2026-08-22, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Har något dykt upp ännu? Kollade lite snabbt men inte hittat något.
Nej, alltså jag menar att det sprids privat till de innersta kretsarna på långt mer obskyra plattformar än vad sunt folk har tillträde till.
Citera
2026-08-22, 01:44
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggatjejen
https://imgur.com

Citat:
Ursprungligen postat av watzii
xxx xxxx bodde 650m från MGM. Om AV ska gå/cykla raka vägen till Brinellskolan så passerar hon MGMs hus, de bor på samma gata (dock väldigt lång sådan).

AVs IG pojkvän har ett mellanösternnamn och verkar ha en koppling till Sundbo Ungdsomshem (Fagersta)
Ni är helt 100% at det är hon? Annars ta ner det.
Senast redigerad av TheBuster 2026-08-22 kl. 01:49.
Citera
Schlesiens avatar

Moderatormeddelande

Postat av Schlesien 2026-08-22, 01:44
Moderator
Moderatormeddelande

Tråd öppnad igen efter en stunds rensning. Tråden har 1 959 åtgärder hittills. Det innebär uppskattningsvis 1 600 raderade inlägg. I stort sett alla raderade för regel 0.03.

- Politik är OffTopic. Vem som vinner/förlorar politiskt är OffTopic. Vad du själv tycker politiskt är OffTopic. Fagerstadådet har redan en tråd i Politikavdelningen. Besök den!

- Hur många generationer i Sverige du anser krävs för att vara svensk är OffTopic.

- Undvik att upprepa din ståndpunkt och ditt stoff för att synas bättre. Ni är några som missbrukar det.

- Läs på i Regler om att posta Personuppgifter och Integritetskänsliga uppgifter. Dina inlägg är ditt ansvar.

- Posta bara om du har något att tillföra i brottsfallet. Tråden är ingen värmestuga.

/ Moderator
Senast redigerad av Schlesien 2026-08-22 kl. 01:50.
2026-08-22, 01:45
Medlem
Har GM tre bröder?

Vart kommer pappans efternamn ifrån? Ser ut som alla i Sverige som heter N*bel har svenska namn.
Citera
2026-08-22, 01:48
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Nej, alltså jag menar att det sprids privat till de innersta kretsarna på långt mer obskyra plattformar än vad sunt folk har tillträde till.
Brukar de inte dela de ganska snabbt? Är inte sugen på att vada runt i träsket själv.
Senast redigerad av TheBuster 2026-08-22 kl. 01:50.
Citera
2026-08-22, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Det gör du rätt i, det här är enligt mig något av det mest intressanta vi har om GM:s identitet. Snyggt gjort av retutu att skriva in det!
Ja, verkligen snyggt grävt. Tråden blev som bekant kapad och medvetet saboterad av taskspelare. Ett mönster som känns igen mycket väl... Så det kändes vettigt att lyfta något som de facto bidrog till ämnet.
Citera
2026-08-22, 01:52
Medlem
Citat:
Ni är helt 100% at det är hon? Annars ta ner det.

En kompis till henne har lagt ut på tiktok, så ja det är hon yolobeliever är usern
Citera
2026-08-22, 01:55
Medlem
Citat:
Vrukar de inte dela de ganska snabbt? Är inte sugen på att vada runt i träsket själv.
Hur det brukar delas vidare från de djupa hålorna ut i offentligheten har jag ingen aning om. Brukar det komma ut ö.h.t.? Ej insatt.
Citera
2026-08-22, 01:56
Medlem
Tuors avatar
Även om GM ser ut som någon typ av blatte så tycker jag inte att det är så relevant här.

Med en sådan genomtrasig uppväxt och dessutom en morsa som inte vill ha något med honom att göra så kan man inte låta bli att tycka åtminstone lite synd om fanskapet. Han var liksom körd från första början.

En typisk anhängare av 764/No Lives Matter. Bara trasig rakt igenom.
Citera
2026-08-22, 01:59
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Hur det brukar delas vidare från de djupa hålorna ut i offentligheten har jag ingen aning om. Brukar det komma ut ö.h.t.? Ej insatt.
Jodå, det brukar dyka upp, det är halva grejen att det skall spridas, han 15 åringens filmer från Stockholms filmer blev postade här på Fb bara timmar efter dådet. Likadant med bilbränderna, skolan som slogs sönder etc...

De vill bli kända.
Citera
2026-08-22, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Även om GM ser ut som någon typ av blatte så tycker jag inte att det är så relevant här.

Med en sådan genomtrasig uppväxt och dessutom en morsa som inte vill ha något med honom att göra så kan man inte låta bli att tycka åtminstone lite synd om fanskapet. Han var liksom körd från första början.

En typisk anhängare av 764/No Lives Matter. Bara trasig rakt igenom.

Är mamman A.E?
Citera
2026-08-22, 02:02
Medlem
watziis avatar
Citat:

Det lär dyka upp i sinom tid, misstänker att nya dåd som bara visst antal har tillgång till materialet är "hårdvaluta" och kan bytas mot CSAM och dylika filmer som några andra få har, sen när det tappat sitt värde så får större del av gruppen tillgång och till slut så läcker det ur träsket.

Misstänker jag iaf... någon kanske är expert på ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in