2026-08-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronlemmy
Okay, då fick han morfin några dagar/veckor? Sen brukar läkaren ta bort det för att det är beroende framkallande, då lär personen ut och leta själv för att kunna sova med dom smärtor det brukar medföra. Kanske inte var så just för honom, men det händer titt som tätt. Ta två alvedon och en Ipren så ska du se att det blir bättre, ibland önskar man att smärtorna gick att överföra telepatiskt så dom förstår vad personen pratar om.
Du ju fortfarande utveckla ett beroende. Oxytocin bara kolla USA tex.
Citera
2026-08-20, 10:10
Medlem
Rykten säger att dådet ska ha handlat om svartsjuka. TN ska ha blivit brutalt misshandlad med en sopkvast, så svårt att hjärnsubstans uppges ha runnit ut
Citera
2026-08-20, 10:36
Medlem
P7an är beställd för thomas.
Citera
2026-08-21, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpoppah
Rykten säger att dådet ska ha handlat om svartsjuka. TN ska ha blivit brutalt misshandlad med en sopkvast, så svårt att hjärnsubstans uppges ha runnit ut
Hört att det varit kraftigt våld mot huvud. Sopkvast? Låter ju inte som ett tillhygge som gör grova skador. Men visst, jag kan ha fel.
T.B medger ju visst våld. Men förnekar brott det går ju knappast i hop. Om han inte hävdar nödvärn. Vill säga.
Citera
2026-08-21, 10:24
Medlem
Stackars alla barn som blev vittnen till detta och alla andra gånger de sett och hört liknande..
Skamligt av Socialtjänsten som placerar barn och barnfamiljer på dessa adresser där de samtidigt dumpar våldäktsmän/kvinnoboxare/pedofiler/missbrukare som väntar på rättegång/infinna sig i fängelset eller failade behandlingshem på samma ställe.

Jag hoppas barnen får hjälp för all trauma de blir utsatta för, men det tvekar jag på då jag ser vem de placerar där i några dagar vid kris under dagtid då de har arbetstid. Sen då? Tragiskt alltihop.
Citera
2026-08-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Hört att det varit kraftigt våld mot huvud. Sopkvast? Låter ju inte som ett tillhygge som gör grova skador. Men visst, jag kan ha fel.
T.B medger ju visst våld. Men förnekar brott det går ju knappast i hop. Om han inte hävdar nödvärn. Vill säga.

Som sagt bara rykten, hur som helst riktigt hemskt.
Hoppas det blir många år bakom galler
Citera
2026-08-21, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpoppah
Som sagt bara rykten, hur som helst riktigt hemskt.
Hoppas det blir många år bakom galler
Ah, hört mycket våld utövats mot huvud.
Jag har hört en spade som tillhygge.
Men jag vet inget hundra heller. Ja det är hemskt usch usch.
Citera
2026-08-21, 20:04
Medlem
Det är så fruktansvärt hemskt 😥 och så sorgligt för offrets barn och anhöriga, ingen förtjänar något sånt hemskt sätt att dö
Citera
2026-08-21, 21:55
Medlem
T.B fru ska ha fattat tycke för Tommy.
Vilket inte var populärt. Det jag hört.
Hoppas det blir ett långt jävla straff! Extremt fult beteende.
Citera
2026-08-24, 13:05
Medlem
Farliga-Farans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
T.B fru ska ha fattat tycke för Tommy.
Vilket inte var populärt. Det jag hört.
Hoppas det blir ett långt jävla straff! Extremt fult beteende.

Jag har för mig att jag hört något förr om just T B*rner och flickvän/fru förr? Kanske att det är just svartsjuka inom förhållanden som får det att så fullständigt svartna?

Vad jag vet är han beskedlig annars?
Citera
2026-08-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farliga-Faran
Jag har för mig att jag hört något förr om just T B*rner och flickvän/fru förr? Kanske att det är just svartsjuka inom förhållanden som får det att så fullständigt svartna?

Jag vet bara av dom på håll.
Kolla tre berner existerar varav han var gift med den kvinnliga. Den andre är hans bror.
Men hon hade tydligen lämnat honom. Inte vet jag men spekulationer går ju i huvudet.
Svartsjuka var något T haft mycket av.
2 hjärnblödningar ska han tydligen haft också. På senaste. Ge han två piller och tre öl kommer det smälla. Om han nu misstänkte Tom för något.
Citera
2026-08-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farliga-Faran

T.B beskrivs som skitsnäll. Lugn och sansad och ganska vettig faktiskt. Sen vet inte jag är det fruntimmer inblandade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in