2026-08-18, 23:46
Avslutad
Inte av de anledningar vänsterns känslosås vill göra gällande. Utan för att korkade, korrupta moderatjävlar som bara bryr sig om att sänka skatter egentligen bara ger bränsle och ammo åt vänsterns känslosås. Och nu med Tidö så kan vänstern köra känslosås om både ekonomin och att det har blivit för "inhuman" invandringspolitik (i själva verket har Tidö bara kokat böckerna och försökt projicera handlingskraft som fått vänstern att gå i taket och mena att det gått för långt nu med tonårsutvisningar och dylika snyfthistorier och känslosås media harvat men det är en annan femma). Så nu i September blir det en rejäl bajsmacka och demoralisering för högern. Och det är högerns egna fel. Vänstern drar bara fördel utav högerns kontraproduktivitet, korruption och inkompetens.

Jag vill snarare att vänstern får styra hela vägen nu och sätta plattan i mattan tills detta flumsamhälle äntligen kollapsar. Låt aldrig vänstern få ta semester och låta högern klä skott och delegitimiseras i fyra till åtta års intervaller någonsin igen. Om rödgröna vunnit 2022 hade det varit en vänsterregering som fått klä skott och ta all galla nu. Folk hade heller inte mjukats upp utav pressens känslosås angående Tidös invandringspolitik heller.

Men grejen är ju den här. Medelklassen. Vare sig den röstar center-höger eller center-vänster. De vill inte delegitimisera Wallenbergs skitsystem. Medelklassen är ju fortfarande mätta, belåtna, avfjärmade och dumma i huvudet. Mitten är fortfarande alldeles för bred och robust. För tjock och narcissistiskt och toxiskt "glad".

Så nu får vi antagligen en batong-sosse regering ledd utav Maggan som drar sig mer åt KD och C och håller V och MP lite längre bort ifrån sig (hon kommer fortfarande antagligen göra vissa kompromisser med MP och V också dock) som vill bibehålla mycket utav Kristerssons dystopiska kriminalpolitik som hon faktiskt lovordat. Vissa saker kommer prioriteras om för syns skull och de nya verktygen Kristersson lämnar över till Andersson kommer användas i andra identitetspolitiska syften än vad Tidö använt de till.

Välkommen till framtiden. Den luktar skit.

Eller så blir det totalt kaos direkt efter valet och sonderingsronderna pågår ännu längre än cirkusen efter 2018. En illvillig jävel som jag som vill usla och hemska narcissister (våra politiker och dumsvenne medelklassen) illa kan ju hoppas.

Frågor och invändningar på det?
Senast redigerad av UschKlisterssonIII 2026-08-19 kl. 00:17.
Citera
2026-08-18, 23:51
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII

Vad är en "batong sosse" ? Har det något med betong arsle att göra?
Citera
2026-08-18, 23:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Vad är en "batong sosse" ? Har det något med betong arsle att göra?

En sosse som spelar mycket på lag och ordning, hårdare straff och sånt och står lite högerut kriminalpolitiskt. Inte en "sexualliberal" Palme eller Geijer med andra ord.
Citera
2026-08-19, 00:39
Medlem
Ny medlem och ännu en tråd som passar bäst i papperskorgen.

Blev du bannad på ditt förra alias?
Skaffa ett liv istället för att krångla till det så mycket, Al-Buraq skulle passa dig bra.

Inväntar även på att det införs nya mentalsjukhus som kan vara intressant i ditt fall,
kärt barn har många namn, Gulag, tukthus, koncentrationsläger är ett annat.
Citera
2026-08-19, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Ännu en av S-troll som skapar konto för att locka väljare till vänstern!

Du kan inte nämna lite mer om hur mycket dyrare det kommer bli för vanliga arbetare med S (bla) politik?

Älskar hur du får allt det där till att jag är S-troll.

Jag tycker synd om din hjärna. Jag tycker väldigt synd om den.
Citera
2026-08-19, 00:44
Medlem
Citat:
Inte av de anledningar vänsterns känslosås vill göra gällande. Utan för att korkade, korrupta moderatjävlar som bara bryr sig om att sänka skatter egentligen bara ger bränsle och ammo åt vänsterns känslosås. Och nu med Tidö så kan vänstern köra känslosås om både ekonomin och att det har blivit för "inhuman" invandringspolitik (i själva verket har Tidö bara kokat böckerna och försökt projicera handlingskraft som fått vänstern att gå i taket och mena att det gått för långt nu med tonårsutvisningar och dylika snyfthistorier och känslosås media harvat men det är en annan femma). Så nu i September blir det en rejäl bajsmacka och demoralisering för högern. Och det är högerns egna fel. Vänstern drar bara fördel utav högerns kontraproduktivitet, korruption och inkompetens.

