2026-08-22, 17:34
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Livet är alldeles för kort för att försöka följa något som en tomte skrev för 1400 år sedan.
Ägna sitt liv åt så mycket ilska och hat.

Ja helt klart. Om man som Ghanem är för sharialagar som innebär stening, halshuggning och stympning av sina medmänniskor då har man något fel i skallen.
Citera
2026-08-22, 17:36
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Antag att en person med någon sorts anknytning till SD hade skrivit under sitt eget namn på sociala medier om en kvinnlig partiledare för något av de rödgröna partierna, och sagt, "Hon borde skjutas."

Tror du att pressen hade ryckt på axlarna och sagt att, ja ja, det där var ju dumt sagt, men han menade det inte. Det var bara något han sa i affekt.

Det tror inte jag. Jag tror att pressen hade rört upp himmel och jord och ställt SD-aren mot väggen och krävt en ursäkt, och krävt att han skulle avgå. (Jo, han skulle säkert tvingas avgå, och troligen skulle han bli åtalad också.) Och pressen skulle inte glömma den här händelsen, utan de skulle ofta påminna folk om den.

Skillnaden när en halv-officiell muslim säger något liknande är att muslimen behandlas som ett barn. Ja ja, vi ska inte ta det så hårt det hon säger, hon menade det inte, nu glömmer vi och går vidare. För muslimer är visserligen precis lika bra som vi svenskar är, men vi kan ändå inte ställa samma krav på dem.

Så behandlas muslimer av pressen i Sverige, anser jag.

Jag kan bara svara för mig själv och utgör ett enmansparti. Jag anser att uttalandet är klandervärt men absolut inget dödshot som skall anmälas.

Jag anser vidare att man drar för stora växlar på vilken våg av antisemitism Mohamssons bärande av davidsstjärna mötts av. Jag ser det som propaganda där man gör en höna av en fjäder och där syftet är att avleda kritik av Israel som ”antisemitism”, och inprägla att det är samma sak, något som sker regelmässigt i debatten.
Citera
2026-08-22, 17:39
Medlem
Jag hatar både islam/palestina och israel

Samma skit, Denna Valleys uttalande va ju extremt korkat.
Citera
2026-08-22, 17:42
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haimmler

Nu börjar vi komma nånstans. Stäng gränserna och låt krullskallarna döda varandra. Här i Sverige retas vi med norrmännen och får tillbaka, och skrattar.
Citera
2026-08-22, 17:44
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:

Det stora problemet med muslimer är att de är experter på att exportera sina konflikter.
Citera
2026-08-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Det stora problemet med muslimer är att de är experter på att exportera sina konflikter.

Absolut, stäng gränsen och skicka ut varenda bönrullare.
Citera
2026-08-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Nu börjar vi komma nånstans. Stäng gränserna och låt krullskallarna döda varandra. Här i Sverige retas vi med norrmännen och får tillbaka, och skrattar.

100% korrekt ✌🏼
Citera
2026-08-22, 17:52
Medlem
KonungHonungs avatar
Hon stödjer väl öppet satanisterna trots att hennes egen släkt blev bombad?
Citera
2026-08-22, 17:54
Medlem
Jag har inte läst hela tråden. Jag är bara nyfiken på att veta om Malmö Kommun och/eller Malmö Universitet har uttalat sig i frågan. Kommer människan sitta kvar på sina poster? Jag har inte sett något i media om det.
Citera
2026-08-22, 18:23
Medlem
Citat:

Problemet är att Sverige har importerat hundratusentals Islamistiska vålds-muslimer, dessa djur tar med sig sina sandkonflikter till Sverige.

Hade vi inte haft massa muslimer här så hade inte detta varit ett problem och vi hade inte behövt bry oss ett skit.
Citera
2026-08-22, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Problemet är att Sverige har importerat hundratusentals Islamistiska vålds-muslimer, dessa djur tar med sig sina sandkonflikter till Sverige.

Hade vi inte haft massa muslimer här så hade inte detta varit ett problem och vi hade inte behövt bry oss ett skit.

Jo tack… jag vet .
Citera
2026-08-22, 18:55
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Absolut, stäng gränsen och skicka ut varenda bönrullare.
Problemet är kanske det att i Sverige har vi ett antal tusen (vet ej hur många) judar som med mycket få undantag är laglydiga och som genom åren bidragit mycket till landets utveckling. Samtidigt har vi ett antal hundra tusen (vet ej hur många) muslimer som endast bidragit negativt till landet, genom sin enorma benägenhet till våld, aggression, asocialt beteende och ovilja till arbete. För mig är det en enorm skillnad som jag alltid använder som mall när jag ser på Israel och araber. Jag ger, oftast, fullt stöd åt den ena parten och åt helvete med den andra. Jag har talat, ugh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in