2026-08-20, 20:47
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amdrillo
Får du knulla gratis får du också betala för dina sambos.

Så ni kvinnor är horor alltså, som kräver betalning för sex?

Hon får knulla honom, så hon ska därför betala honom också, mer än han betalar henne om han gör mer av jobbet. Men om hon suger honom hårt och engagerat, dagligen, sväljer satsen, och rider honom hårt tills han sprutar inuti henne, dagligen, då kan han betala 10% mer.
Citera
2026-08-20, 20:47
Medlem
Man kan ju undra hur tjejen ser ut som går igång på en sådan snåljåp. Du måste verkligen vara det sista alternativet

Citat:
Ursprungligen postat av SvetsLeffe
Jag och min sambo flyttade ihop i min trea för drygt ett halvår sedan. Hon har en 12-årig son sedan ett tidigare förhållande som bor hos oss varannan vecka. Jag har inga egna barn.

Redan innan vi flyttade ihop var jag stenhård med att jag inte tänker gå in i någon "bonusfarsaroll" eller agera ekonomisk sponsor åt en annan mans unge. Hyran delar vi rakt av 50/50, men eftersom grabben sliter på lägenheten och förbrukar resurser när han är här har jag infört ett enkelt och rättvist system för att slippa irritation:

1. Kylskåpet: Vi har delat upp hyllorna. Jag har min mat och hon har sin och sonens mat. När ungen råkade ta två av mina proteinpuddingar och drack upp min juice förra månaden drog jag helt enkelt av 58 kr från min del av gemensamma räkningarna.

2. El och varmvatten: Grabben duschar i 20 minuter varje morgon och sitter med en speldator som drar ström dygnet runt. Jag räknade ut den extra förbrukningen och lade på 450 kr/månad på hennes del av elräkningen.

3. Förbrukningsartiklar: 150 kr/vecka i schablon för toalettpapper, diskmedel, tvättmedel och allmänt slitage på möbler.

Nu har sambon börjat sura ihop totalt och kallar mig för ”känslokall” och ”sjukligt snål”. Hon menar att det skapar dålig stämning att grabben inte får ta frukt eller en macka från min hylla och att "man måste dela när man är en familj". Hennes morsa har till och med ringt och lagt sig i.

Från mitt perspektiv handlar det bara om grundläggande principer och sunt förnuft. Varför ska mina surt förvärvade pengar gå till att föda och husera någon annans avkomma bara för att jag råkar dela säng med mamman?

Hur hanterar ni andra det här i bonusfamiljer? Är det verkligen jag som är "orimlig" för att jag inte vill betala för andras ungar, eller har min sambo bara en skev bild av ekonomi?
Citera
2026-08-20, 20:50
Avstängd
KonungHonungs avatar
Varför blev du sambo med en begagnad kvinna? Kunde du inte hitta en ny?

Sedan undrar man ju varför hon lämnade pappan..

Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Troll eller inte.. Faktum är att många tjejer med avkommor vill träffa någon, helst igår, och flytta ihop för att avlasta sin ekonomi. Det gäller främst de tjejer som skaffat ungar utan att ha ordnad ekonomi och arbete före sitt avlande.
Bättre att de skaffar (vita) barn än att de kastar bort sitt liv på utbildning & karriär.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-08-20 kl. 21:03.
Citera
2026-08-20, 20:51
Medlem
Det var dummaste starten på länge! Fattar inte att kvinnan är kvar med denna idiot!
Citera
2026-08-20, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Att pröjsa underhåll för andras ungar i en relation, ska självklart ligga utanför.

Ungen blir ju stor så småningom, skaffar sig ett jobb och betalar tillbaka med extra allt….
om hen växt upp normalt vill säga.
Ser dig sitta som en bitter fattigpensionär när bonussonen glassar i Monaco.
Snålhet är det osexigaste som finns, ni kan brinna i helvetet, ingen saknar en snål jävel.
Citera
2026-08-20, 20:58
Medlem
Jag tycker du är king! I en orimlig värld där man hatar män höger och vänster men samtidigt vill vara stora starka häxan bör det också finnas SÅNT HÄR.

