymmelse av vilja till att strukturera samtalet.

Du träffar exakt vad jag tyckte med ditt inlägg.

Synd Omar är så kantig och dålig att ställa folk mot väggen , synd även Ashkan oftast blir överröstad av de andra panelisterna, för han är oftast den med bästa infallsvinkel och kan få gästen att behöva förklara men det slipper de oftast då Omar t.ex bryter in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in