2026-08-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Tja, så här ser hon ut:

https://static.bonniernews.se/ba/798fbf60-b474-44fa-a83e-8aaba0a527bd.jpeg?crop=1668%2C939%2Cx366%2Cy748&wi dth=1200&format=pjpg&auto=avif

Tror du att hon är muslim?

Och ifall Valley Ghanem har skrivit "Må hon brännas" på Instagram, då är det inte sant att hon har gjort det ifall det är Doku som har avslöjat det? Förstår jag dig rätt?

Jag vet inget om henne. Demirok är muslim och medlem i Svenska kyrkan. MEn du vet säkert MASSA om henne så berätta gärna för mig.
Citera
2026-08-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Ja. För det är det här ni vill ha nu. Ni vill att det här ska handla om "islamistkommunistnazivänsterns antisemitism". Det göder era narrativ. Kan ni ta er för bröstet och leka bedrövade väldigt teatraliskt som bara ni kan.

Hade du sagt så ifall det hade varit någon lämplig Sverigedemokrat, låt oss säga Jomshoff, som hade skrivit att han hoppades att en svensk muslim skulle brännas?

Hade du sagt, i så fall, att någon har lurat Jomshoff att uttrycka sig så för att göda vänsterns och islamvänsterns narrativ i Sverige?
Citera
2026-08-18, 21:38
Medlem
Kommer inte hända något. Svenskar och Sverige har gett upp tyvärr. Den muslimska horden är redan här. De kommer inte tillåta någon handel, erkännande, hjälp till judar och Israel. Fy fan.
Citera
2026-08-18, 21:39
Medlem
Citat:
Hade du sagt så ifall det hade varit någon lämplig Sverigedemokrat, låt oss säga Jomshoff, som hade skrivit att han hoppades att en svensk muslim skulle brännas?

Hade du sagt, i så fall, att någon har lurat Jomshoff att uttrycka sig så för att göda vänsterns och islamvänsterns narrativ i Sverige?

Ja det hade jag. För de jobbar egentligen ihop bakom all kayfabe.
Citera
2026-08-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Kommer inte hända något. Svenskar och Sverige har gett upp tyvärr. Den muslimska horden är redan här. De kommer inte tillåta någon handel, erkännande, hjälp till judar och Israel. Fy fan.

Vi borde inte ha vare sig Islamism eller Sionism i Sverige. Kan du ta till dig det?
Citera
2026-08-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag vet inget om henne. Demirok är muslim och medlem i Svenska kyrkan. MEn du vet säkert MASSA om henne så berätta gärna för mig.

https://www.parabol.press/darfor-skakar-jag-inte-hand-med-man/
Här beskriver hon sig själv som en troende muslimsk kvinna, som följer muhammeds lära. Om du vill veta mer om henne får du mycket information i den texten, och de övriga på sidan. Så, tro det eller ej, kvinnan i hijab, som hatar sionistiska folkmördare, med ett arabiskt namn, var faktiskt muslim!
Citera
2026-08-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Vi borde inte ha vare sig Islamism eller Sionism i Sverige. Kan du ta till dig det?

Nej. Israel ska vi hjälpa då det är ett västligt projekt.

Alla araber osv är mot det och vi skall vara på andra sidan de bruna.

Dessutom är Israel rätt att vara ett land. Palestina finns inte det är det osmanska riket som britterna vANN i ww2.
Citera
2026-08-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Det kan säkert tolkas så, men det är nog uppenbart att hennes betyg från SFI kanske inte är det bästa

Tittar man på bilden (längst till vänster på plankan) ser man ett klistermärke med en Hamas(?)-krigare med kalashnikov. Säkert en "gladlynt" och "avslappnad" typ den här damen

Nåja, det är inte förvånande varför så många judar lämnar Malmö Det säger jag utan att ta specifik ställning i konflikten därnere (avskyr militanta Hamas-krigare lika mycket som djupt religiösa judiska bosättare)

Tack, såg det nu, terroristen med ett automatvapen.
Citera
2026-08-18, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Nej. Israel ska vi hjälpa då det är ett västligt projekt.

