2026-08-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, jag är helt säker. I mina källor är han fortfarande gift. Det kanske har någonting med hur olika system uppdateras eller att #813 gjort sej osynlig i söktjänsterna, men jag kan lova att källan som jag har är tillförlitlig. #813

Edit: Den person du hänvisar till är inte relaterad till #813. Det stämmer dock att kvinnan, 37 år, är ogift, men det är alltså inte #813s partner.

Vart har du fått uppgiften att #813 står som ogift och även kvinnan med samma efternamn som står på lagfarten med honom?

Vad jag kan se står de fortfarande dom gifta vid min sökinsatser.

Men har också en oberoende källa som bekräftar separation efter händelsen.
Citera
2026-08-17, 22:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Vart har du fått uppgiften att #813 står som ogift och även kvinnan med samma efternamn som står på lagfarten med honom?

Du citerar nog fel person. Det är inte jag som påstår att #813 är ogift.
Citera
2026-08-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Är du säker på att det är rätt person med namnet A du har uppgifter om?
Den man som har bott i Sandared men nu bor på Orust är redan ogift, men bor i en stuga där lagfarten delas med en ogift kvinna med samma efternamn som A. Två tonårstjejer med samma efternamn som A bor kvar på adressen i Sandared som A tidigare bodde på. Dessa två, samt kvinnan på Oruststugans lagfart är de enda i Sandared som har samma efternamn som A.

Citera
2026-08-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du citerar nog fel person. Det är inte jag som påstår att #813 är ogift.

Det stämmer. Feta fingrar. Ber om ursäkt för det.
Citera
2026-08-17, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Det hade vart kul med en lista på gäddor med högst fallhöjd.

Jag har just nu recency bias så 813 är den jag tänker har högst fallhöjd.

Men jag vill minnas att där fanns en rektor på typ en fin gymnasieskola i Stockholm samt en kille på i Saabs ledning.

Men med fallhöjd tycker jag inte bara man ska ta det ekonomiska. Det var en gädda som hade en startup som omsatte väldigt mycket. Men han verkade vara en riktig kuf, bortsett från pengarna var han inte avundsvärd.

Det var en man i Göteborg som ertappades på Sahlgrenska, (#442) han hade stort socialt nätverk, tre barn, ordförande i en roddklubb.

Ps. Skandal att Robinson gäddan (återfallsförbrytare) bara får lov att fortsätta, ur ett samhälls perspektiv.

Fallhöjd är givetvis ett komplext begrepp som kan approcheras utifrån olika dimensioner, vilka i olika grad må sammanfalla.

Fokuserar vi för ett ögonblick enbart på den aspekt som skulle kunna benämnas "socialt inflytande" så vill jag förfäkta att #246 - CoachJanne - i sammanhanget förtjänar ett omnämnande. Denna osedvanligt slemmiga gädda hade, enligt Dumpens uppgifter, 30 000 följare på TikTok, ett socialt nätverk som används av många ungdomar. De spektakulära omständigheterna kring själva konfrontationen gjorde därtill fallet ack så mycket mer smärtsamt för honom, men oj så mycket mer njutbart för undertecknad.
Citera
2026-08-17, 22:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Det stämmer. Feta fingrar. Ber om ursäkt för det.
No problem! 😊
Citera
2026-08-17, 22:47
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitronLejon
Fallhöjd är givetvis ett komplext begrepp som kan approcheras utifrån olika dimensioner, vilka i olika grad må sammanfalla.

Fokuserar vi för ett ögonblick enbart på den aspekt som skulle kunna benämnas "socialt inflytande" så vill jag förfäkta att #246 - CoachJanne - i sammanhanget förtjänar ett omnämnande. Denna osedvanligt slemmiga gädda hade, enligt Dumpens uppgifter, 30 000 följare på TikTok, ett socialt nätverk som används av många ungdomar. De spektakulära omständigheterna kring själva konfrontationen gjorde därtill fallet ack så mycket mer smärtsamt för honom, men oj så mycket mer njutbart för undertecknad.
Har du gjort det till din livsuppgift att skriva så jävla krystat som möjligt, eller? Coach Janne hade knappast någon fallhöjd, men bidrog däremot med en spektakulär konfrontation. Ingen gädda, varken förr eller sedan dess, har blivit konfronterad mitt under en livestream på TikTok.
Citera
2026-08-17, 22:50
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:

Haha honom måste jag kolla upp! Missat helt
Citera
2026-08-17, 22:51
Avstängd
ERKKANMs avatar
Nu är #588 igång i kommentarsfältet på Instagram hahaha
Citera
2026-08-17, 22:52
Medlem
Sommargays avatar
Citat:

Arbetsförmedlaren som tack vare dumpen fick 7 års fängelse och blev av bort någon annans narkotika till ett gatuvärde av 100.000.000 kr ligger bra till för mig. Att vara stämplad som pedofil är hans minsta problem.
Citera
2026-08-17, 23:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Nu är #588 igång i kommentarsfältet på Instagram hahaha
Hjälp...vad skriver tokdåren nu? #588
Citera
2026-08-17, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Det hade vart kul med en lista på gäddor med högst fallhöjd.

Jag har just nu recency bias så 813 är den jag tänker har högst fallhöjd.

Men jag vill minnas att där fanns en rektor på typ en fin gymnasieskola i Stockholm samt en kille på i Saabs ledning.

Men med fallhöjd tycker jag inte bara man ska ta det ekonomiska. Det var en gädda som hade en startup som omsatte väldigt mycket. Men han verkade vara en riktig kuf, bortsett från pengarna var han inte avundsvärd.

Det var en man i Göteborg som ertappades på Sahlgrenska, (#442) han hade stort socialt nätverk, tre barn, ordförande i en roddklubb.

Ps. Skandal att Robinson gäddan (återfallsförbrytare) bara får lov att fortsätta, ur ett samhälls perspektiv.

Professorerna som åkt dit hade väl också skaplig fallhöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in