2026-08-24, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Var är Norrlandspartiet?

Norrlandspartiet? Jag gick bakåt i tråden och hittade inget sånt i den långa listan över diverse partibeteckningar
Citera
2026-08-24, 10:56
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Allard är smart nog att inse att han inte skulle vinna, och därför vågar han inte debattera Gustav.

Kan man vinna en debatt? Det är väl högst subjektivt isf.
Citera
2026-08-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Norrlandspartiet? Jag gick bakåt i tråden och hittade inget sånt i den långa listan över diverse partibeteckningar

Är relativt nystartat men kommer nog gå bra i valet då de är relativt ensamma att vilja stoppa alla ai/data center som kommer etableras och ta vår energi samtidigt som det knappt ger några jobb , förstör grundvattnet, driver upp elpriserna, driver upp kostnaderna för el- och vattennät och beskattas generellt via Irland. Av någon anledning är de flesta andra partier positiva till detta..
Citera
2026-08-24, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Är relativt nystartat men kommer nog gå bra i valet då de är relativt ensamma att vilja stoppa alla ai/data center som kommer etableras och ta vår energi samtidigt som det knappt ger några jobb , förstör grundvattnet, driver upp elpriserna, driver upp kostnaderna för el- och vattennät och beskattas generellt via Irland. Av någon anledning är de flesta andra partier positiva till detta..

Jaså minsann? Får vi väl hoppas på att se er i nån debatt inför 2030 (eller kanske EU-valet 2029?)
Citera
2026-08-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Kan man vinna en debatt? Det är väl högst subjektivt isf.

Du kan vinna eller förlora väljare på en debatt.
Citera
2026-08-24, 11:32
Medlem
Citat:
Allard är en jävla fegis som vet han skulle bli styckad I bitar.

Det såg man I studio 3 där riksmongot Anders Lindberg krossade Allard.
Och då har ändå Anders Lindberg fel I det mesta.

Du måste sett det bakochfram i så fall. Markus sopade aftonblaskans 0:a under mattan konstant.
Citera
2026-08-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny

https://www.norrlandspartiet.se/

Nä jag så dom bara ställer upp i Region Västernorrland detta val.

Har fått upp dom i diverse sociala medier och fattade det som att de även var riksdagsvalet dom ställde upp i.

Men de blir väl i framtiden.
Citera
2026-08-24, 11:37
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Du kan vinna eller förlora väljare på en debatt.

Tvek. Eller kanske, finns ju många får därute som baserar hela sin politiska uppfattning på vem som uttjyckej sig mest polerat eller har dyrast kavaj.

Men det är väl bara att göra matematiken. ÖP har ökat explosionsartat medan AfS ligger och tuggar på samma promille. Vinnaren är redan korad.
Citera
2026-08-24, 11:41
Medlem
Citat:
https://www.norrlandspartiet.se/

Nä jag så dom bara ställer upp i Region Västernorrland detta val.

Har fått upp dom i diverse sociala medier och fattade det som att de även var riksdagsvalet dom ställde upp i.

Men de blir väl i framtiden.

Jaja, då vet man Trodde (för en halv sekund) att nån skrev fel och att det var ett försök att återuppliva Lars Törnmans Norrbottenspartiet (som försökte ta sig in via 12% spärren 2002, dock nådde de ju inte längre än 9%)
Senast redigerad av BigOrangeBunny 2026-08-24 kl. 11:45.
Citera
2026-08-24, 11:42
Medlem
Snubchurps avatar
Kasslerstrand 🍖 vill vara en del av BRICS?
Verkar inte råda brist på dåraktiga ledare från vänster till höger. De långt till höger skriker och gnäller om exteemismen till vänster och tillhör själva den extrema högern 😆
Citera
2026-08-24, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandy4ever
Du måste sett det bakochfram i så fall. Markus sopade aftonblaskans 0:a under mattan konstant.

Nej, jag hatar Anders Lindberg av hela mitt hjärta och vet att om han tycker X så är det Y jag ska tycka för han har alltid fel.

Men han körde över Allard. De gick inte att skrika okvädesord och prata som en berusad 16-åring. Anders Lindberg parerade det och fick fram sina idiotåsikter bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Kasslerstrand 🍖 vill vara en del av BRICS?
Verkar inte råda brist på dåraktiga ledare från vänster till höger. De långt till höger skriker och gnäller om exteemismen till vänster och tillhör själva den extrema högern 😆

Nu ljuger du, samarbete ≠ del av.
Handel och diplomati är ett sund inställning. De är enda sättet Sverige kan påverka i världen.

Helvete är folk så här efterblivna eller spelar man bara dum?
Senast redigerad av Demigurgen 2026-08-24 kl. 11:49.
Citera
2026-08-24, 11:50
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Haha vilka tomtar. Nu står Kasselstrand och gafflar om att vi inte ska utbilda folk.

Vilket klappträ i ett skämtparti. Vill han ha inhemska analfabeter istället för somaliska eller vad är grejen? Var tror han pengarna finns att hämta om inte tack vare högutbildade som forskar och utvecklar nya produkter och tjänster?
Ja du han vill ha fler undersköterskor än genusvetare finns så många högskoleutbildningar som är helt värdelösa. Man behöver inte vara analfabet för det. folk måste ju jobba på golvet också. Men du vill ha somalier som låter dig ligga i din egen skit när du blir gammal? Eller vil du lämna dina föräldrar till en apflock?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in