2026-08-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Charlie Hebdo var ett klassiskt muslimskt terrorattentat Kunde blivit värre då de hade en terrorcell som även skulle attackera en idrottsarena men det misslyckades av någon anledning. Endast Breivik toppar det väl? Han var en ensam galning. C.H var en koordinerad attack från en eller flera terroristceller.

Inget nytt i den islamska historien att bränna sina fiender levande. Glöm aldrig den jordanske piloten de brändes levande i en stålbur och samtidigt filmade skiten. Där har du islam i ett nötskal och den här "statsvetaren" påbudar sånt.

Visst är det rätt äckligt?

Japp, vidrigt att bränna folk oavsett om det görs av en terrorist eller en drogkartell.

12 dog i Hebdoattacken så det finns rätt många attentat som toppar det. Både islamistiska och andra. Christchurch, Omaghbombningen av IRA, Saringas attacken i Tokyo, Oklahoma City Bombningen, den kristna skolmassakern i Indonesien för att nämna några av de icke-islamistiska.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_major_terrorist_incidents
Citera
2026-08-19, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Bara nazister hatar "sionism". De har alltid haft samma hundvisselpipa.
Sionism betyder att de vill ha ett enda land i världen där de kan få vara trygga och säkra och tillsammans. Normen istället för den diskriminerade minoriteten de är i alla andra länder.

Nazi-kortet igen.

Det börjar bli tjatigt nu om "nazikommunistislamisterna". Kom med något nytt.

Sionism handlar inte om trygghet. Det handlar om att uppfylla psykstörd judisk eskatologi där två tredjedelar av alla judar själva ska stryka med i armageddon. Det är vad psykstörda rabbiner på allvar tror på och vill uppfylla.
Citera
2026-08-19, 20:50
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Japp, vidrigt att bränna folk oavsett om det görs av en terrorist eller en drogkartell.

12 dog i Hebdoattacken så det finns rätt många attentat som toppar det. Både islamistiska och andra. Christchurch, Omaghbombningen av IRA, Saringas attacken i Tokyo, Oklahoma City Bombningen, den kristna skolmassakern i Indonesien för att nämna några av de icke-islamistiska.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_major_terrorist_incidents
Tänkte, men skrev inte i Europa
Citera
2026-08-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Oj vad hemska de tio budorden är, usch...

Jämför gärna de tio budorden med valfri hatisk, rasistisk och människofientlig sura från Koranen eller haditherna. Kom sedan tillbaka och säg med ett 'straight face' att de är jämförbara och lika dåliga.

Hoppar du in i konversationer som du inte har läst nu igen? Tog jag upp dessa som exempel på hemska bibelcitat?
Citera
2026-08-19, 20:53
Medlem
Jofs avatar
Bränna människor. Det trodde jag var ute. Vem gör det nuförtiden?
Citera
2026-08-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Där har du verkligen en poäng. Det är så islamvänsterns världsbild ser ut.

Låt vara att människorna ur islamvänstern är hur kaxiga som helst när de träffar på några stackars judar i Sverige!

Det är ju så många propalestinier som skriker i väst, men de vågar inte konfrontera Israel. Får de skjuts till Israel, som Greta fick, så blir de sura. Man kunde ju tro att det är dit de vill, men nej. De skulle ju göra mer nytta om alla arga i väst gaddade ihop sig tillsammans med alla arga i MÖ. Kanske skulle de då kunna ha en chans mot Israel. Men de går hellre omkring med "Free Palestine" -tishor i tyska koncentrationsläger och förföljer svenska politiker på väg hem från jobbet. Allt medan palestiniernas lidande fortsätter. Att skrika på disputationer i väst ligger högre på priolistan än att hjälpa palestinierna. Tragiskt.
Citera
2026-08-19, 20:59
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Hoppar du in i konversationer som du inte har läst nu igen? Tog jag upp dessa som exempel på hemska bibelcitat?

Det är snarare så att du inte fattar eller inser vad du själv skrev i ditt förra inlägg. Är du så pass jävla vilse i huvudet?!

Du inledde med "alla religioner är skit" sedan drar du upp saker om kristendomen för att förstärka ditt argument, ett av argumenten var just de 10 budorden.

Byfåne! Nolla! Tönt!
Citera
2026-08-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Tänkte, men skrev inte i Europa

Här har du några men det finns fler i länken jag postade.

McGurks bar bombningen (irländare), Dublin/Monaghan-bombnongen (irländare), Birmingham-bombningarna (irländare), Bolognamassakern (italienska fascister), Hipercor-bombningen (ETA), Omagh, (irländare),.
Citera
2026-08-19, 21:08
Medlem
Citat:
Cancel-kulturen har alltid existerat åt alla håll och folk har blivit socialt utfrysta, blivit av med sina jobb/utkastad ur byn osv om de har uppfattas bete sig illa på något sätt. Finns inte en chans att det inte skulle hänga på med internets intågande och sociala medier. Att tro det har skapat av den ena eller andra är antingen naivt, korkat eller både och.

