2026-08-19, 00:42
Medlem
MollanTigerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Det var det här hon och Tidö ville provocera fram när hon stoltserade med en Davidsstjärna under en debatt. Sionister älskar att provocera fram judehat. Göder all deras narrativ. Nu har Tidö och sionistpressen bränsle och ammo emot "vänsterislamistkommunistnazisterna".

Well, isåfall så lyckades de galant då den här högljudda beslöjade inte ens klarade att hålla sitt judehat hemligt. Alla zionister borde väl bli förolämpade nu och börja vandalisera butiker, kasta sten på polisen, mobba och misshandla och…nej, vänta, det ÄR ju muslimer som beter sig så med palestinavänstern hejar på och passar på att också vandalisera lite.
Citera
2026-08-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollanTigern
Well, isåfall så lyckades de galant då den här högljudda beslöjade inte ens klarade att hålla sitt judehat hemligt. Alla zionister borde väl bli förolämpade nu och börja vandalisera butiker, kasta sten på polisen, mobba och misshandla och…nej, vänta, det ÄR ju muslimer som beter sig så med palestinavänstern hejar på och passar på att också vandalisera lite.

Sionister håller sitt kaosande till Israel. De vill såklart se fina och artiga ut när de är utanför Israel.

Samtidigt dock har du lallare som Shmuley Boteach som åker till Island och beter som ett fullkomligt kräk mot lokalbefolkningen och självklart också leker offer samtidigt.
Citera
2026-08-19, 01:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
För att vi talade om svensk kultur, stat och kultur är olika saker. Staten och kyrkan har bokstavligen bränt folk för att vi ska få kristdemokraterna, bra deal?
Är afghanistan muslimskt? Ja men det är diktatur också, folk har inget annat val än att spela teater, då blir det konstigt och säga hela landet är muslimskt bara för makten är det.
Jag tycker hela denna arabjudekristusmuhammedcirkus är helt bisarr. De som är kristna, judar eller muslimer kan väl dra till Israel och ta sitt bråk där?
Vafan har vi med skiten att göra?

Bränt folk? Tänker du på häxprocesserna? Men det var ju inget som Jesus skulle ha önskat. Muhammed var betydligt mer tydlig med att han önskade jihad (alltså att muslimer ska omvända eller döda människor av andra religioner - det är till och med en av deras heliga plikter).

Klart att det är lite förenklat att säga att länder är "kristna", "muslimska" eller "buddistiska", men ibland måste man förenkla för att se vad man har att göra med. Kunna hantera världen.

Jag tycker som sagt också att det har blivit för mycket fokus på Mellanöstern i svensk politik, och SÄRSKILT nu i valrörelsen är det olyckligt eftersom Palestinafrågan polariserar så mycket. Jag har själv stora problem med frågan nu, för jag är och har "alltid" varit Sd, men jag är på palestiniernas sida i den konflikten - som varje tänkande och kännande person måste vara - och därför bjuder det mig emot att rösta på Sd nu. Samtidigt som de så väl behövs i inrikespolitiken...

Angående att ta bråken på plats i Mellanöstern: ja, det kan man ju tycka. Men en del av våra invandrare - inte en stor del men de finns - ÄR faktiskt riktiga flyktingar. Och det är inte jättekonstigt att de fortsätter förändringsarbetet ifrån sina olika diasporor (plural?) i världen - så länge som de gör det med måtta och enligt lagar och regler i länderna där de bor. Alltså: att ansöka hos polisen om att få hålla en demonstration och sedan genomföra den, eller att skriva en insändare i en tidning - är OK. Det ingår i våra demokratiska friheter, vi kan inte börja sålla mellan vad som får sägas på gatan och skrivas i tidningar och inte. Då blir vi ju snart en dikatatur själva.

...men att begå någon form av terrordåd för att dra uppmärksamheten till sin sak, är naturligtvis förkastligt.

Nu när vi ändå pratar PLO, måste jag berätta att jag blev djupt besviken på min gamle idol Yassir Arafat alldeles nyligen, när jag fick reda på att han hade försnillat flera hundra miljoner dollar, eller ännu mer, och att i alla fall en del av detta hade gått till den unga hustruns lyxliv i Paris.

(Det är nog ingen som tror att Arafat tänkte behålla alla dessa pengar för sig själv, för själv levde han mycket enkelt och asketiskt i PLO-högkvarteret, utan han hade nog tänkt ut vettiga användningsområden för pengarna - men han borde ändå inte ha smusslat undan dem så att ingen kunde hitta pengarna igen, efter att han hastigt gått bort. För han hade alla kontonumren i huvudet. Han borde ha förstått riskerna med detta, särskilt som han levde under konstant mordhot, och mycket av pengarna var insamlade medel från vanliga människor världen över som ville palestinarna väl...)

Jättetråkigt att bli besviken på människor som man beundrat. Men detta är ju länge sedan och påverkar ändå inte mina känslor för PLO av idag.
Citera
2026-08-19, 01:18
Medlem
MollanTigerns avatar
Citat:
Sionister håller sitt kaosande till Israel. De vill såklart se fina och artiga ut när de är utanför Israel.

Samtidigt dock har du lallare som Shmuley Boteach som åker till Island och beter som ett fullkomligt kräk mot lokalbefolkningen och självklart också leker offer samtidigt.

