Idag, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Ja. Och? Snake bad mig länka influencers som sagt att Tyler helt säkert är skyldig eftersom dom sett övervakningsfilmer i fantastisk kvalitet.
"Nån influencer", säger inte mycket. Så jag tog och hittade vem det faktist var, det vill säga Benny Johnson.
Benny, Candace och de andra, är liknande youtubers, med med sina egna stilar.
Mycket snack, inte så värst mycket sanning/klokheter.
Citera
Idag, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
"Nån influencer", säger inte mycket. Så jag tog och hittade vem det faktist var, det vill säga Benny Johnson.
Benny, Candace och de andra, är liknande youtubers, med med sina egna stilar.
Mycket snack, inte så värst mycket sanning/klokheter.
Och vad har det med mitt svar till snake att göra?
Citera
Idag, 10:01
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Varför ljög man om att filmen som visades i salen var HD-kvalitet och att den bevisade att Tyler var mördaren?
För man är en grifter som lever på engagement. Då är det ens jobb att ljuga och komma med som bäst halvsanningar. Som Candace Owens till exempel.
Citera
Idag, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
För man är en grifter som lever på engagement. Då är det ens jobb att ljuga och komma med som bäst halvsanningar. Som Candace Owens till exempel.
Om jag förstått det rätt så var han som var med i videon jag länkade ditbjuden av Erika. Är även Erika bara en grifter menar du?
Citera
Idag, 10:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Om jag förstått det rätt så var han som var med i videon jag länkade ditbjuden av Erika. Är även Erika bara en grifter menar du?
Nu svarade jag bara på varför han ljuger om kvaliteten på filmerna han hade sett, inget annat. Ge fan i att lägga ord i min mun.

Edit: alla grifters ljuger och kommer med halvsanningar men alla som ljuger och kommer med halvsanningar är inte grifters.
Senast redigerad av Fanten Idag kl. 10:12.
Citera
Idag, 10:18
Medlem
Citat:
Nu svarade jag bara på varför han ljuger om kvaliteten på filmerna han hade sett, inget annat. Ge fan i att lägga ord i min mun.

Edit: alla grifters ljuger och kommer med halvsanningar men alla som ljuger och kommer med halvsanningar är inte grifters.
Erika framstår tyvärr som den värsta griftern angående detta. Hon verka enbart vara intresserad av att tjäna så mycket som möjligt på tragedin, vilket är en smula...konstigt...
Citera
Idag, 10:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Erika framstår tyvärr som den värsta griftern angående detta. Hon verka enbart vara intresserad av att tjäna så mycket som möjligt på tragedin, vilket är en smula...konstigt...
Att du tycker något är konstigt betyder bevisligen ingenting.
Citera
Idag, 10:25
Medlem
Citat:
Att du tycker något är konstigt betyder bevisligen ingenting.
Nej det har du rätt i. Men om halva USA tycker det är konstigt så tror jag det har en viss betydelse...
Citera
Idag, 10:29
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nej det har du rätt i. Men om halva USA tycker det är konstigt så tror jag det har en viss betydelse...
Ja, men nu är det så att inte ens halva USA vet att det har funnits en Charlie Kirk.
Citera
Idag, 10:31
Medlem
Citat:
Ja, men nu är det så att inte ens halva USA vet att det har funnits en Charlie Kirk.
Tror du det? På riktigt?
Citera
Idag, 10:39
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Tror du det? På riktigt?
Nej, jag säger bara det för att verka häftig.
Citera
Idag, 10:42
Medlem
Citat:
Har du blandat ihop Erika Kirk med Candace Owens kanske?
För Candace tjänar på Charlie Kirks död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in