2026-08-18, 13:34
Medlem
Okay, då fick han morfin några dagar/veckor? Sen brukar läkaren ta bort det för att det är beroende framkallande, då lär personen ut och leta själv för att kunna sova med dom smärtor det brukar medföra. Kanske inte var så just för honom, men det händer titt som tätt. Ta två alvedon och en Ipren så ska du se att det blir bättre, ibland önskar man att smärtorna gick att överföra telepatiskt så dom förstår vad personen pratar om.
Citera
2026-08-18, 15:23
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronlemmy
Okay, då fick han morfin några dagar/veckor? Sen brukar läkaren ta bort det för att det är beroende framkallande, då lär personen ut och leta själv för att kunna sova med dom smärtor det brukar medföra. Kanske inte var så just för honom, men det händer titt som tätt. Ta två alvedon och en Ipren så ska du se att det blir bättre, ibland önskar man att smärtorna gick att överföra telepatiskt så dom förstår vad personen pratar om.
Ingen aning det som sägs. Denna T.N känns väldigt bekant. Men ingen jag känner till på rak arm. Det var åtminstone inkörsporten till ett missbruk. Vet att han var tillsammans med alkis Erika. Förra hösten och de söp väl dagligen . Hon sitter på LVM.
Citera
2026-08-18, 21:32
Medlem
Ingen som vet vad som hände?
Citera
2026-08-19, 08:28
Medlem
Så vad är motivet ? Nog för BO haft vissa problem tydligen på sistone. Och denna häktade är välkänd. Sen kan man ju spekulera hur mycket man vill. Men vi vet inte någonting om händelsen. Men kanske får ett svar när utredningen gått längre.
Citera
2026-08-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luffarkoll
Har du något att tillföra själv annat än att gnälla på andra?
Inte mycket förutom det vi redan vet.
Jag umgås inte direkt med sånt folk. Såg den utpekade M.S senast igår. Pundig som fan på en cykel. Så det var ganska fel.
Citera
2026-08-19, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handyman2
Är det någon som har en grundad uppfattning kring vad som skedde egentligen. Det framstår som en märklig händelse.
Ett slagsmål som urartar.
Med tillhygge och kniven inblandade. Ingen aning det jag hört.
Citera
2026-08-19, 15:07
Medlem
Det är tragiskt och allt är Söderhamns kommun och soc fel och idioten som gjorde det, varför hjälpte ingen honom?! Och vilka mer var där?!?
Citera
2026-08-19, 15:15
Medlem
Nu känner jag ju berner sen tidigare så för mig är det helt oförståeligt att han av någon klarar av och göra något sånt här om det inte slagit slint riktigt ordentligt. Trots missbruk så var han genomsnäll.

T.N känner ni nog igen sen missbrukar-kretsar då även han rör sig i dom så helt oskyldig är han inte.
Citera
2026-08-19, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret6588
Nu känner jag ju berner sen tidigare så för mig är det helt oförståeligt att han av någon klarar av och göra något sånt här om det inte slagit slint riktigt ordentligt. Trots missbruk så var han genomsnäll.

T.N känner ni nog igen sen missbrukar-kretsar då även han rör sig i dom så helt oskyldig är han inte.

Han verkar va helt dum i huvudet, jävla äckliga missbrukare, hoppas han blir våldtagen till döds i fängelset. T.N försökte få ordning på sitt liv och han förtjänade inte detta
Citera
2026-08-19, 15:48
Medlem
Jag känner T.B. Jag har väldigt svårt att ta in att T.B skulle ha förmågan att skada någon. Men med droger inblandade så kan vad som helst hända.
Senast redigerad av Slapppungen 2026-08-19 kl. 15:51.
Citera
2026-08-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secret6588

Är nog offret också enligt många. Den bästa läraren de haft osv
Hyllningar på en Tiktok video av hans gamla elever. Så vad hände? Ingen har direkt bilden av T.B som en våldsam person heller. Konstig historia.
Citera
2026-08-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nellykurr123
Det är tragiskt och allt är Söderhamns kommun och soc fel och idioten som gjorde det, varför hjälpte ingen honom?! Och vilka mer var där?!?
Du får ingen hjälp i Söderhamn. Då ska det vara riktigt jävla illa. Innan dom reagerar.
Typ, LVM- varning. Många inom kommunen som bör få hjälp snarast. Men kommer förmodligen knarka supa ihjäl sig Innan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in