Citat:
Jag använde det några gånger när det fanns hos en svensk vendor för ett par år sedan och det är ju en jädra skillnad på vanlig Phenibut.
Nån mer här som använt 4F-phenibut?
Fick drygt ett gram som sample när jag köpte annat. Hällde i mig ca 0,5 gram igår kl 14 och efter en timme va jag helt väck av tröttheten så satte larmet och sov 2 timmar, fortfarande helt väck när jag vaknade men höll mig vaken till kl 22.
Sen vaknar jag idag kl 11 och känner mig fortfarande vinglig och påverkad!!!! Känner mig normal först nu i kväll.
Vanlig Phenibut har jag använt 0,5 kilo av senaste tiden med doser mellan 1-5 gram per kväll för att sova bra, men denna känner jag mig aldrig påverkad av.
Fick drygt ett gram som sample när jag köpte annat. Hällde i mig ca 0,5 gram igår kl 14 och efter en timme va jag helt väck av tröttheten så satte larmet och sov 2 timmar, fortfarande helt väck när jag vaknade men höll mig vaken till kl 22.
Sen vaknar jag idag kl 11 och känner mig fortfarande vinglig och påverkad!!!! Känner mig normal först nu i kväll.
Vanlig Phenibut har jag använt 0,5 kilo av senaste tiden med doser mellan 1-5 gram per kväll för att sova bra, men denna känner jag mig aldrig påverkad av.
Slår fortare, mer potent och för mig blev jag absolut mer påverkad av den än vanliga Phenibut och upplevde den mer som Baclofen.
Men däremot så går effekten av den ur lite fortare men verkar ha varit en duktig kemist som du fick sample ifrån då 4F-Phenibut är runt 5-10 gånger mer potent än vanlig Phenibut.
Lite tveksam mot just den höga biten siffran men petade du i dig 0.5g så skulle det presumtivt vara likvärdigt som 5-7gram som din vanliga dos av Phenibut fast med snabbare påslag.
Så ja, inte helt omöjligt att du känner dig vinglig och påverkad 22 timmar efter intag.
Så var försiktig för fan, 4F är ju enklare att du känner av effekterna relativt snabbt till skillnad mot vanlig Phenibut som mer smyger på en efter några timmar av intag.
Vila dina GABA receptorer lite
*Kram*