2026-08-21, 10:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
PBD uppskattar att nån miljard har sett hela eller bitar av debatten mellan Candace och Andrew, om man räknar in alla olika media och klipp. Så den har haft en otrolig spridning. Det är därför jag menar att efter denna debatt har nog i stort sett alla insett att det inte går att försvara narrativet angående vem som mördade Kirk.

Nån miljard?? Det kan du väl inte ens tro på själv? Candace själv skröt om att 3,1 miljoner såg debatten de första 18 timmarna och nu har det gått en vecka totalt..
PBD kanske menade potentiell räckvidd?!
Citera
2026-08-21, 11:01
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nej. Men du kan säkert få det till att han hann. Kolla på debatten mellan Candace och Andrew, du debatterar som Andrew.
Men om Candance påstår att Tyler Robinson var i ett steakhouse efter mordet på Kirk så måste det väl finnas en anledning till att hon gör det?

Vad är betydelsen av att han var i det steakhouset?
Citera
2026-08-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nån miljard?? Det kan du väl inte ens tro på själv? Candace själv skröt om att 3,1 miljoner såg debatten de första 18 timmarna och nu har det gått en vecka totalt..
PBD kanske menade potentiell räckvidd?!
Han menade alla klipp, snuttar och kommentarer över hela internet.
Citera
2026-08-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Men om Candance påstår att Tyler Robinson var i ett steakhouse efter mordet på Kirk så måste det väl finnas en anledning till att hon gör det?

Vad är betydelsen av att han var i det steakhouset?
Att det borde varit svårt för honom att hinna dit antar jag.
Citera
2026-08-21, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Är det den dolda makten som ville få bort honom? Vem? Make a point? Eller är det en ”ensam galning”? Känns regisserat… precis som Mordförsöket på Trump.
RIP 😥
Mossad, gissar jag.
Citera
2026-08-21, 12:12
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Att det borde varit svårt för honom att hinna dit antar jag.
Jag kollade runt lite på nätet om det här, och enligt Candace & foliehattarna så påstås det att Tyler skulle inte hinna till stekhuset eftersom han enligt textningen till Lance satt utanför UVU och väntade på att polisen skulle försvinna så han kunde plocka upp sitt gevär.

Så det enda Tyler behövde göra var att logga in på sin internet-bank och visa stekhus-köpet på kontoutdraget för utredarna.

Har du en teori om varför han inte gjort det?
Senast redigerad av Västkustskt 2026-08-21 kl. 12:15.
Citera
2026-08-21, 12:30
Medlem
Citat:
Jag kollade runt lite på nätet om det här, och enligt Candace & foliehattarna så påstås det att Tyler skulle inte hinna till stekhuset eftersom han enligt textningen till Lance satt utanför UVU och väntade på att polisen skulle försvinna så han kunde plocka upp sitt gevär.

Så det enda Tyler behövde göra var att logga in på sin internet-bank och visa stekhus-köpet på kontoutdraget för utredarna.

Har du en teori om varför han inte gjort det?
Nej jag har ingen teori om varför. Kanske dom inte tillåter honom. Eller så ljuger ägaren om det.
Citera
2026-08-21, 12:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nej jag har ingen teori om varför. Kanske dom inte tillåter honom. Eller så ljuger ägaren om det.
Det är väl klart att de låter honom visa kontoutdraget, det fixar försvaret åt honom eftersom han inte har tillgång till en dator.

Och Candace har pratat med ägaren och anställda och sett och konfirmerar att det är Tylers kvitto.
Citera
2026-08-21, 12:37
Medlem
Citat:
Det är väl klart att de låter honom visa kontoutdraget, det fixar försvaret åt honom eftersom han inte har tillgång till en dator.

Och Candace har pratat med ägaren och anställda och sett och konfirmerar att det är Tylers kvitto.
Då kommer det väl fram i rättegången antar jag.
Citera
2026-08-21, 13:32
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Om TR hade haft ett alibi eller om det hade varit svårt att få ihop tidslinjen så hade det sänkt hela åklagarens fall och försvarsadvokaterna hade tagit upp det. De har ju inte ens invänt mot att TR var på mordplatsen eller förklarat honom oskyldig.

Den mest troliga förklaringen till varför de inte har tagit upp det är att Owens antingen ljuger om tidslinjen eller har missuppfattat den.
Citera
2026-08-21, 13:42
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Nej det kommer inte tas upp i rättegången. Det första utredarna gör i ett sånt här fall är att de tar fram korthistoriken.

De vet redan från utredningens start att han inte var på stekhuset. Det är svart på vitt.

Frågan du behöver ställa dig är varför Candace som är en sån ärlig människa sprider en sån här lögn?
Citera
2026-08-21, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Om TR hade haft ett alibi eller om det hade varit svårt att få ihop tidslinjen så hade det sänkt hela åklagarens fall och försvarsadvokaterna hade tagit upp det. De har ju inte ens invänt mot att TR var på mordplatsen eller förklarat honom oskyldig.

Den mest troliga förklaringen till varför de inte har tagit upp det är att Owens antingen ljuger om tidslinjen eller har missuppfattat den.
Candace ljuger aldrig, men hon kan ha blivit lurad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in