Citat:
Ursprungligen postat av
448
Det finns ju hur mycket som helst , din medryttare Dazzy säger ju desutom att dom inte ens var i kriminella kretsar o var vanliga gossar 🤣
Det finns hur mycket rykten och icke bekräftade uppgifter som helst, ja.
Dazzy får stå för sitt.
Jag har aldrig bestämt mig för olycksteorin.
Läs mina inlägg. Det jag säger är att den inte kan förkastas, speciellt inte så länge bilens öde är okänt.
KÅ lär ju då och då haft mycket pengar. Det kan ju tyda på att killarna inte hade rent mjöl i påsen.
Så länge vi inget vet blir det ju helt fel att som Skaraborg och du slå fast att ”så måste det ha varit”. Som nu senast med det där fotografiet på en man i dörröppningen till en restaurang/cafe. Skaraborg skrev att Guy måste ha varit där utan att ha någon som helst fog för det. Och han gjorde ju sitt bästa för att låta oss förstå att det kunde vara Guy på bilden, ja det var väl t o m troligt att det var han.
Vad tror du själv om att KÅ fick en annan identitet genom att erbjuda sexuella tjänster till den kristna kuratorn? (Nu kommer jag inte ihåg när Skaraborg skrev detta, men det var någon gång 2025.)
Din teori om att bilen är dumpad nära
Angeredsbron kan ju ha fog för sig. Om killarna dumpade den så gjorde de gissningsvis i närområdet, så att de lätt kunde ta sig hem.
Man kan ju också leka med tanken att de blev tagna av andra kriminella och att dessa sänkte bilen med killarna i den. Möjligt, eller hur?