Citat:
Vadå, är män målgruppen? Han har absolut INTE fått "doppa med vem han velat". Med tanke på hans yrke och kändisstatus är det väldigt få. Josefin Nilsson var väl härlig men såg ut som precis vem som helst, de enda snygga var Lena Olin och Ewa Fröling och de är två stycken. Tror nog de flesta män legat med två snygga kvinnor i livet någon gång.
Bara för att han hade turen med Lena och Ewa betyder det inte att ALLA eller ens MAJORITETEN av kvinnorna ville ha honom. Tvärtom vägrade de ju åka hiss med honom och avskydde att vara i hans närhet på tex Dramaten. Han var så fruktansvärt ful, har du sett bilder?
Bara för att han hade turen med Lena och Ewa betyder det inte att ALLA eller ens MAJORITETEN av kvinnorna ville ha honom. Tvärtom vägrade de ju åka hiss med honom och avskydde att vara i hans närhet på tex Dramaten. Han var så fruktansvärt ful, har du sett bilder?
Med tanke på vilken typ han var, så plockade han ut de som var tillräckligt svaga för att falla för honom. Därefter körde han med våld och hot för att bryta ner psyket.
JN var jättvacker tjej (jag tycker hon är snygg), men man skall komma ihåg att det inte är den lilla ledsna och tillbakadragna "Äslka mig för den jag är"-flickan som SVT målade ut henne som samt fick hela svenska folket att böla framför TVn. JN var alkohol- och tablettmissbrukare och allt annat än lätt att ha och göra med. De som ville ha ett lugnt och fint förhållande med en trygg tjej lär ha flytt från JN omgående.
Det är där Örjan kommer in i bilden. Han utnyttjar svagheten och missbruket hos en redan trasig person. Sedan syns han och hörs så att alla tror att han får ligga med vem han vill, medan den som verkligen får doppa sig i tjejer kanske är betydligt mer diskret och går under radarn.