Alla araber osv är mot det och vi skall vara på andra sidan de bruna.

Västligt pestligt. För mig finns det inget väst eller öst. Jävla påfund mellan påven och patriarken det där.

Jag vill inte ha någonting att göra med vare sig romerska eller abrahamiska projekt nästan femhundra mil bort.
Citera
2026-08-18, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe

Det skulle inte falla mig in att peka ut alla muslimer som extremister.

Vad jag vet om Valley Ghanem är att hon bär muslimsk slöja, att hon har hjälpt Malmö stad att skriva sitt handlingsprogram mot islamofobi, och att hon har skrivit "Må hon brännas" om Simona Mohamsson för att Mohamsson bar en Davidsstjärna.

Det är vad jag vet om Valley Ghanem. Det räcker alldeles för mig för att jag ska tycka att hennes uttalande om Mohamsson, "Må hon brännas", är vidrigt och fullkomligt hårresande. Och eftersom jag tycker att Valley Ghanems uttalande är så avskyvärt, så tycker jag också att Valley Ghanem själv är en mycket obehaglig person. Hennes uttalande skulle ju faktiskt kunna leda till att någon from islamist skulle kunna välja att utsätta Simona Mohamsson för ett attentat just på grund av Valley Ghanems inlägg på Instagram.

Men det tycker väl inte du, för du tillhör väl den del av mänskligheten som anser att muslimer aldrig kan göra fel? Åtminstone inte om man jämför muslimerna med svenskar?

Du kanske till och med skulle tycka att Simona Mohamsson fick skylla sig själv om hon blev utsatt för ett attentat? För att hon med sin Davidsstjärna hade förgripit sig mot hela den muslimska gemenskapen i världen?
Citera
2026-08-18, 21:52
Medlem
Citat:
Det skulle inte falla mig in att peka ut alla muslimer som extremister.

Vad jag vet om Valley Ghanem är att hon bär muslimsk slöja, att hon har hjälpt Malmö stad att skriva sitt handlingsprogram mot islamofobi, och att hon har skrivit "Må hon brännas" om Simona Mohamsson för att Mohamsson bar en Davidsstjärna.

Det är vad jag vet om Valley Ghanem. Det räcker alldeles för mig för att jag ska tycka att hennes uttalande om Mohamsson, "Må hon brännas", är vidrigt och fullkomligt hårresande. Och eftersom jag tycker att Valley Ghanems uttalande är så avskyvärt, så tycker jag också att Valley Ghanem själv är en mycket obehaglig person. Hennes uttalande skulle ju faktiskt kunna leda till att någon from islamist skulle kunna välja att utsätta Simona Mohamsson för ett attentat just på grund av Valley Ghanems inlägg på Instagram.

Men det tycker väl inte du, för du tillhör väl den del av mänskligheten som anser att muslimer aldrig kan göra fel? Åtminstone inte om man jämför muslimerna med svenskar?

Du kanske till och med skulle tycka att Simona Mohamsson fick skylla sig själv om hon blev utsatt för ett attentat? För att hon med sin Davidsstjärna hade förgripit sig mot hela den muslimska gemenskapen i världen?

Nej ni vill ju helst få det att se ut som att Iran med proxier är de enda islamisterna som utgör ett hot. Salafisterna knyter ni väldigt sällan till sånt som Abraham avtalet. Ni gillar att förväxla ISIS med mullorna.
Citera
2026-08-18, 21:53
Medlem
Citat:
"Må hon brinna" och "Må hon brännas" är två ganska olika utsagor.

Det första betyder att man hoppas att hon ska brinna i helvetet efter döden. Det andra betyder att man hoppas att någon rättfärdig människa ska sätta eld på henne här på jorden.

Uttrycket "Må hon brännas" syftar uppenbarligen på den senare varianten.

Håller med. Därav mitt "Japp, jag förstår distinktionen" i mitt första inlägg.

Tolkar det som motsvarande "hoppas hon dör" vilket är fullständigt idiotiskt att skriva. Som att be om att bli cancelled, vilket hon just nu blir.

Däremot tror jag inte det är en seriös uppmaning till mord eller vad nu TS försöker påskina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in