Världen har alldeles för mycket riktigt ruttna typer som förstör för alla som bara vill ha frihet och kunna bygga sig en trygg framtid. De senaste 30 åren så är det dock islamister som är överrepresenterade. Om Israel verkligen vill begå folkmord så hade det inte funnits en endaste människa i Gaza. Inte ens Hamas hade varit kvar där. Men jag lovar dig, om Hamas hade Israels militära övertag så hade de utrotat Israel direkt utan nåd. De visade fan ingen nåd heller när de skoningslöst misshandlade, kidnappade, våldtog, lemlästade och mördade oskyldiga israeler.
Citera
2026-08-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollanTigern
Världen har alldeles för mycket riktigt ruttna typer som förstör för alla som bara vill ha frihet och kunna bygga sig en trygg framtid. De senaste 30 åren så är det dock islamister som är överrepresenterade. Om Israel verkligen vill begå folkmord så hade det inte funnits en endaste människa i Gaza. Inte ens Hamas hade varit kvar där. Men jag lovar dig, om Hamas hade Israels militära övertag så hade de utrotat Israel direkt utan nåd. De visade fan ingen nåd heller när de skoningslöst misshandlade, kidnappade, våldtog, lemlästade och mördade oskyldiga israeler.

Nu börjar tvättandet av Israels etniska rensningar och känslosåsen om sjunde Oktober också.

Ni är som en ständigt hackig skiva av självgodhet, offermentalitet och gråtmobbning vid det här laget.

Försvinn för evigt ur min synrand och hörselgång med ditt jävla gnylande.
Senast redigerad av UschKlisterssonIII 2026-08-19 kl. 01:33.
Citera
2026-08-19, 02:56
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Lite kuriosa. Denna damen blev av med sin anala oskuld före hennes vagina fick påhälsning. Hon var en stygg flicka som yngre, till trots att hon kallat sig muslim.

Är någon förvånad? En pleaser i politiken, och då uppenbarligen även en pleaser i relationerna (redan?) under högstadiet/gymnasiet. Värre husblatte får man leta efter.
Citera
2026-08-19, 04:36
Medlem
Citat:
Det var det här hon och Tidö ville provocera fram när hon stoltserade med en Davidsstjärna under en debatt. Sionister älskar att provocera fram judehat. Göder all deras narrativ. Nu har Tidö och sionistpressen bränsle och ammo emot "vänsterislamistkommunistnazisterna".
Har du någonsin MÖTT en arab? Allt provocerar dem. Om du tittar för länge, om du har fel tonläge när du pratar med dem, om du inte möter dem med "respekt" (dvs låter dem göra vad fan de vill..) ett mer lättstött sällskap får man leta efter, eller är egentligen bara klassiskt dominansbeteende..fattar inte att ni vill släppa in dem i drivor.
Citera
2026-08-19, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Har du någonsin MÖTT en arab? Allt provocerar dem. Om du tittar för länge, om du har fel tonläge när du pratar med dem, om du inte möter dem med "respekt" (dvs låter dem göra vad fan de vill..) ett mer lättstött sällskap får man leta efter, eller är egentligen bara klassiskt dominansbeteende..fattar inte att ni vill släppa in dem i drivor.

Vart har jag sagt att just jag vill släppa in dem i drivor?

Jag vill inte ha vare sig Islamism eller Sionism här. Kan du ta till dig det? Kommer det fram till dig? Begriper du?
Citera
2026-08-19, 04:47
Medlem
Tavastehuss avatar
Hade ”kritiken” istället kommit från höger skulle Mohamson gått vinnande ur striden. Nu är det från en av samma kulturella och religiösa bakgrund som Simona.

Utfallet blir att gemene svensk ironiskt tänker ”åh, den härliga mångkulturen, vilken tur att den inte angår oss”.

Räkna alltså inte med en boost i opinionen för L.
Citera
2026-08-19, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Källan på att hon är muslim?
Dom som står bakom "avslöjandet är Doku som är högerlutande och Israel och sionistvänligt så INTE så oväntad sak från dom.
Så är man antiislamist så är man "höger"? ni kommunister lierar er verkligen med fienden enligt devisen "min fiendes fiende är min vän", fattar ni inte att ni kommer dingla från lyftkranarna nästa gång också, liksom skedde i Iran?
Citera
2026-08-19, 04:55
Medlem
Citat:
Ja. För det är det här ni vill ha nu. Ni vill att det här ska handla om "islamistkommunistnazivänsterns antisemitism". Det göder era narrativ. Kan ni ta er för bröstet och leka bedrövade väldigt teatraliskt som bara ni kan.
Som gjorts gällande med "rasister" i decennier menar du, men nu är antisemitismer på riktigt.. Kan intr se att du brydde dig då. Nä se där, nystartat konto såklart, lagom inför valet, sossetroll?
Citera
2026-08-19, 04:57
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Så är man antiislamist så är man "höger"? ni kommunister lierar er verkligen med fienden enligt devisen "min fiendes fiende är min vän", fattar ni inte att ni kommer dingla från lyftkranarna nästa gång också, liksom skedde i Iran?
Essensen i uttrycket ”min fiendes fiende är min vän” är att man också måste förstå vad ens fiendes fiende tjänar på att vara ens vän. Det är först när ens fiendes fiende är besegrad som det blir tydligt vad relationen egentligen byggde på.

Det är då ens fiendes fiende kan bli ens fiende eller varit ens fiende i förklädnad som ens vän från början.
Senast redigerad av particulum1 2026-08-19 kl. 05:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in