Citat:
Ursprungligen postat av
UschKlisterssonIII
Så ni erkänner redan att de nya "mentalsjukhusen" bara kommer vara till för att spärra in "farliga" människor som faktiskt tänker och ser igenom hela fasaden till både höger och vänster och i den bajsnödiga mitten?
Okej då vet jag redan på förhand då.
Spärra in hela jävla dumsvenne medelklassen som röstar på åttaklövern på dårhus istället skulle jag göra om jag hade makt (var glad att jag inte har det säger jag bara, narcissist). Jag menar när vi ändå håller på och dividerar om vem som ska anses vara psykiskt sjuk. Skyll dig själv. Du började.
När de la ner mentalsjukhusen förr i tiden så uppkom det ett stort problem, resultatet blev
Miljöpartiet, och tillsammans med den nya vänstern som vill att djursex, incest och lite
pedofili ska vara lagligt..
Titta på vad sossarna har ställt till med med deras politik om massinvandring och deras
så kallade arbetskraftinvandring, jo gamla gubbar och tanter med en så bred röv att de
måste gå kräftgång ner de ska gå genom en dörrkarm och lever på bidrag och får en pension
som är högre än en före detta hårt arbetande svensk som numera år pensionär, dessa
invandrares barn lever rövare och tror att de är kungar och våldtar lite här och var, sysslar med
knark och mord, rånar och stjäl.
Så mentalsjukhus behövs då det inte finns fängelseplatser så det räcker.
Den som är mest sjuk är nog den som inte kan se sina egna problem och startar en sådan här tråd.