Här är en som hejar på dig.
Citera
2026-08-20, 21:01
Medlem
Helt rätt! Straffavgifter på flickvännen, böter på ungen när den beter sig illa och en rapp över kinden när den/de inte lyder.

Han kan ju inte käka upp din proteinpudding.

Citera
2026-08-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ungen blir ju stor så småningom, skaffar sig ett jobb och betalar tillbaka med extra allt….
Snålhet är det osexigaste som finns, ni kan brinna i helvetet, ingen saknar en snål jävel.

Vad ska han betala tillbaka som vuxen? Ska han komma med kvitton som Sigges farsa i Smash?
Citera
2026-08-20, 21:10
Medlem
Citat:
Jag och min sambo flyttade ihop i min trea för drygt ett halvår sedan. Hon har en 12-årig son sedan ett tidigare förhållande som bor hos oss varannan vecka. Jag har inga egna barn.

Redan innan vi flyttade ihop var jag stenhård med att jag inte tänker gå in i någon "bonusfarsaroll" eller agera ekonomisk sponsor åt en annan mans unge. Hyran delar vi rakt av 50/50, men eftersom grabben sliter på lägenheten och förbrukar resurser när han är här har jag infört ett enkelt och rättvist system för att slippa irritation:

1. Kylskåpet: Vi har delat upp hyllorna. Jag har min mat och hon har sin och sonens mat. När ungen råkade ta två av mina proteinpuddingar och drack upp min juice förra månaden drog jag helt enkelt av 58 kr från min del av gemensamma räkningarna.

2. El och varmvatten: Grabben duschar i 20 minuter varje morgon och sitter med en speldator som drar ström dygnet runt. Jag räknade ut den extra förbrukningen och lade på 450 kr/månad på hennes del av elräkningen.

3. Förbrukningsartiklar: 150 kr/vecka i schablon för toalettpapper, diskmedel, tvättmedel och allmänt slitage på möbler.

Nu har sambon börjat sura ihop totalt och kallar mig för ”känslokall” och ”sjukligt snål”. Hon menar att det skapar dålig stämning att grabben inte får ta frukt eller en macka från min hylla och att "man måste dela när man är en familj". Hennes morsa har till och med ringt och lagt sig i.

Från mitt perspektiv handlar det bara om grundläggande principer och sunt förnuft. Varför ska mina surt förvärvade pengar gå till att föda och husera någon annans avkomma bara för att jag råkar dela säng med mamman?

Hur hanterar ni andra det här i bonusfamiljer? Är det verkligen jag som är "orimlig" för att jag inte vill betala för andras ungar, eller har min sambo bara en skev bild av ekonomi?

Antar att andra redan sagt det eftersom det är rätt många sidor här...men inte fan är det ett förhållande du har.. det är en betalande inneboende. Varför är ni sambos?
Citera
2026-08-20, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baheera
Vad ska han betala tillbaka som vuxen? Ska han komma med kvitton som Sigges farsa i Smash?

Hen ger ett uttryck för tacksamhet – att vilja ge tillbaka för den kärlek och trygghet man fått under sin uppväxt.

Tror nog att alla förstår, utan du då Baheera.
Citera
2026-08-20, 21:16
Medlem
Nu låter du som en sådan tjej som lever dig genom livet tack vare att snylta på andra. Det är osexigt om något!
Tjejer som skaffar barn ska först och främst se till att försörja sig själva innan dom börjar klämma ur sig ungar. För 90 procent av relationer går i stöpet. Och när du står själv så ska inte andra killar försörja dina förbaskade ungar!
Citat:
Citera
2026-08-20, 21:16
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:

Debiterar din sambo dig när hon städar hemma hos dig?
Debiterar du din sambo för slitage av lägenheten?
Debiterar din sambo för varje gång hon tvättar dina kläder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in