2026-08-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Någon som stött på green crack punch? Frozen static(?). Med bart simpson på omslaget.

Green crack punch är inte hasch, jag avråder dig från att köpa.
Citera
Igår, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Skulle ej köpa den, smular konstigt och bubblar misstänksamt. Har bara sett video på den men den är nog shady

Citat:
Ursprungligen postat av Hamyai
Green crack punch är inte hasch, jag avråder dig från att köpa.

Vad menar ni att det skulle vara istället? Och hur skulle man märka det?
Citera
Idag, 00:25
Medlem
Citat:
Den är 100% syntet helt spicad såg den irl, någon blev beng men inte som på röka, luktar inte ens röka
Citera
Idag, 01:01
Medlem
Citat:

Jag har god erfarenhet av hasch. Allt från premium drysift, frozensift till wpff och static (inte det som marknadsförs som static av alla). Vad det är vet jag inte, syntetiska terps är åtminstone givet (smakämnen). Vad som bubblar vet jag inte, kan vara mycket, själva biten ser man direkt på att det inte ens är worker dry. Man märker det genom erfarenhet av hur olika stadie av kurerat premium sift är - från glassy till cooked.

Det fanns någonting annat tidigare i Skåne som också var syntetiskt samt en piatella som var THCa med syntetiska terps som gick för 200kr grammet.

Vi lever i ett land där många tror att lamousse är bra, så när samma personer fick testa fake piatellan tycker de att den var dunder. Det var inte ens hasch. Vår marknad är väldigt tråkig, och mycket som florerar är syntetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in