Jag vill snarare att vänstern får styra hela vägen nu och sätta plattan i mattan tills detta flumsamhälle äntligen kollapsar. Låt aldrig vänstern få ta semester och låta högern klä skott och delegitimiseras i fyra till åtta års intervaller någonsin igen. Om rödgröna vunnit 2022 hade det varit en vänsterregering som fått klä skott och ta all galla nu. Folk hade heller inte mjukats upp utav pressens känslosås angående Tidös invandringspolitik heller.

Men grejen är ju den här. Medelklassen. Vare sig den röstar center-höger eller center-vänster. De vill inte delegitimisera Wallenbergs skitsystem. Medelklassen är ju fortfarande mätta, belåtna, avfjärmade och dumma i huvudet. Mitten är fortfarande alldeles för bred och robust. För tjock och narcissistiskt och toxiskt "glad".

Så nu får vi antagligen en batong-sosse regering ledd utav Maggan som drar sig mer åt KD och C och håller V och MP lite längre bort ifrån sig (hon kommer fortfarande antagligen göra vissa kompromisser med MP och V också dock) som vill bibehålla mycket utav Kristerssons dystopiska kriminalpolitik som hon faktiskt lovordat. Vissa saker kommer prioriteras om för syns skull och de nya verktygen Kristersson lämnar över till Andersson kommer användas i andra identitetspolitiska syften än vad Tidö använt de till.

Välkommen till framtiden. Den luktar skit.

Eller så blir det totalt kaos direkt efter valet och sonderingsronderna pågår ännu längre än cirkusen efter 2018. En illvillig jävel som jag som vill usla och hemska narcissister (våra politiker och dumsvenne medelklassen) illa kan ju hoppas.

Vad är det för fel att vara rik och tjäna pengar? Det finns inget underbarare när man som jag har åtta siffror på bankkontot och kan fixa grejer som vanliga Svenne-bananer inte kan göra. Resa i första klass på flyg för att undvika kreti och pleti. Köpa egen VIP-loge på konsert för att slippa den dräggiga öldrickande pöbeln. Alltid åka taxi istället för att åka kollektiva färdmedel som buss, spårvagn eller tunnelbana. Åka första klass på tåg.
Citera
2026-08-19, 00:46
Medlem
Citat:
Älskar hur du får allt det där till att jag är S-troll.

Jag tycker synd om din hjärna. Jag tycker väldigt synd om den.
Tja du tycker synd om alla som inte röstar vänster antar jag....

Ska bli skoj att se vad en vanlig arbetare tycker om eran politik tex i plånboken om ni vinner valet! Det ända denne kan tjäna på är karensdagen som dessutom kommer göra löneutrymmet betydligt lägre!
Citera
2026-08-19, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Vad är det för fel att vara rik och tjäna pengar? Det finns inget underbarare när man som jag har åtta siffror på bankkontot och kan fixa grejer som vanliga Svenne-bananer inte kan göra. Resa i första klass på flyg för att undvika kreti och pleti. Köpa egen VIP-loge på konsert för att slippa den dräggiga öldrickande pöbeln. Alltid åka taxi istället för att åka kollektiva färdmedel som buss, spårvagn eller tunnelbana. Åka första klass på tåg.

Jag skiter i hur mycket du tjänar. Jag gillar inte skrävlande narcissister med kapitalist-psykos dock. Du och jante-sossarna förtjänar egentligen varandra.
Citera
2026-08-19, 00:47
Avslutad
Citat:
Tja du tycker synd om alla som inte röstar vänster antar jag....

Jag tycker det är allvarliga fel i huvudet på någon som röstar på åttaklövern.
Citera
2026-08-19, 02:18
Medlem
Citat:
Jag tycker det är allvarliga fel i huvudet på någon som röstar på åttaklövern.
"åttaklövern"???
Så du är någon form av kommunist då eller?
Citera
2026-08-19, 02:21
Avslutad
Citat:
"åttaklövern"???
Så du är någon form av kommunist då eller?

Nu blev det ännu mer synd om din hjärna. Det är väldigt, väldigt synd om din hjärna nu.
Senast redigerad av UschKlisterssonIII 2026-08-19 kl. 02:29.
Citera
2026-08-19, 02:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VonWrede
Ny medlem och ännu en tråd som passar bäst i papperskorgen.

Blev du bannad på ditt förra alias?
Skaffa ett liv istället för att krångla till det så mycket, Al-Buraq skulle passa dig bra.

Inväntar även på att det införs nya mentalsjukhus som kan vara intressant i ditt fall,
kärt barn har många namn, Gulag, tukthus, koncentrationsläger är ett annat.

Så ni erkänner redan att de nya "mentalsjukhusen" bara kommer vara till för att spärra in "farliga" människor som faktiskt tänker och ser igenom hela fasaden till både höger och vänster och i den bajsnödiga mitten?

Okej då vet jag redan på förhand då.

Spärra in hela jävla dumsvenne medelklassen som röstar på åttaklövern på dårhus istället skulle jag göra om jag hade makt (var glad att jag inte har det säger jag bara, narcissist). Jag menar när vi ändå håller på och dividerar om vem som ska anses vara psykiskt sjuk. Skyll dig själv. Du började.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in