Att högern bölade som kärringar över det är för att de ofta lider av nån form av offerkomplex. Många har ju suttit och bölat över hur tystade de blivit och vilka offer de är på sina egna megaplattformar med miljontals åskådare och fans.

Nu vart det denna tanten som gjorde bort sig så nu får hon käka skit.
Vet du vad nazisterna gjorde sig skyldiga till? Du tycker alltså också att över en miljon svenskar kan likställas med dessa monster och de brott som de begick? I över 30år har svenskar fått höra att de är nazister, och du säger att det inte är något att böla över. Exakt vad har vi gjort för hemskt som gör att vi förtjänar att bli kallade nazister?
Citera
2026-08-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Inte de senaste 20 åren nej. Här är rapporten från förra året: https://www.europol.europa.eu/cms/sites/default/files/documents/EU_TE-SAT_2025.pdf

Notera "REMAINED the most lethal". Så trots att muslimerna är en MINORITET i Europa så står de ÅR EFTER ÅR FÖR FLEST offer.

"aLlA rEligIoNeR äR lIkA dÅlIgAh!" muh muh muh jävla idioter öppna ögonen för helvete.
Själv jag uppfattningen att du är väldigt korkad. Jag refererar till västvärlden och ger exempel i USA och Nya Zeeland och du svarar med en rapport från Europa.

Jag vill bara vara säker. Visst vet du att nya Zeeland och USA inte är en del av Europa?
Citera
2026-08-19, 21:09
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Har inte försvarar islam. Alla religioner är fulla med skit. Jag skrev ju att jag läst några bitar av Koranen och att den också verkar vara full av skit.

Du verkar inte ha nån koll själv. Typ alla kyrkor predikar gamla testamentet ditt nöt. Vart tror du "varde det ljus", Edens lustgård, de tio budorden och allt det där kommer ifrån? Johannesevangeliet? Nej det är gamla testamentet. Varför tror du de inkluderar gamla testamentet i svenska biblar?

Japp, folk blir terrorister av av hat/hämnd/psykisk ohälsa eller desperation. Finns hur mycket forskning som helst på området vid detta laget och vilka som utför flest terrordåd för tillfället varierar. Ett tag var det IRA, ETA och liknande, ett tag var det anarkister, ett tag etno-nationaloster, ett tag var det Buddhister (ja de finns också. Googla) och nu har det varit islamister. Kristna har stått för en del också. Breiviks manifest var fullt av korsriddarreferenser., Christchurch terroristen var kristen vill jag minnas. X antal dåd i USA har begåtts av kristna tex en hel del skjutningar och sprängningar av abortkliniker osv. Vad vi vet är att människor som har det bra och mår bra väldigt sällan begår några terrorattentat.

Nej ditt jävla fån: personalen på Charlie Hebdo var inte onda och andra har inte förtjänat det. Jävla tramsande. Fenomenet terrorism är bara inte lika slätstruken som du vill få det till.

Oj, du kunde dra fram en så kallad "kristen" terrorist. Breivik. Du fattar inte att han använde korsriddarsnacket som ett vapen mot islam. Du är inte smart nog att förstå det. Breivik själv är inte kristen och har aldrig haft med kristendomen att göra.

Källor säger:
"...Senare i fängelset (från ca 2015): Breivik tog avstånd från kristendomen helt. I brev och uttalanden uppgav han då: "Jag är inte kristen", kallade Jesus för "patetisk" och identifierade sig istället som nazist, fascist och utövare av odinism (asatro). Han hävdade också att han tidigare bara använt "kristen rhetoric" som en taktisk strategi."

Det var 11-12 år sedan han sa det där, men ni använder fortfarande hans namn. Ni har inga andra personer eller namn att halmstrågreppa. Det om NÅGOT förstärker det jag säger, NI förstärker det jag säger: Det existerar inga kristna terrorister.

Vet du ens hur många terrorister det finns inom islam? Låt oss titta på dåden som skedde 2025.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2025
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-08-19 kl. 21:12.
Citera
2026-08-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Det är snarare så att du inte fattar eller inser vad du själv skrev i ditt förra inlägg. Är du så pass jävla vilse i huvudet?!

Du inledde med "alla religioner är skit" sedan drar du upp saker om kristendomen för att förstärka ditt argument, ett av argumenten var just de 10 budorden.

Byfåne! Nolla! Tönt!

Nej uppenbarligen har du inte läst konversationen. Jag gav de tio budorden som exempel på saker från gamla testamentet som predikas inom kristendomen. Dumjäveln jag dkrev till hävdade att kristna inte använder sig av GT och bad om exempel och bevis på det. Då radar jag upp ett par välkända och jävligt grundläggande saker som predikas i varenda kyrka. Ett av de är de tio budorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in