2026-08-24, 09:58
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Menar du att Örebropartiet är ett stort parti

Både nyans och Afs kommer förmodligen få mer röster än Örebropartiet.

Vilka jävla Afs tårar du bjuder på? Kränkt över Allards framgångar?
Citera
2026-08-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Haha AfS är så orelevanta och desperata.

Kasselstrand är en Putin-kramare som bor i Finland. Bra nationalist där.

Dessutom är de för dödsstraff, vilket väl är varför alla incels tycks gilla dem. Clown-parti.

De är enda utpräglat anti-globalistiska+invandringskritiska partiet av alla. För mig blir de iaf väldigt relevanta tack vare det.
Citera
2026-08-24, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vilka jävla Afs tårar du bjuder på? Kränkt över Allards framgångar?

Jag tycker Allard är riktigt bra. Det hade varit kul om han kom in i riksdagen.

Jag stör mig bara att han inte vågar ta debatten med sin överman Gustav Kasselstrand. Det hade varit intressant att titta på. Gustav har försökt få till en debatt flera gånger men han svarar inte ens.
Citera
2026-08-24, 10:02
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
De är enda utpräglat anti-globalistiska+invandringskritiska partiet av alla. För mig blir de iaf väldigt relevanta tack vare det.

ok incel. Lycka till i valet.
Citera
2026-08-24, 10:13
Medlem
Citat:

Jag stör mig bara att han inte vågar ta debatten med sin överman Gustav Kasselstrand. Det hade varit intressant att titta på. Gustav har försökt få till en debatt flera gånger men han svarar inte ens.

Exakt. Jag älskar när Allard är hård mot eliten. Fan vad man saknat det under alla år. MEN:
Skulle de mötas skulle ju alla se att man får exakt samma hos AfS som ÖP men dessutom med robust värderings och utrikespolitik.
Vidare skulle folk tröttna på Allards skrikande och svärande vilket ju endast passar när det finns fog för skrikandet(mot korrupta sossepolitiker etc) och inte när man ska in i detalj för att granska varandras smärre skiljaktigheter.
Kasselstrand skulle verkligen få honom att se ut som en omogen pojke.
Citera
2026-08-24, 10:16
Medlem
guderis avatar
Citat:

Kasselstrand har karisma som en vissen kaktus, så Afs kommer fortsätta backa, precis som i alla senaste val.
Citera
2026-08-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
ok incel. Lycka till i valet.

Vadan detta uttjatade invektiv?
Det stämmer ju det jag skrev?
Sedan kan man ju förvisso älska folkutbytet och globalism.
Men inte så mycket att man måste kalla folk fula saker väl??
Citera
2026-08-24, 10:28
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Vadan detta uttjatade invektiv?
Det stämmer ju det jag skrev?
Sedan kan man ju förvisso älska folkutbytet och globalism.
Men inte så mycket att man måste kalla folk fula saker väl??

Nej. AfS är inte det enda invandringskritiska eller anti-globalistiska (vad som nu menas med det) partiet.

Och min devis är att skit ska skit ha.
Citera
2026-08-24, 10:28
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlassBilsGlass
Stämmer, detta är sinnessjukt elakt och en ren praktik i satanism och pedofili.
Ja. Speciellt i de fall där pedofilen suger blodet från penisen, vilket kan resultera i herpes. Metzitzah b'peh kallas förfarandet. Helt sjukt att detta går under religionsfrihet i ett utvecklat land.

Dags att förbjuda ALL könsstympning av barn och försäljning av ritualslaktat kött. De som har ett problem med detta är inte välkomna i Sverige.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-08-24 kl. 10:35.
Citera
2026-08-24, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Fast det var ju rätt många partier utanför Riksdagen som inte var med:

Var är Norrlandspartiet?
Citera
2026-08-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Kasselstrand har karisma som en vissen kaktus, så Afs kommer fortsätta backa, precis som i alla senaste val.

Gustav har mer karisma än fjantarna i riksdagen. Jag håller med om att Allard har betydligt högre karisma än Gustav, men karisma är inte samma sak som debattförmåga. Gustav hade fortfarande vunnit debatten. Allard är smart nog att inse att han inte skulle vinna, och därför vågar han inte debattera Gustav.
Citera
2026-08-24, 10:51
Medlem
Citat:
Gustav har mer karisma än fjantarna i riksdagen. Jag håller med om att Allard har betydligt högre karisma än Gustav, men karisma är inte samma sak som debattförmåga. Gustav hade fortfarande vunnit debatten. Allard är smart nog att inse att han inte skulle vinna, och därför vågar han inte debattera Gustav.

Skulle vara kul se de två i en debatt.. Gustav har sagt han ställer upp även mot SD.. men varken Åkesson eller Allard vågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in