2026-08-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
50 inlägg i tråden innehåller prefixet terror- alltså terror följt av ingenting eller vad som helst. Ditt första inlägg som innehåller det är detta (FB) Vem ligger egentligen bakom mordet på Charlie Kirk? från 0948 idag.
Så du har inte förstått att jag misstänker att Israel är inblandade i mordet?
Citera
2026-08-23, 16:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon

Så frågan är fortfarande - precis som i mitt första inlägg i frågan - är mordet klassat som ett terrordåd??
Citera
2026-08-23, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så frågan är fortfarande - precis som i mitt första inlägg i frågan - är mordet klassat som ett terrordåd??
Det tilläts inte att klassas som misstänkt terrordåd.
Citera
2026-08-23, 17:26
Medlem
Fantens avatar
Citat:
I min bok så betyder inte det att det blir terrorism för det.

Citat:
Det tilläts inte att klassas som misstänkt terrordåd.
Vilka påtagliga bevis menar du på skulle peka mot att det är Israel som ligger bakom?
Påtagliga bevis. Inte indicier, inte magkänsla, inte lösa påståenden - påtagliga bevis.
Citera
2026-08-23, 17:30
Medlem
Citat:
I min bok så betyder inte det att det blir terrorism för det.

Vilka påtagliga bevis menar du på skulle peka mot att det är Israel som ligger bakom?
Påtagliga bevis. Inte indicier, inte magkänsla, inte lösa påståenden - påtagliga bevis.
Joe Kent misstänkte det, det räcker för att jag också ska misstänka det.
Citera
2026-08-23, 17:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Joe Kent misstänkte det, det räcker för att jag också ska misstänka det.
Just det ja, det var du som inte ville bli tagen på allvar. My bad. Har du några tankar som du har kommit fram till själv eller tar du alltid rygg på nån annan?
Citera
2026-08-23, 17:57
Medlem
Citat:
Just det ja, det var du som inte ville bli tagen på allvar. My bad. Har du några tankar som du har kommit fram till själv eller tar du alltid rygg på nån annan?
Hur skulle jag ha kunnat komma på nånting själv angående detta? Det är ju tack vare Candace Owens som folk har kunnat ta del av videos, textmeddelanden och annat som aldrig skulle kommit fram annars.
Citera
2026-08-23, 18:06
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Hans egna tankar är väl att han reflexmässigt tror att det är judarna som ligger bakom allt och han sväljer helt okritiskt exakt allt som bekräftar hans tro.
Citera
2026-08-23, 18:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Hur skulle jag ha kunnat komma på nånting själv angående detta? Det är ju tack vare Candace Owens som folk har kunnat ta del av videos, textmeddelanden och annat som aldrig skulle kommit fram annars.
Genom att bara titta på dom faktiska bevis som har presenterats och dra slutsatser därifrån. Det du gör är att erkänna att du inte tänker själv utan låter andra göra det åt dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Hans egna tankar är väl att han reflexmässigt tror att det är judarna som ligger bakom allt och han sväljer helt okritiskt exakt allt som bekräftar hans tro.
Inte judarna, sionisterna. Tydligen stor skillnad.
Citera
2026-08-23, 18:16
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Hur kan du lita på henne när ingenting hon sagt är verifierat och vissa saker är rena lögner?
Citera
2026-08-23, 18:26
Medlem
Memnoks avatar
Citat:

Inte judarna, sionisterna. Tydligen stor skillnad.
Ja, det är väl inte lika tydligt att man hatar en folkgrupp när man säger sionister. Dessutom kan man som en bonus använda det om icke-judar.
Citera
2026-08-23, 18:35
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ja, det är väl inte lika tydligt att man hatar en folkgrupp när man säger sionister. Dessutom kan man som en bonus använda det om icke-judar.
Nåja, nog ironiserat om det.

Vad har du att säga om dom senaste klippen? Jag kan inte dra några som helst slutsatser av dom då dom är för dåliga, och att ögonvittnet såg någon i tacticool och hjälm ger jag inte mycket för.
Är dom 'konstiga'? Ja, det kan jag gå med på - konstiga eftersom jag inte riktigt kan uttyda något av värde.

Nåja. Den 1/9 är det visst slutpläderingar för pre-trial. Hoppas den faktiska rättegången kommer snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in