Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvarjag
Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?
Hade du varit en äkta psykopat, så hade du antagligen gått igång på att ta vad du tycker dig ha rätt till, med våld och eller list. Men då hade du väl inte behövt fråga här.
Men, om du inte vill vara otrogen, så tar du dig en kall dusch, och sen tvingar du dig att tänka på nåt annat, när dina förbjudna lustar smyger sig på. Förbjudna fantasier är en aktiv och frivillig handling, så dom går att styra, om man vill.
Jag har inte varit gift, men däremot så var jag dum nog att inte fatta såna här grejer utan att behöva bränna mig rejält på elden först.
Jag var så dum att jag var otrogen "som hämnd", när jag själv blev bedragen. Och även en gång "i förskott", när jag kände på mig att hon hade varit det igen. Tror du det blev nåt bra av den relationen i längden, fast vi älskade varandra?
Tror du att jag kände mig bättre av att "hämnas", och tror du att jag kunde gå vidare som om inget hade hänt, efter att jag hade svikit mig själv, och blivit bedragen som jag blev?
Ärligt talat så sviker man sig själv lika mycket som den man bedrar, och har det tagit mig årtionden att börja lita på mig själv och andra igen.