2026-08-14, 00:33
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamyai
Du har fel helt enkelt, men vi behöver inte göra det till en stor diskussion eftersom att detta är det bästa du har rökt så har vi redan klargjort det som väger tyngst i diskussionen: erfarenhet av kvalitet sift. Det saknar du. Endast i Sverige kan syntetiskt florera och imponera, det säger väldigt mycket om standarden på vårt hasch i Sverige. Kontinentala Europa har det bättre.
Man är dålig om man inte upptäcker vad som är syntetiskt hasch. THCA och liknande luktar ju inte ens hasch när man eldar holken redan där borde man vara fundersam.
Citera
2026-08-15, 12:37
Medlem
Rebel4s avatar
Tack ni som skrev om Alaska Thunder, var påväg att hämta den men avstår efter er grym info av er här.

Märks att säsongen är på sitt slut, svårt att hitta nått bra bra till ok pris, skivorna som legat sen förra säsongen börjar tappa sin glans.

Ja Sverige har en över tråkig cannabis kultur ingen sammanhållning, kollar man på kranar meny så kallar dom allt möjligt bajs för static och hyllar sin La mousse, sen överpriser på det.
Citera
2026-08-15, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuradKund01
Jag har testat snickers som är i 50g stämplar. Stabil semi worker. Ter sig formbar i handen. Mjuk och söt smak vapad med god rökdoft. Stenad på 0.1 med en clean headhigh och ordentlig efterbänga i hela kroppen som varar i timmar.

Någon som har testat en ljus/blond commercial med stämpeln ”Sour Diesel”? Sägs vara la mousse med THC med över 40% enligt klipp med PURPL potency tester. Ter sig som kvicksand i handen och lukten påminner om pollen. Riktig sativa dominant med ordentlig head high på 0.12g

Snickers var ej bra, tar i halsen vid varje bloss samt smakar bajs.
Rekommenderar inte denna.
Citera
2026-08-15, 16:34
Medlem
Eroxxss avatar
Hur är Coca Cola haschet som finns nu?
Citera
2026-08-15, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Helt ärligt nu, Hur kan du säga att det är fake piatella och sen länka till ''blue hash'' samt saxa in en annan reddit länk som innehåller en bild på mörkare ''piatella''? Du måste trolla.

Det är ett exempel av fake hash, orkar inte leta efter just din sort men tror du på riktigt du får piatella i sverige som är Helt vit ? Jag har rökt den, den är inte äkta.
Citera
2026-08-15, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamyai
Jag har god erfarenhet av hasch. Allt från premium drysift, frozensift till wpff och static (inte det som marknadsförs som static av alla). Vad det är vet jag inte, syntetiska terps är åtminstone givet (smakämnen). Vad som bubblar vet jag inte, kan vara mycket, själva biten ser man direkt på att det inte ens är worker dry. Man märker det genom erfarenhet av hur olika stadie av kurerat premium sift är - från glassy till cooked.

Det fanns någonting annat tidigare i Skåne som också var syntetiskt samt en piatella som var THCa med syntetiska terps som gick för 200kr grammet.

Vi lever i ett land där många tror att lamousse är bra, så när samma personer fick testa fake piatellan tycker de att den var dunder. Det var inte ens hasch. Vår marknad är väldigt tråkig, och mycket som florerar är syntetiskt.

Exakt så! Bra skrivet.
Citera
2026-08-18, 10:07
Medlem
Rebel4s avatar
Stämpel: Frozen Samuraj

Malmö och Köpenhman.

Skulle vilja säga att denna upplevs som en super lyxig la mousse, samma konsistens, lite mer frukt new school smak men inrökning kommer fort.

Ska röka min sista 0.5 precis nu med en kaffe, men sen blir det tillbaka till sharkfarm, den är för svag för mig.

Betyg 6/10

Den ser sjuk mycket bättre ut än vad den är, men det är legit och smakar bra.

Överprisad i Malmö lite billigare i Köpenhman.!
Citera
2026-08-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4

Malmö och Köpenhman.

Skulle vilja säga att denna upplevs som en super lyxig la mousse, samma konsistens, lite mer frukt new school smak men inrökning kommer fort.

Ska röka min sista 0.5 precis nu med en kaffe, men sen blir det tillbaka till sharkfarm, den är för svag för mig.

Betyg 6/10

Ja, den såg inte lika trevlig ut som frozen sift "sushi" som fanns/finns för samma pris tidigare. Personligen undviker jag alla plattor med en "CA" stämpel på, som denna samuraj har.
Citera
2026-08-18, 17:08
Medlem
Citat:

Malmö och Köpenhman.

Betyg 6/10

Tack! Tänkte precis fråga om denna. Den ser fin ut men blev skeptisk då den funnits så länge. Rea på den nu såg jag men ändå ganska dyr. Löser något annat. Plånboken får gnälla.
Senast redigerad av hardkårr 2026-08-18 kl. 17:11.
Citera
2026-08-19, 12:29
Medlem
Citat:

Malmö och Köpenhman.

Betyg 6/10

Låter som en bra commercial (som fanns innan all la moouse kom in) eller Semi Dry. Tack för recensionen.
Citera
2026-08-21, 16:17
Medlem
Citat:

Malmö och Köpenhman.

Betyg 6/10

Ps denna kostar ca 4500 dkr/hg medans dom bättre plattorna ligger på ca 6000 dkr. Men låter som man får mer för pengarna att köpa vanlig worker för ca 3500 dkr.
Citera
2026-08-22, 15:30
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Ps denna kostar ca 4500 dkr/hg medans dom bättre plattorna ligger på ca 6000 dkr. Men låter som man får mer för pengarna att köpa vanlig worker för ca 3500 dkr.
Har inte hittat nån descent workers på det sista, dom jag vet har en som heter "Find out & fuck around" dåligt skit men får en platta för 3k dkr provade 25g ville spy på den efter 10g.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in