2026-08-20, 20:37
Medlem
Sherrycolas avatar
Såg att hon lagt upp bilder på sitt och K3vins barn. Tycker man ser att barnet är skadat av alkohol. Otroligt sorgligt! Tur att socialtjänsten tog vårdnaden av dom där två. De kan inte ta hans om barn.
Citera
2026-08-20, 22:36
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Oj oj oj! K3vin hann inte vara ute länge. Undrar vad Id@ kan ha sagt för att K3vin och hans pappa ska åka hem till målsägande och göra detta?

Min teori är att hon varit otrogen mot K3vin och använde målsägande för att finansiera sitt missbruk. Ryktet kanske nådde K3vin, Borlänge är inte stort. Han blir arg, hon drar någon sjuk historia om att han snott grejer av henne och varit vidrig mot henne. K3vin tar med sig sin pappa till Orsa för att misshandla och råna målsägande.

Som vanligt använder den lilla tönten HA som hot. Både han och Id@ är två posers och har nog aldrig ens varit i Frankrike. Och är definitivt INTE medlemmar av HA eller någon annan MCklubb. De kör väl inte ens MC? Snacka om pinsamt! Hade varit kul att läsa FUP så man får läsa Id@s vittnesmål.

Eller vad är era teorier?

Nu måste Id@ fixa en ny försörjare när K3vin ännu en gång sitter inne. Ska bli kul att läsa hennes erotiska texter på insta om hans snopp bakom gallret 🤣🙈

Kan stämma bra, det man sett när man följt Id@ mellan åren är att hon alltid använder sin "pojkvänner" till att skapa drama och kaos. Hennes pojkvänner blir till vandrande brottsstatistiker och ödelägger allt de beblandar sig med ofta till följd av hur Id@ ställer till det.

Till sist: Henrik Englund och Kevin Englund har tillsammans och i samförstånd
med hot om brottslig gärning försökt förmå David Stanford att utge 5 000
kronor till dem genom att till David Stanford uttala att de tillhör de
rödvita, vilket syftat på Hells Angels, eller uttryck med liknande
innebörd, vilket av sammanhanget utgjort förtäckt hot om brottslig
gärning. Kevin Englund bar en MC-väst / väst i MC-stil vid tillfället,
vilket har förstärkt hotet. Det hände den 5 juli 2026 på Våmhusvägen 21,
Orsa, Orsa kommun, jag fucking dör av garv!
Senast redigerad av Borka88 2026-08-20 kl. 22:43.
Citera
2026-08-20, 22:54
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Kan stämma bra, det man sett när man följt Id@ mellan åren är att hon alltid använder sin "pojkvänner" till att skapa drama och kaos. Hennes pojkvänner blir till vandrande brottsstatistiker och ödelägger allt de beblandar sig med ofta till följd av hur Id@ ställer till det.

Till sist: Henrik Englund och Kevin Englund har tillsammans och i samförstånd
med hot om brottslig gärning försökt förmå David Stanford att utge 5 000
kronor till dem genom att till David Stanford uttala att de tillhör de
rödvita, vilket syftat på Hells Angels, eller uttryck med liknande
innebörd, vilket av sammanhanget utgjort förtäckt hot om brottslig
gärning. Kevin Englund bar en MC-väst / väst i MC-stil vid tillfället,
vilket har förstärkt hotet. Det hände den 5 juli 2026 på Våmhusvägen 21,
Orsa, Orsa kommun, jag fucking dör av garv!

Ja hon kom ju jävligt lindrigt undan när de hotade sin tidigare hyresvärd i Umeå. Om jag inte minns fel så var det han som fick straffet och hon inget. Men jag minns kanske fel. Tror hon är duktig på att manipulera och uppvigla för att få som hon vill eller skapa drama.

Försöka råna någon på ynka 5000kr 🤣 Ett års fängelse i straff och sedan betala staten 100k. Var det värt det? Och varför tog han med sig sin pappa? Är han efterbliven?
Citera
2026-08-20, 22:56
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ja hon kom ju jävligt lindrigt undan när de hotade sin tidigare hyresvärd i Umeå. Om jag inte minns fel så var det han som fick straffet och hon inget. Men jag minns kanske fel. Tror hon är duktig på att manipulera och uppvigla för att få som hon vill eller skapa drama.

Försöka råna någon på ynka 5000kr 🤣 Ett års fängelse i straff och sedan betala staten 100k. Var det värt det? Och varför tog han med sig sin pappa? Är han efterbliven?

Det är alltid omgivningen som får ta straffen, hon fick ju två Fullvärdiga i Norge att nästan döda varandra.

Till sist: vilka minnen..
Citera
2026-08-21, 06:27
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Det är alltid omgivningen som får ta straffen, hon fick ju två Fullvärdiga i Norge att nästan döda varandra.

Vad tror du HA tycker om att de båda hotar andra med rödvita hot och dit och påstår sig vara medlemmar?
Citera
2026-08-21, 09:54
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Vad tror du HA tycker om att de båda hotar andra med rödvita hot och dit och påstår sig vara medlemmar?

Dom brukar generellt inte bry sig om folk som håller på så i Kevins nivå av värdelös, det händer rätt ofta att hans kaliber av missbrukare boostar sig själva med att understryka deras ofta obefintliga våldskapital. Eller som vår efterblivne hjälte som verkar vara begränsad till narkotikabruk för att kunna begå våldsdåd.

"Vi tillhör rödvita i Frankrike" låter ju precis lika verkligt som hans egna påsydda märken. Är det någon i tråden som vet vad han har för märken på västen idag?

