2026-06-23, 15:31
Medlem
Vad tycker alla om ProtonVPN? Jag har det och jag prenumererar också ibland på Mullvad, men jag kan inte använda Mullvad i vardagen eftersom streamingwebbplatser alltid blockerar dem.
Citera
2026-06-24, 11:45
Medlem
Använder ExpressVPN
tycker det fungerar bra.
Citera
2026-06-26, 10:32
Medlem
Ser firefox har lanserat nån sorts vpn möjlighet browsern-inte testat dock.
Citera
2026-06-28, 19:30
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3xNinja
Mullvad alla dagar i veckan.

Varför? Går det att forwarda portar där igen? Det vill man ju kunna
Citera
2026-06-29, 09:33
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Kör TotalAV, inga klagomål från mig.
Citera
2026-07-01, 02:57
Medlem
ILoveKnarks avatar
Det tråkiga med Bahnhof's VPN-tjänst Integrity VPN är att dom inte erbjuder så många länder att ansluta via. Men utöver det är den snabb och tillförlitlig. Där är jag nöjd.
Citera
2026-07-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskImposter
Vad tycker alla om ProtonVPN? Jag har det och jag prenumererar också ibland på Mullvad, men jag kan inte använda Mullvad i vardagen eftersom streamingwebbplatser alltid blockerar dem.

Jag kör NordVPN till vardags. Visst är man trött på all deras reklam, men efter fem år har jag faktiskt inget att klaga på. Streaming funkar utan strul och scam/phishing-skyddet har stoppat en massa skit. Det rullar bara på i bakgrunden utan att märkas, så jag är nöjd.

P.S. Proton är inte direkt felfria heller: https://www.reddit.com/r/ProtonMail/comments/1u05xs2/comment/oqgihvq/
Citera
2026-07-11, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av era5e82
Jag kör NordVPN till vardags. Visst är man trött på all deras reklam, men efter fem år har jag faktiskt inget att klaga på. Streaming funkar utan strul och scam/phishing-skyddet har stoppat en massa skit. Det rullar bara på i bakgrunden utan att märkas, så jag är nöjd.

P.S. Proton är inte direkt felfria heller: https://www.reddit.com/r/ProtonMail/comments/1u05xs2/comment/oqgihvq/
Ja, jag är medveten om det. Jag tycker att det är en storm i ett te-glas. Han verkar vara den skrytsamma och storsnäckiga typen av person, precis som Tommy Robinson är i Storbritannien.
Citera
2026-07-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskImposter

Vad tycker du om Proton då?
Citera
2026-08-19, 13:55
Medlem
Jag vill ha en VPN där man inte ser att jag har VPN om man kollar upp mitt IP. Gärna svenskt men i sämsta fall nordiskt IP.

Finns det en sådan?
Citera
2026-08-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Jag vill ha en VPN där man inte ser att jag har VPN om man kollar upp mitt IP. Gärna svenskt men i sämsta fall nordiskt IP.

Finns det en sådan?
Proton har ett stealthläge som gör det svårare att avgöra om det är en VPN, huruvida det fungerar är väl osagt.
Citera
2026-08-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Finns det någon anledning att betala för vpn med dom övervakningssystemen med ai som finns numera?

VPN döljer din ip-adress samt det du gör för din internetleverantör. Men så länge du inte hanterar kakor och spårare etc också så gör en VPN inte mycket för att dölja dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in