Citat:
Ursprungligen postat av
rattaasikterna
Ja, tror du missuppfattade. Jag menade tvärsom. Att det är tjejer i vanliga dejter män ligger med och sedan lämnar som ofta blir sårade, bedrövade, känner sig utnyttjade och tycker killar bara vill ligga. Många killar ljuger om allt möjligt för och få ligga och sårar tjejer. Helt lagligt.

Otrohet också lagligt.
Det här inte så mycket själva ämnet att göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
TreponemaPallidum
Som jag skrev i min kommentar så bör man ha alla hästar hemma också, för att det ska funka om man har/får känslor för en SW. Man måste ju inte avslöja dem om de skulle växa sig starka. Men som du själv skriver, att uppriktigt tycka om någon, ha kemi o.s.v. är en form av känslor. Det behöver inte eller borde inte vara hemskt för någon av parterna.
Ja du, haha, kåthet måste väl en provider ändå stå ut med.

Vg gäller kåthet så menade jag från providerna sida. Att en kund som köper våra tjänster är kåta är ganska självklart, även om det finns kunder som primärt är ute efter annat än bara sexuellt umgänge.
Men jag håller som sagt verkligen inte med om att det du sa om att ha känslor för den man har sex med är att föredra. Ja, kåthet är också en känsla och man har känslor för i stort sett alla man interagerar med. Det går liksom inte att undvika. Men Carl.A skrev till en skribent att det är stor risk för att han skulle kunna bli kär i en provider. På Carls inlägg svarade du att det är att föredra att man har starkare känslor för den man ligger med.
Jag håller alltså inte med om att känslor (som i det här fallet med tanke på inlägget du citerade skulle vara kärlek/förälskelse) för den man ligger med är att föredra när det är fråga om en affärsuppgörelse. Min erfarenhet som sexarbetare. Möjligt att du har en annan, men för mig personligen har det enbart blivit SJUKT JOBBIGT när en kund blir kär. Kontakter jag har avslutat pga så obekvämt.
Sen blev jag citerad av en användare som uttryckte sig konstigt och menade att horan kan tänka att hon "i varje fall var värd att betala". Ja, det tänker horan alltid. Det är därför vi jobbar. Lite som att horan är den som är kåt och förälskad och blir besviken för att det inte blir nåt mer än bara knulla.
Så slå dig själv i pannan lite och läs om allt så kanske det blir rätt.