Det står fortfarande ingenting om att de kan ta över ett brottmål.
Sen är mordet på Kirk inte en terrorist-attack och det finns inga misstankar om utländsk inblandning eftersom den misstänkte sitter häktad och har erkänt.
Det står fortfarande ingenting om att de kan ta över ett brottmål.
Sen är mordet på Kirk inte en terrorist-attack och det finns inga misstankar om utländsk inblandning eftersom den misstänkte sitter häktad och har erkänt.
Men Justitiedepartementet, Attorney General, delstatspolisen, U.S. Attorney's Office, FBI, Kash Patel, Dan Bongino och många andra gör det så det känns rätt bra ändå.
Joe Kent hade misstankar om det ja.
Men NCTC fick inte fortsätta undersöka saken.
Så bara misstankar - inga som helst bevis med andra ord och inte ens några spekulationer om vem som skulle legat bakom det?
Men då är vi ju överens om att mordet alltså inte är klassat som ett terrordåd.
Så bara misstankar - inga som helst bevis med andra ord och inte ens några spekulationer om vem som skulle legat bakom det?
Men då är vi ju överens om att mordet alltså inte är klassat som ett terrordåd.
Ja undersökningen som skulle utreda om det var ett terrordåd förbjöds.
Men Justitiedepartementet, Attorney General, delstatspolisen, U.S. Attorney's Office, FBI, Kash Patel, Dan Bongino och många andra gör det så det känns rätt bra ändå.
Kash Patel och Dan Bongino är ju väldigt förtroendeingivande.
Ja undersökningen som skulle utreda om det var ett terrordåd förbjöds.
Du har alltså ändrat dig från att mordet var ett terrordåd som nctc skulle utreda (vilket är vad jag ifrågasatte) till att nctc skulle utreda ifall det var ett terrordåd?? Eller blev det bara så när du försökte slingra dig?
Du har alltså ändrat dig från att mordet var ett terrordåd som nctc skulle utreda (vilket är vad jag ifrågasatte) till att nctc skulle utreda ifall det var ett terrordåd?? Eller blev det bara så när du försökte slingra dig?
Jag har inte ändrat mig om nånting så jag vet inte vad du pratar om? Ett möjligt terrordåd ska inte NCTC förbjudas att utreda.