2026-08-11, 08:26
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Nån mer här som använt 4F-phenibut?
Fick drygt ett gram som sample när jag köpte annat. Hällde i mig ca 0,5 gram igår kl 14 och efter en timme va jag helt väck av tröttheten så satte larmet och sov 2 timmar, fortfarande helt väck när jag vaknade men höll mig vaken till kl 22.
Sen vaknar jag idag kl 11 och känner mig fortfarande vinglig och påverkad!!!! Känner mig normal först nu i kväll.

Vanlig Phenibut har jag använt 0,5 kilo av senaste tiden med doser mellan 1-5 gram per kväll för att sova bra, men denna känner jag mig aldrig påverkad av.
Jag använde det några gånger när det fanns hos en svensk vendor för ett par år sedan och det är ju en jädra skillnad på vanlig Phenibut.
Slår fortare, mer potent och för mig blev jag absolut mer påverkad av den än vanliga Phenibut och upplevde den mer som Baclofen.

Men däremot så går effekten av den ur lite fortare men verkar ha varit en duktig kemist som du fick sample ifrån då 4F-Phenibut är runt 5-10 gånger mer potent än vanlig Phenibut.
Lite tveksam mot just den höga biten siffran men petade du i dig 0.5g så skulle det presumtivt vara likvärdigt som 5-7gram som din vanliga dos av Phenibut fast med snabbare påslag.

Så ja, inte helt omöjligt att du känner dig vinglig och påverkad 22 timmar efter intag.
Så var försiktig för fan, 4F är ju enklare att du känner av effekterna relativt snabbt till skillnad mot vanlig Phenibut som mer smyger på en efter några timmar av intag.

Vila dina GABA receptorer lite
*Kram*
Citera
2026-08-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Jag använde det några gånger när det fanns hos en svensk vendor för ett par år sedan och det är ju en jädra skillnad på vanlig Phenibut.
Slår fortare, mer potent och för mig blev jag absolut mer påverkad av den än vanliga Phenibut och upplevde den mer som Baclofen.

Men däremot så går effekten av den ur lite fortare men verkar ha varit en duktig kemist som du fick sample ifrån då 4F-Phenibut är runt 5-10 gånger mer potent än vanlig Phenibut.
Lite tveksam mot just den höga biten siffran men petade du i dig 0.5g så skulle det presumtivt vara likvärdigt som 5-7gram som din vanliga dos av Phenibut fast med snabbare påslag.

Så ja, inte helt omöjligt att du känner dig vinglig och påverkad 22 timmar efter intag.
Så var försiktig för fan, 4F är ju enklare att du känner av effekterna relativt snabbt till skillnad mot vanlig Phenibut som mer smyger på en efter några timmar av intag.

Vila dina GABA receptorer lite
*Kram*
Läste samma info som du skrev före jag testade, men jag skulle gissa på att den är 25-50 ggr starkare. Som jag skrev tidigare så förutom att jag sover för länge så känner jag noll av 5 gram hcl-Phenibut.
Jag verkar heller inte få nån AT av det för använde ca. 5ggr/vecka rätt länge och va utan en månad tills denna beställningen kom.
Citera
2026-08-12, 08:39
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Läste samma info som du skrev före jag testade, men jag skulle gissa på att den är 25-50 ggr starkare. Som jag skrev tidigare så förutom att jag sover för länge så känner jag noll av 5 gram hcl-Phenibut.
Jag verkar heller inte få nån AT av det för använde ca. 5ggr/vecka rätt länge och va utan en månad tills denna beställningen kom.

Låter som du fått dåligt Phenibut.
Citera
2026-08-12, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Låter som du fått dåligt Phenibut.
Det va samma märke och butik från Polen som flera andra här använt.
Citera
2026-08-12, 14:55
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Det va samma märke och butik från Polen som flera andra här använt.

Där ser man, Hammer**** antar jag då dvs samma som mitt.

Men visst när man läser verkar vissa liksom jag känna sig rutten (ganska milt men ändå sketen känsla i 2-3 dagar) om man använder så lite som en kvällsdos 2-3 dagar i rad.
Medan andra likt du tagit dagligen i veckor utan att känna något speciellt.

Märkligt. Nu går jag iaf över till att testa Gabapentin. Än så länge är det nog fan mer kännbart rus på 1000-1500 gaba än samma dos Phenibut.
Citera
2026-08-13, 18:08
Medlem
Funderar på att beställa Phenibut och/eller Noopept Max för hjärnan, minnet och så.

Nån som testat cash on delivery? Kan inte använda banköverföring just nu. Hur lång är leveranstiden?
Citera
2026-08-15, 16:24
Medlem
Riskabelt att beställa 300g från amsterdam och 300g från Grekland? Vad händer om tullen tar det?
Citera
2026-08-17, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Funderar på att beställa Phenibut och/eller Noopept Max för hjärnan, minnet och så.

Nån som testat cash on delivery? Kan inte använda banköverföring just nu. Hur lång är leveranstiden?
Någon?
Citera
2026-08-17, 14:33
Medlem
Skulle verkligen inte rekommendera phenibutt för hjärnan/minne. Effekten är raka motsatsen vid regelbundet användning.
Citera
2026-08-17, 15:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Skulle verkligen inte rekommendera phenibutt för hjärnan/minne. Effekten är raka motsatsen vid regelbundet användning.

Vid låg dos så kan Fenibut fungera för det ändamålet. Den togs ju fram för ryska kosmonauter då man ville hitta ett preparat som var ångestdämpande men helst utan sedativa egenskaper och Fenibut har dessa egenskaper i små doser.
Men du har rätt i att om man äter det på daglig basis eller mer än 250 mg per tillfälle så kan man bli rätt seg
Citera
2026-08-17, 16:04
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Nån mer här som använt 4F-phenibut?
Fick drygt ett gram som sample när jag köpte annat. Hällde i mig ca 0,5 gram igår kl 14 och efter en timme va jag helt väck av tröttheten så satte larmet och sov 2 timmar, fortfarande helt väck när jag vaknade men höll mig vaken till kl 22.
Sen vaknar jag idag kl 11 och känner mig fortfarande vinglig och påverkad!!!! Känner mig normal först nu i kväll.

Vanlig Phenibut har jag använt 0,5 kilo av senaste tiden med doser mellan 1-5 gram per kväll för att sova bra, men denna känner jag mig aldrig påverkad av.

Jag har inte testat fluorFenibut men av allt att döma så är det en 10-20 gånger så svag variant av Baklofen. Dom är nästan identiskt lika på molekylernivå (Baklofen har en kloratom på samma position som F-Fenubut har sin fluoratom)
Citera
2026-08-20, 16:24
Medlem
Hej alla, jag undrar hur der ser ut med er som gått/går på HCL Phenibut och lämnar urinprov där Gabapentin och Pregebalin är med på panelen, har det gett falska utslag på någon av detta? Jag vet att det inte syns på analys men jag är bara intresserad av hur många som fått falska utslag direkt på stickan. Läser på nätet att det inte ger utslag, andra säger att det ger utslag, AI säger att det inte ger utslag.

Jag hade tänkt ta HCL Phenibut kanske 1 gång i veckan, inga jättedoser.

Tack.
Senast redigerad av SillySillyIdiot 2026-08-20 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in