2026-08-21, 07:49
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Betacuck!

Ingen man skulle låta sin kvinna ”sova” hos en annan man, Eller jo cucks och hanrejer,

Vad är det du inte förstår? Det är bara betahanar som försöker kontrollera sin kvinna.
En alfahane är säker på sin position och vet att hans kvinna är trogen.

Du är inte torr bakom öronen. Du är max 20 år och har ingen erfarenhet av livet.
Citera
2026-08-21, 07:52
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
En kvinna som älskar sin man kommer aldrig ens på tanken att gå och sova över hos en annan man.

Antingen har du fått för mycket mikroplast i dig och har blivit en vänsterfeministisk henman när du accepterar detta eller så är du en kvinna som låtsas vara man på forumet.

Du menar att kvinnan i detta fallet skulle pendla? Åka hem och sova och sedan tillbaka till kompisen?
En kvinna som älskar sin man kan naturligtvis sova hos vem hon vill i trygg förvissning om att hon inte kommer att vara otrogen.

Skrämmande hur många talibaner det finns i tråden.
Citera
2026-08-21, 07:55
Medlem
MrKyotos avatar
Är man beta och cuckold så går det väl bra förmodar jag.

Be mig inte respektera dig bara.
Citera
2026-08-21, 07:55
Medlem
Sist jag tillät nåt liknande blev det djävla konstig stämning när frugan kom hem.
Visade sig sen att de pippade.
Citera
2026-08-21, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vad är det du inte förstår? Det är bara betahanar som försöker kontrollera sin kvinna.
En alfahane är säker på sin position och vet att hans kvinna är trogen.

Du är inte torr bakom öronen. Du är max 20 år och har ingen erfarenhet av livet.

Trams, Tror du en alfahanes kvinna sover runt bland andra män så är du bra naiv,

Så fungerar det varken hos människor eller bland djur,

Du har rätt i att en alfahane inte behöver kontrollera sin kvinna, respekterar kvinnan dig så sover hon inte hos andra män, hon har inte heller vänner av motsatt kön,

Tror du något annat så är det bara för att du vill trösta dig själv för din fru sover över hos sina pojkvänner,

Sen kan ja garantera dig, sover din kvinna hos mig när jag är singel så sätter jag på henne,
Senast redigerad av Aryan333 2026-08-21 kl. 08:02.
Citera
2026-08-21, 08:02
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Trams, Tror du en alfahanes kvinna sover runt bland andra män så är du bra naiv,

Så fungerar det varken hos människor eller bland djur,

Du har rätt i att en alfahane inte behöver kontrollera sin kvinna, respekterar kvinnan dig så sover hon inte hos andra män, hon har inte heller vänner av motsatt kön,

Tror du något annat så är det bara för att du vill trösta dig själv för din fru sover över hos sina pojkvänner,

Så om hon har vänner av motsatt kön måste hon lämna dem om hon träffar dig? Fattar du hur jävla småkukat patetiskt det är?

Det handlar ju heller inte om att "sova runt", vilket jävla uttryck för övrigt, det handlar om att tillbringa några dagar hos en kompis många mil hemifrån. Skulle jag förbjuda min kvinna att göra det skulle jag skjuta mig av självförakt.
Citera
2026-08-21, 08:03
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Du tror alltså inte att män och kvinnor kan vara kompisar? Konstig människosyn.
De kan absolut bara vara kompisar, frågan är väl bara hur lätt mer än vänskap kan uppstå. Att denna fråga uppstår om och om igen i olika former och på olika forum tyder ju ändå på att många (TS och/eller de som svarar) har tråkiga erfarenheter.
Citera
2026-08-21, 08:08
Medlem
Citat:
Så om hon har vänner av motsatt kön måste hon lämna dem om hon träffar dig? Fattar du hur jävla småkukat patetiskt det är?

Det handlar ju heller inte om att "sova runt", vilket jävla uttryck för övrigt, det handlar om att tillbringa några dagar hos en kompis många mil hemifrån. Skulle jag förbjuda min kvinna att göra det skulle jag skjuta mig av självförakt.

Men bara erkänn isf att du tänder på att andra män har sex med din fru! För det är det enda det handlar om,

Är jag singel och en kvinna ska ”sova” hos mig några dagar så betyder det hon vill ha sex för hon respekterar inte sin småkukade man!

Och helt ärligt, kvinnliga ”vänner” har man bara som singel, varför jo för att man nyttjar deras kontaktnät för att scouta andra singelkvinnor och ibland sätter man på de kvinnliga ”vännerna”

För särskilt roliga är inte kvinnor, de är inte roliga att skriva med, de är inte särskilt roliga att umgås med ifall det inte finns chans till sex, den enda gången det är roligt att konversera med kvinnor är när man tänker ha sex med dom,
Citera
2026-08-21, 08:48
Medlem
Det signalerar att man är ett kontrollerande creep som inte litar på sin partner. De flesta kvinnor är ointresserade av en sådan relation och kommer vilja lämna den, så att förbjuda en vuxen partner att övernatta hos manliga vänner är nog en dålig idé om man vill ha ett förhållande som håller.
Citera
2026-08-21, 08:49
Medlem
Beror helt på relationen skulle jag säga.

Har dom varit polare i 15 år och allt varit öppet från början hade jag nog inte brytt mig. Men om min tjej helt plötsligt ska sova en vecka hos nån snubbe i Göteborg hade jag nog undrat vad fan som händer.

Tillit är viktigt, men man behöver inte va naiv heller.
Citera
2026-08-21, 08:52
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Men bara erkänn isf att du tänder på att andra män har sex med din fru! För det är det enda det handlar om,

Är jag singel och en kvinna ska ”sova” hos mig några dagar så betyder det hon vill ha sex för hon respekterar inte sin småkukade man!

Och helt ärligt, kvinnliga ”vänner” har man bara som singel, varför jo för att man nyttjar deras kontaktnät för att scouta andra singelkvinnor och ibland sätter man på de kvinnliga ”vännerna”

För särskilt roliga är inte kvinnor, de är inte roliga att skriva med, de är inte särskilt roliga att umgås med ifall det inte finns chans till sex, den enda gången det är roligt att konversera med kvinnor är när man tänker ha sex med dom,
Stackars dig. Vilken futtig tillvaro du måste ha.
Citera
2026-08-21, 08:57
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Det signalerar att man är ett kontrollerande creep som inte litar på sin partner. De flesta kvinnor är ointresserade av en sådan relation och kommer vilja lämna den, så att förbjuda en vuxen partner att övernatta hos manliga vänner är nog en dålig idé om man vill ha ett förhållande som håller.

För en riktigt levnadsglad kvinna är väl ett sånt förhållande rena drömmen. När det går slentrian i sexet hemma så drar hon och spenderar några dagar hos någon kär gammal vän av manligt kön och kommer hem som en ny människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in