2026-08-19, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Du behöver däremot inte vara gnostiker för att förstå att det är det som skiljer dem åt, det är sant.

Vilket gjorde vår diskussion totalt onödig.
Citera
2026-08-19, 08:39
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Va fan gör hon i Sverige? Skapar vi och dom hela tiden, vi och dem. Precis det som Noooohi tyckte att Tidö gör, nohsi är en hycklare av rang.

Vill Valley Ghanem ha mer eller mindre islamofobi i Sverige, tycker hon kanske att vi är inte rädda nog för islam?
Citera
2026-08-19, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveInAColdClimate
Tillräckligt sjukt om en statsvetare som arbetat för Malmö stad skriver att en riksdagspolitiker ska "brinna i helvetet" för att hon bär en Davidsstjärna.
Det är MYCKET grövre än något Jomshof någonsin gjort.
Tänk om en SD-sympatiserande statsvetare som arbetat som stadsplanerare för Göteborg skrivit att Nooshi skulle brinna i helvetet om hon burit Hijab i solidaritet?!
Samt allt annat vidrigt och hatiskt som skrevs.
Men nu var det mycket värre än så, nu var det "Må hon brinna".

Hon skriver hon skall brännas. Inte brinna... brännas. Må hon brännas... inte må hon brinna.

Och det för att Mohamsson stöder judars rätt i Sverige.

Ja, det är grovt, men Malmö är hemskt. Det är riktigt illa där.
Citera
2026-08-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Vill Valley Ghanem ha mer eller mindre islamofobi i Sverige, tycker hon kanske att vi är inte rädda nog för islam?

Är du rädd för Islam? Känns lite självbesegrande faktiskt. Säger bara.
Citera
2026-08-19, 08:41
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Jag älskar hur jag lyckas vara islamist, kommunist och nazist på en och samma gång enligt begåvningsreserven här inne. Jag älskar hur ni aldrig kan nåla fast mig ideologiskt utan bara fortsätter desperat och argsint gissa och slänga ur er gamla slitna epitet om och om igen.

Varför står du då alltid på ondskans sida? Om du slutar med det så kommer ingen kalla dig fula ord som islamist, kommunist och nazist.

Har du inte räknat ut att det kan vara så enkelt?
Citera
2026-08-19, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Är den inte då nödvändig för att du både ska kunna lära mig det och jag ska kunna lära mig det?

Vi lärde oss inte ett dugg.
Citera
Medlem
KABUNs avatar
Simona Mohamsson bär en Davidsstjärna.
Det man tänker är givetvis att Simona Mohamsson sympatiserar med Israels folkmord på palestinier.
Inte att judar förföljs i Sverige. Mycket dåligt omdöme av Mohamsson att sätta på sig en symbol som numera har så nedsvärtat rykte.
Citera
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Vi lärde oss inte ett dugg.
Är den då inte nödvändig för att du ska påpeka det?
Citera
2026-08-19, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Varför står du då alltid på ondskans sida? Om du slutar med det så kommer ingen kalla dig fula ord som islamist, kommunist och nazist.

Har du inte räknat ut att det kan vara så enkelt?

Tror du jag står på någons sida i mellanöstern konflikter? Svar nej. Det gör jag inte. Men tack för att du spelade. Försök igen.
Citera
2026-08-19, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
För mig har "må hon brinna" och ”må hon brännas” helt olika innebörd. Ditt "må hon brinna" är en förhoppningsfull önskan för lidande. TS citat ”må hon brännas” är en vilja till en aktiv handling. Jag kan inte tala för de flesta, och det kan nog egentligen inte du heller, men jag tolkar det inte som du gör.

Jag gör exakt samma språktolkning.

"Må hon brännas" bör testas mot lagen som olaga hot och hatbrott.
Citera
2026-08-19, 08:45
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:

Den som inte är rädd för islam är en dåre. Bra att du skyltar med det. Du bekräftar redan vad andra har sagt om dig.

Vettiga och intelligenta människor förstår att man ska förakta islam. Det är en dödskult som förgör människor som tillhör andra religioner och kulturer.

Källor: Koranen, haditherna och den bästa webbsidan på hela internet: https://www.thereligionofpeace.com/
Citera
2026-08-19, 08:46
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:

Det är ju Valley Ghanem som hotar, tycker det är bra att de tar ner masken.
De borde göra som Hegseth döpa om sig till Religion of War, varför hyckla?

Låt oss alla brinna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in