2026-08-18, 08:20
Medlem
Hallå gänget!!!

Visst vet vi hur mycket Elsa älskar att äta couscous???
Citera
2026-08-18, 09:00
Medlem
Hennes nya favoritord som nämns minst en gång i varje inlägg nu: Rusigt
Citera
2026-08-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hallå gänget!!!

Visst vet vi hur mycket Elsa älskar att äta couscous???
Jamen oh ja, det har hon ju "alltid" gjort!
Citera
2026-08-18, 17:31
Medlem
Dök upp i mitt Instaflöde. Två väninnor från tiden innan de blev pro-ana representanter.
https://www.instagram.com/p/COfgbZ1nYhy/?igsi=ZXV6Nno5YXFqdXUx

Obs jag vill inte påpeka någon övervikt här. Utan att de förändrats mycket, och blivit mer utseendefixerade.
Senast redigerad av Fridafogel99 2026-08-18 kl. 17:36.
Citera
2026-08-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Dök upp i mitt Instaflöde. Två väninnor från tiden innan de blev pro-ana representanter.
https://www.instagram.com/p/COfgbZ1nYhy/?igsi=ZXV6Nno5YXFqdXUx

Obs jag vill inte påpeka någon övervikt här. Utan att de förändrats mycket, och blivit mer utseendefixerade.

Som dag och natt 😔
Citera
2026-08-19, 06:12
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Tycker hon gör i varje sammanhang hon befinner sig i? Dock kändes hon ytterst malplacerad i wow-gänghänget.

Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Exakt vad jag skulle skriva nu. Så obekväm med dom coola brudarna , som när man gick i mellanstadiet & fick hänga med några på högstadiet! Så slapp vi inte smoothiebowl ens på WW, säkert joggade hon också innan!

Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Vad gör hon ens på WoW ? Det närmsta hon kommer musik är när hon beskriver att "min man jobbar med det'

Tydligen håller hon själv med, iaf om jag tolkar dagens inlägg rätt där hon verkar åkt hem i förtid:

Citat:
I lördags vaknade jag upp i vårt hotellrum på Eggers efter två dagar festival. Vi hade bestämt att det fick räcka för den här gången, och det kändes verkligen bra att åka hem och spara krafterna till framtida år. Kanske blir det en årlig tradition?

Inte för att jag inte förstår henne.
Citera
2026-08-19, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Tydligen håller hon själv med, iaf om jag tolkar dagens inlägg rätt där hon verkar åkt hem i förtid:

Verkar som om resten av gänget stannade 2 dagar också, iaf Frida Lund.
Citera
2026-08-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina

Fattar om man inte orkar vara på festival flera dagar men VEM åker hem för att SPARA PÅ KRAFTERNA TILL NÄSTA ÅR??? är hon 80 år eller, väldigt konstigt resonerat/formulerat.
Citera
2026-08-19, 13:31
Medlem
Promenad i stan med flipflops som ser ut att vara både för små och för stora samtidigt..ser inte värst skönt ut.
Citera
2026-08-19, 14:56
Medlem
Just nu på story: visar upp sitt nya hårspänne för 4200 kr. Antagligen ett spontaninköp efter vinlunchen med Sofia.
Citera
2026-08-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Just nu på story: visar upp sitt nya hårspänne för 4200 kr. Antagligen ett spontaninköp efter vinlunchen med Sofia.

Alltså det är så fruktansvärt jävla fult med vräkiga loggor. Vem i helvete köper ett sådant hårspänne när man är 40+? Ser ut som något man skulle haft i håret när man gick på lågstadiet.
Citera
2026-08-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Nyss gick jag in o följde hennes insta för att se hårspännet o avföljde sedan. Och ja! Det är ett gräsligt fult hårspänne! Hur tänker hon? Hon har för mycket pengar o för lite smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in