2026-08-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Det är ett totalt intellektuellt haveri att hylla ett fascistiskt kolonialprojekt som bygger olagliga galgbackar på stulen mark för att utplåna lokalbefolkningen.

Sanningen du vägrar inse är att det jiddischtalande ”Israel” är en illegitim ockupationsmakt och ett historiskt plagiat.

Dessa sekulära europeiska sionister har aldrig varit några riktiga hebreiska judar; deras förfäder talade jiddisch och de tvingades på konstgjord väg rekonstruera ett dött skriftspråk under sent 1800-tal enbart för att mörka sina polska rötter.

Människor utrotar all möjlig ohyra hela tiden.
Löss tex.
och allt dom gör är kliar.

Dom här jävla sandnegrerna gjorde lite värre saker den 7e oktober.
Hängning är i mitt tycke för humant.
Deras nervsystem skulle torteras till universum vibrerade av deras ångest och plåga.
Citera
2026-08-21, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
4 stycken.

https://deathpenaltyinfo.org/facts-and-research/data/executions

Det som är mest bekymmersamt för mig är att israelerna (och dess anhängare för övrigt) verkar bli mer och mer radikaliserade och fanatiska för varje dag som går. Jag tror offentliga avrättningar dels är ett tecken på det och att det kommer spä på saken ytterligare.

En annan oroväckande sak är hur löst begreppet "terrorist" är för israelerna. Räcker som sagt att ha kastat en sten för att få den stämpeln.

Hur offentligt blir det? Det sänds inte på TV och endast anhöriga kan bevittna. Dvs typ 10 pers.
Citera
2026-08-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Israel gör det rätta. Stulen mark? Ska vi tillbaka till vikingatiden och hävda vart som var vårt då eller ?
Terrorister ska dödas så det är bara fortsätta för Israel.
Vi europeer kommer behöva göra det samma tids nog. I större skala, Mycket större.
Citera
2026-08-21, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oroligsvensk
Hur offentligt blir det? Det sänds inte på TV och endast anhöriga kan bevittna. Dvs typ 10 pers.
Hade gärna köpt platser.
Citera
2026-08-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanah
Hade det varit ombytta roller hade Palestinerna torterat varenda Jude till döds och det hade inte varit ett ljud i media.

Huvudet på spiken! Enda skälet till svensk medias intresse är att 20% av vår väljarkår har antisemitismen med sig från modersmjölken. Typ alla våra utanförskapsområden.
Citera
2026-08-21, 22:53
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Nått fel i huvudet på dessa Israeliska fascister!

Har Israel fått frikort på att agera precis som de vill!

För jävligt anser jag och då såg jag i stort sett positivt på Israel tidigare! Men det är nu helt över!

Vilket svin!

Inte ord om de terrorister de ska hänga? Ta en titt på dessa personer.

Forza Israel och häng dom skyldiga och låt grisarna äta resterna. De vore den ultimata hånet emot islamisterna.
Citera
2026-08-21, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lont
Ja, det finns en anledning. Straffen är en funktion av vad Israel drabbas av i form av kriminalitet, ill- och terrordåd.🤔

I takt med att Sverige fått ökade problem med klaner, skuggsamhällen och gängkriminalitet så har straffen, med rätta, skärpts. Nu kan vi döma 14-åriga mördare till ungdomsfängelse och polisen har fått utökade verktyg. Opinionen är en annan för detta än innan vi drabbades av denna utbredda, organiserade och grova gängkriminalitet.

Om Sverige fick samma stora problem som Israel med en välorganiserad terrorklassad organisation som i sin grundläggande ideologi inte erkände Sveriges rätt att existera och verkade för svenska statens utplåning genom väpnad kamp så är det nog ingen som kan vara säker på vilka straff vi själva skulle utmäta för dessa terrorister.

Låter alldeles förträffligt!

Kunde inte beskrivit det bättre själv!
Citera
2026-08-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ja om det är en form av hjärnskada,empatisk störning det kan man tvista om.
Att hänga människor på det sättet det är tänkt utan juridisk insyn utifrån är helt sinnessjukt, och blottar sionistens tankar.
Dom lär sig aldrig.

Omskärelse kan ha en del med empatiska störningen att göra.
Det kan de ha gemensamt med muslimerna. Det är ju samma skrot och korn trots allt, man klipper ju bort tusentals med nervändar som bara har med njutning att göra.
Andas nu Lill-Hitler.
Israel gör vad dom behöver med sandnegrerna. Ska dom betala för förvaring av dom här terroristerna?
Sjuk tanke.
Citera
2026-08-21, 22:56
Medlem
Citat:
Be inte mig om hjälp när snaran dras åt

Du menar att jag skulle vara otrogen om jag inte tycker som du och då kommer du inte till undsättning när sandnegrerna koller för att skära halsen av mig?
Citera
2026-08-21, 22:58
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad tycker ni om det här tilltaget?
Vilka länder tillämpar offentliga avrättningar 2026?

https://www.tv4.se/artikel/78t8FpF42nygZu2gOgb3Ah/israel-bygger-galge-foer-att-haenga-terrordoemda-palestinier
Ben Gvir är extrem, alltid för mycket. Inte samma parti som Netanyahu som är Likud. En problematisk partner som Likud samarbetar med i Knesset. De behöver väl deras röster.

Som jag hörde igår från en som faktiskt vet och är insatt så är det där med utomhus galgbacke eller vad de kallar det inte sant. De bygger inomhus och det ska inte bli några offentliga eventuella avrättningar när det är klart.

Knesset röstade för inte så länge sedan igenom att man ska kunna döma till döden för terrordåd begångna av utomrikes. Det hade de inte förut.

Israel har faktiskt ett bra och fungerande rättssystem. Allt undersöks som behöver undersökas, soldater som begår fel t ex.

De har även en särskild slags försvars- och krigsdomstol (glömt vad den heter exakt) som godkänner eller avslår ev attacker i förväg.

Ben Gvir och Smotrich (finns kanske fler) är alltid högljudda, hårda och gapar för mycket.
Citera
2026-08-21, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Inte ord om de terrorister de ska hänga? Ta en titt på dessa personer.

Forza Israel och häng dom skyldiga och låt grisarna äta resterna. De vore den ultimata hånet emot islamisterna.
Detta kommer bli vardag även i Europa om 50-70 år.
Vi kommer behöva döda dom i skalor av 100 tals miljoner,
Mörka tider...
Citera
2026-08-21, 23:00
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ja om det är en form av hjärnskada,empatisk störning det kan man tvista om.
Att hänga människor på det sättet det är tänkt utan juridisk insyn utifrån är helt sinnessjukt, och blottar sionistens tankar.
Dom lär sig aldrig.

Omskärelse kan ha en del med empatiska störningen att göra.
Det kan de ha gemensamt med muslimerna. Det är ju samma skrot och korn trots allt, man klipper ju bort tusentals med nervändar som bara har med njutning att göra.
Utan juridisk insyn utifrån? Du svamlar och hittar på, alternativt tror på allt du läser om dem du hatar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in