2026-08-15, 21:40
Medlem
Jag såg Elsa på WoW igår. Kort kjol och hennes ben är verkligen inte tjocka.
Och då gick hon väldigt nära mig..

I övrigt, missat att hon blivit dumpad av dixdotter. Berätta mer!
Citera
2026-08-17, 07:23
Medlem
Hur många gånger ska hon länka Sandrokjolen och flipflopsen? Börjar bli tjatigt, men gissar att hon får betalt varje gång.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/55465946455/in/photostream/
Hon ser väldigt trånande ut bredvid Adam Pålsson, vem skulle inte göra det visserligen, vet att han är kompis med Pontus men tycker ändå det ser ut som hon passar på att visa att hon känner en A-kändis.
Citera
2026-08-17, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hur många gånger ska hon länka Sandrokjolen och flipflopsen? Börjar bli tjatigt, men gissar att hon får betalt varje gång.
Hon ser väldigt trånande ut bredvid Adam Pålsson, vem skulle inte göra det visserligen, vet att han är kompis med Pontus men tycker ändå det ser ut som hon passar på att visa att hon känner en A-kändis.

Tycker hon gör i varje sammanhang hon befinner sig i? Dock kändes hon ytterst malplacerad i wow-gänghänget.
Citera
2026-08-17, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Tycker hon gör i varje sammanhang hon befinner sig i? Dock kändes hon ytterst malplacerad i wow-gänghänget.
Exakt vad jag skulle skriva nu. Så obekväm med dom coola brudarna , som när man gick i mellanstadiet & fick hänga med några på högstadiet! Så slapp vi inte smoothiebowl ens på WW, säkert joggade hon också innan!
Citera
2026-08-17, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84

Elsa "identitetskris" Billgren.
Citera
2026-08-17, 08:57
Medlem
Citat:

Hon står stadigt iaf. Vad gör hon ens på WoW ? Det närmsta hon kommer musik är när hon beskriver att "min man jobbar med det'
Senast redigerad av Carli 2026-08-17 kl. 08:59.
Citera
2026-08-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarahCracknell
Jag såg Elsa på WoW igår. Kort kjol och hennes ben är verkligen inte tjocka.
Och då gick hon väldigt nära mig..

Har man inte redan en ätstörning lär man ju få det av att ens kropp dissekeras på det här sättet…
Citera
2026-08-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon står stadigt iaf. Vad gör hon ens på WoW ? Det närmsta hon kommer musik är när hon beskriver att "min man jobbar med det'
Tycker det är kul att hon hänger med på Pontus intressen iaf, som motvikt till att han får hänga med henne på Ett Hem etc.
Citera
2026-08-17, 12:40
Medlem
Citat:
Tycker det är kul att hon hänger med på Pontus intressen iaf, som motvikt till att han får hänga med henne på Ett Hem etc.

Att ett intresse kan vara att gå på Ett hem ändå. Äsch Elsa ser detta som ett skyltfönster att visa upp sig i. Ett tillfälle att köpa nya kläder till.
Citera
2026-08-17, 13:04
Medlem
I nya poddavsnittet så beskriver hon sig själv som naiv, generös, glad och ger komplimanger. Hon är verkligen så osäker på sin personlighet.
Citera
2026-08-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Att ett intresse kan vara att gå på Ett hem ändå. Äsch Elsa ser detta som ett skyltfönster att visa upp sig i. Ett tillfälle att köpa nya kläder till.
Det är hennes "jobb" att gå på Ett Hem!!
Citera
2026-08-17, 14:08
Medlem
Citat:
Det är hennes "jobb" att gå på Ett Hem!!

Och som hon jobbar hårt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in