Citat:
Ursprungligen postat av
Bokki89
Ditt desperata tjat om att ICC har ”avfärdat massmord” bekräftar bara att din läsförståelse är helt bortblåst.
det är ju utryckligen vad domstolen skrev.
Citat:
the Chamber could not determine that all elements of the crime against humanity of extermination were met.
Citat:
Domstolen har utfärdat globala arresteringsorder för mord och förföljelse och medveten svält vilket i folkrätten utgör de exakta komponenterna för storskaligt mördande av civila.
det trodde åklagaren kanske oxo, men inte enligt ICC.
Citat:
Att du fortsätter yra om att Benjamin Mileikowsky ”flugit igenom” europeiska länder visar din totala isolering från verkligheten.
nej , han har flugit genom flera europeiska länder, och besökt ungern.
vad jag vet har ingen arresterat honom?
Citat:
Han ställde in sina officiella resor till Europa direkt efter efterlysningen och flyger extrema omvägar enbart för att han är livrädd för att gripas på fläcken och att du sedan hänvisar till vad Knesset röstar igenom visar att du inte fattar vad folkrätt innebär.
ja han flyger över frankrike kanada grekland osv.
Jag har en universitets examen i ämnet, visst kanske inte är ett argument när man ska dela upp getterna på kusinträffen. men visst vet jag vad folkrätt är och hur den fungerar.
Citat:
En olaglig ockupationsmakt har noll juridisk behörighet att stifta lagar på stulet territorium för att avrätta den befolkning de fördrivit.
Ordsallad. och visst har ocupationsmakter möjligheten att stifta och ändra strafflagar i ett ockuperat område, i enlighet med artikel 64 5 geneve konventionen.
Citat:
Hela din statsbildning är ett historiskt plagiat där jiddischtalande europeiska migranters ättlingar leds av internationellt efterlysta krigsförbrytare.
gäsp, jag har inga getter, jag är heller inte din kusin, så ordsallad tjänar inget syfte.
Citat:
Svara på frågan i stället för att kasta ur dig efterblivna personangrepp:
Med vilken rätt anser sig fejksemiten och kurden Ben-Gvir ha behörighet att bygga olagliga galgbackar för att hänga Levantens tvättäkta semiter eller är den där ockuperade statsbildningen helt enkelt den sista desperata platsen på jorden där dina efterlysta polska idoler kan gömma sig undan internationell rätt?
Det gjorde jag, knesset har ju godkänt lagen, så nu ska det hängas terrorister.
Det är altså suvärnitetsprincipen och IHL som det "juridiska" refrnspunkterna i det här fallet.