2026-08-19, 21:10
Medlem
vichy6s avatar
Jag kommer inte rösta på förfall
Citera
2026-08-19, 22:20
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Om du inte har kognitiv förmåga nog att orka läsa allt så låt fan bli och yttra dig alls då.

Får jag visst göra, det är ett fritt land Varför är du så arg?
Citera
2026-08-19, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Får jag visst göra, det är ett fritt land Varför är du så arg?

För att du bidrar inget konstruktivt. Bara löjl.
Citera
2026-08-19, 22:27
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
För att du bidrar inget konstruktivt. Bara löjl.

Hehe du är en bajskorv
Citera
2026-08-19, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stentoffel
Hehe du är en bajskorv

Tack för att du fortsätter bumpa. Clown.
Citera
2026-08-19, 22:35
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Tack för att du fortsätter bumpa. Clown.

Varsågod, trycket här verkar inte vara så högt direkt Det är väl kul att någon svarar? Du känns bara som en jättebråkig kommunist som vill ragebaita, men du är skitdålig på det
Citera
2026-08-19, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vad är det för fel att vara rik och tjäna pengar? Det finns inget underbarare när man som jag har åtta siffror på bankkontot och kan fixa grejer som vanliga Svenne-bananer inte kan göra. Resa i första klass på flyg för att undvika kreti och pleti. Köpa egen VIP-loge på konsert för att slippa den dräggiga öldrickande pöbeln. Alltid åka taxi istället för att åka kollektiva färdmedel som buss, spårvagn eller tunnelbana. Åka första klass på tåg.
Jag tycker synd om dig som verkar tro att livet är bra om man har mycket pengar. Jag mår faktiskt bättre nu med lite pengar än innan konkursen. Mindre stress och mer tid för barnen.
Citera
2026-08-19, 23:53
Medlem
Citat:
Vad menar du? Att jag är nazist nu istället?

Stackars din arma hjärna.

Om jag varit nazist hade jag avskytt Tidö också. Jag vet redan att många faktiska nazister avskyr Tidö.
Tja du var ju inte enligt egen utsago vänster, så vilka är det ända som är kvar att inte gilla Tidö???
Citera
2026-08-20, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja du var ju inte enligt egen utsago vänster, så vilka är det ända som är kvar att inte gilla Tidö???

Jag är fortfarande inte nazist hur mycket du än vill nåla fast mig. Jag tycker det är en väldigt misslyckad och destruktiv (självdestruktiv tom) ideologi jag inte tycker någon ska köra i repris.

Det går inte att definera mig och placera in mig i ideologiska fack. Jag hoppas det gör dig irriterad. Det gör jag verkligen.
Citera
2026-08-20, 00:15
Medlem
Citat:
Jag är fortfarande inte nazist hur mycket du än vill nåla fast mig. Jag tycker det är en väldigt misslyckad och destruktiv (självdestruktiv tom) ideologi jag inte tycker någon ska köra i repris.

Det går inte att definera mig och placera in mig i ideologiska fack. Jag hoppas det gör dig irriterad. Det gör jag verkligen.
Jag blir inte ett dugg irriterad! Springer på så mycket ointelligenta puckon som du dagligen så jag blir numera aldrig förvånad.....
Citera
2026-08-20, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Jag blir inte ett dugg irriterad! Springer på så mycket ointelligenta puckon som du dagligen så jag blir numera aldrig förvånad.....

Jodå. Ljug inte. Du blir lack på mina inlägg. Annars skulle du inte svara på dem på det sätt du gör det på.
Citera
2026-08-20, 00:22
Medlem
Är det så att det inte passar här i Sverige så är det bar att flytta till något
skitland där du känner dig hemma.

Ukraina eller Pakistan kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem