2026-08-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Har inte hittat nån descent workers på det sista, dom jag vet har en som heter "Find out & fuck around" dåligt skit men får en platta för 3k dkr provade 25g ville spy på den efter 10g.

Den ser helt suspekt ut, dock bara sett den på video.

Testat "Rainbow belts"/"Gelato 41, sovs/worker för ca 3500 dkr?
Citera
2026-08-23, 14:45
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Den ser helt suspekt ut, dock bara sett den på video.

Testat "Rainbow belts"/"Gelato 41, sovs/worker för ca 3500 dkr?

Nej ingen av dom, äre nårtt att ha? Kan alltid fråga runt.

Just nu fick jag tag på en liten batch Sharkfarm Girl scout cookies som florerat hela sommaren, och nått nytt som ligger och väntar också Sharkfarm Alien någonting inte hunnit testa än, den var dock ocurrad (Glassy) så får se om jag tar emot den eller lämnar tillbaka.

Sista bra workers jag kom åt var en som heter strawberry Runtz riktig vass röka, dock premium så kostade runt 3.8k dkr för 50g det var ca 1 månad sedan.
Citera
2026-08-26, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Nej ingen av dom, äre nårtt att ha? Kan alltid fråga runt.

Just nu fick jag tag på en liten batch Sharkfarm Girl scout cookies som florerat hela sommaren, och nått nytt som ligger och väntar också Sharkfarm Alien någonting inte hunnit testa än, den var dock ocurrad (Glassy) så får se om jag tar emot den eller lämnar tillbaka.

Sista bra workers jag kom åt var en som heter strawberry Runtz riktig vass röka, dock premium så kostade runt 3.8k dkr för 50g det var ca 1 månad sedan.

Ingen aning, tänkte du kanske hade hört nått då har mel koll på DK sortimentet än jag.

Worker för 3.8dkr/50g?, låter som bra Dry.
Citera
2026-08-28, 08:11
Medlem
Någon som testet en med stämpel,
Elements selection Dry sift
BANANAZ
Citera
2026-08-28, 22:55
Medlem
obe*s avatar
Stämpel : Står Drysift i fet stil, that's it. 🤔

Nån som vet?
Citera
Igår, 11:20
Medlem
"3x filtre 59" mörk platta ljusare på insida, något billigare men var lite torrt här nu, någon nice standard eller smörja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in