Till sist: Vanligare än man tror.
Citera
2026-08-21, 19:17
Medlem
Citat:

Fan vad jag älskar den här jävla tråden! Flashbacks bästa tråd just nu! Tror Id@ har K€vin i ett jävla knullgrepp som han troligtvis inte har något emot. Tänk sig själv: knulla, åka in, längta, fantisera, återförenas, knulla.
Försöka va gangster/riddare,sen åka in igen. En jävla gangster fantasi. Han lär väl knappt ha nåt jobb som står och ropar efter honom.
Citera
2026-08-21, 21:32
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittigfitta
Fan vad jag älskar den här jävla tråden! Flashbacks bästa tråd just nu! Tror Id@ har K€vin i ett jävla knullgrepp som han troligtvis inte har något emot. Tänk sig själv: knulla, åka in, längta, fantisera, återförenas, knulla.
Försöka va gangster/riddare,sen åka in igen. En jävla gangster fantasi. Han lär väl knappt ha nåt jobb som står och ropar efter honom.

Id@ har jag följt i över 10 år på sociala medier. Hon är från Umeå precis som mig och är uppväxt i nästan samma område. Hon var svår att inte lägga märke till redan i unga år. Hon var väldigt söt och populär bland killarna. Tjejer tyckte hon var jobbig och ställde till med drama. Min syster är jämngammal och berättade att hon ljög på allt möjlig; riktigt allvarliga saker och ibland småsaker. Hon hade svårt att behålla kompisar, blev ofta bråk.

Något som fascinerar mig är hennes sätt att ljuga om saker. Genom åren har hon påstått sig vara från Sydafrika, varit medlem av Hells Angles och någon kriminell grupp i Sydafrika. Hon har påstått sig vara judinna och från Ryssland. Hon har skrivit på ryska i sina inlägg men använder garanterat Google translate. Ibland har hon beklagat sig över att nazister är jobbiga mot henne eller att hon blir trakasserad. Hennes familj är svennebanan, ej judar eller från Ryssland.

Senast jag såg henne, måste varit ca 4 år sedan var hon ganska pundarsliten men fortfarande söt. De senaste året är det mest AI-bilder hon använder sig av eller vansinnigt mycket filter. Är lite konstigt då hon ändå ser ganska bra ut fortfarande med tanke på hur hon levt senaste 30 åren. Just nu är det vikingawibe som gäller. Tycker det är underhållande med lite erotiska texter om Kevins snopp bakom galler. Jag tror Kevin är det längsta förhållandet hon har haft, iallafall vad jag vet. Eventuellt att hon och äldsta sonens pappa var ihop längre.

Hur känner du till henne och K3vin?
Citera
2026-08-22, 10:48
Medlem
Citat:
Id@ har jag följt i över 10 år på sociala medier. Hon är från Umeå precis som mig och är uppväxt i nästan samma område. Hon var svår att inte lägga märke till redan i unga år. Hon var väldigt söt och populär bland killarna. Tjejer tyckte hon var jobbig och ställde till med drama. Min syster är jämngammal och berättade att hon ljög på allt möjlig; riktigt allvarliga saker och ibland småsaker. Hon hade svårt att behålla kompisar, blev ofta bråk.

Något som fascinerar mig är hennes sätt att ljuga om saker. Genom åren har hon påstått sig vara från Sydafrika, varit medlem av Hells Angles och någon kriminell grupp i Sydafrika. Hon har påstått sig vara judinna och från Ryssland. Hon har skrivit på ryska i sina inlägg men använder garanterat Google translate. Ibland har hon beklagat sig över att nazister är jobbiga mot henne eller att hon blir trakasserad. Hennes familj är svennebanan, ej judar eller från Ryssland.

Senast jag såg henne, måste varit ca 4 år sedan var hon ganska pundarsliten men fortfarande söt. De senaste året är det mest AI-bilder hon använder sig av eller vansinnigt mycket filter. Är lite konstigt då hon ändå ser ganska bra ut fortfarande med tanke på hur hon levt senaste 30 åren. Just nu är det vikingawibe som gäller. Tycker det är underhållande med lite erotiska texter om Kevins snopp bakom galler. Jag tror Kevin är det längsta förhållandet hon har haft, iallafall vad jag vet. Eventuellt att hon och äldsta sonens pappa var ihop längre.

Hur känner du till henne och K3vin?

Sett henne i Orsa mycket det senaste halvåret, har extrafamilj där. Det är ju inte så stort och jag klipper en del hår,många bubblar på så mitt intresse kom pratvägen.
Fick tips om denna tråd och drog igenom den under parasollet i somras. Omg.
K€vin har jag bara koll på via Id@. Känner skolskjutarewajb pa han!
Citera
2026-08-22, 21:20
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittigfitta
Sett henne i Orsa mycket det senaste halvåret, har extrafamilj där. Det är ju inte så stort och jag klipper en del hår,många bubblar på så mitt intresse kom pratvägen.
Fick tips om denna tråd och drog igenom den under parasollet i somras. Omg.
K€vin har jag bara koll på via Id@. Känner skolskjutarewajb pa han!

Hur länge har hon hängt i Orsa då? Och hur går ryktet på byn? Kan tänka mig att man hör en del på salongen.

Är det långt till Borlänge därifrån? Tror du hon blivit försörjd av någon i Orsa? Hon jobbar ju inte så hon måste ju ha någon som betalar för henne löshår och droger!
Citera
2026-08-22, 21:37
Medlem
Jag är fortfarande ytterst besviken att ingen delat hennes knullfilmer. Det känns helt otroligt att hon INTE har gjort några.
Citera
2026-08-22, 22:37
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Jag är fortfarande ytterst besviken att ingen delat hennes knullfilmer. Det känns helt otroligt att hon INTE har gjort några.

Jag har hört rykten om att hon funnits på OF. Men vet inte om det är sant…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in