2026-08-18, 07:05
Medlem
Mailmanss avatar
Kvinnor.
Säkert lyckligt gift också..

Suck
Citera
2026-08-18, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Lägg mina kort. Spå mina händer. Ge mig ett svar! Kommer det bli han och jag? Jag tror att det räcker med en gång så kan jag glömma den här frustrerande förälskelsen sen. En natt tillsammans är allt jag begär!

Så sågs vi igen. Plågsamt och hoppfullt. Skönt och obehagligt. Din överkropp som spänner, nej väller fram under skjortan. Så du gillar att träna? Vill bara straffa dig för att du klär dig så utmanande i min och alla andras närvaro. Jag åt sådana som dig till frukost innan jag gifte mig men nu är jag som kättrad i berget. Fastlåst. Bojorna är för tunga och jag kan bara se dig gå förbi. Varje eller vartannat år och åren går och jag får ingen ro. Jag vill bara knulla dig en gång så jag kan komma vidare.

Vad ska jag göra? Det har pågått i kanske 6 år varav senaste 4 varit fruktansvärt lidelsefulla och jag som vanligtvis gillar smärta går snart under. En natt så kan vi gå vidare sen. Jag kommer ju inte vidare annars.

Fantiserar om att vi hamnar på en öde ö och inte har något val än att vara nära för att hålla värmen, förbjudet befriande att vara så långt från civilisationens regler och lagar, Tänker du på mig? Du måste ju känna mina blickar klä av dig varje gång vi möts. Är det därför du tar dig tiden att komma nära fast du inte borde? Eller försöker du vara barmhärtig?

Vad gör man med förbjuden frukt som aldrig faller från grenen? När man leker med elden men aldrig bränner sig? Hur kan man sluta? Jag tror ärligt talat att ett rejält knull räcker. Ni som varit i samma situation.... vilken väg valde ni och hur gick det?

Min undran är om detta går som otrogenhet? Jag hade nog upplevt situationen besvärligare än ett känslomässigt kalllt knull, 6 år som du trånat efter någon när du lever i ett förhållande är inte riktigt sjysst mot din partner kan jag tycka...antar att man kan i vissa ögonblick få såna tankar men inte i 6 år, då liknar det mer kärlek än åtrå.

Kan du prata om detta med din man?

Jaja du ville ha svar gällande hur du skulle göra? Jadu jag tror lite på karma och eftersom han inte gjort några allvarliga försök så får du helt enkelt kliva fram till honom och be om att få bli knullad!
Nu hoppas jag att killen i fråga kommer rata dig så att du får dig en näsbränna och ditt självgoda självförtroende får sig en rejäl törn. Men å andra sidan är jag rätt konservativ
Citera
2026-08-18, 08:03
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Ungefär så... det hsr gått 6 år nu. Borde det inte gå över snart? Jag har aldrig varit otrogen i något förhållande och har inga planer på att vara det heller. Men hur gör alla andra? Hur många år väntar man tills det slutar?
Jo, du har varit otrogen i 6 år.

Säg till gubben och låt honom ge dig ett fritt knull istället. Om det nu är så att du ens vill fortsätta vara med honom men glöm aldrig att det du känner är psykologiskt på grund av att du känner att du inte får eller kan. Du hade inte ens velat ha honom om du var singel..
Citera
2026-08-18, 08:57
Medlem
Med tanke på dina andra trådar låter det mest som någon slags verklighetsflykt. Tolkar det som att du är kvar med en våldsam man, som försökt strypa dig, som du inte vågar lämna och har flera barn med i ett annat land? I en tidigare tråd hade du tankar på att börja sälja sex för att försörja barnen om du lyckas ta dig ifrån det där. Och den här mannen du suktar efter är kompis med din man? Låter väl inte som någon särskilt bra idé.
Citera
2026-08-18, 09:03
Medlem
anothes avatar
Livet som uppblåsbar barbara är tufft
Citera
2026-08-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Testat att köpa en ny sexleksak, läsa smut och bli kär i fiktiva män istället?

Tack för konstruktiv kommentar jag märker att du är kvinna själv. Jag gör detta och åren har kunnat flyta på men det är så jobbigt att känslorna inte lägger sig. Åren går.
Citera
2026-08-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Låter som en en skäggkärring som nyss startat upp en hormonbehandling.
Nu börjar safterna rinna till, som om hon var 17år igen.

Jag har varit gift många år men jag gifte mig ung så jag är yngre än 40 men äldre än 30. Har varken skägg eller hormonbehandling, men om du blev så kåt och hårig av den tiden i ditt liv så kanske jag ska vara lite försiktig framöver. Fick du större tuttar av östrogenet också?
Citera
2026-08-18, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, man kan faktiskt känna så när man är olyckligt kär. Att man vill hämnas på honom för att man mår så dåligt, fast han inte har gjort något medvetet - han kan ju inte rå för att han finns där på samma arbetsplats (skola, förening...) och är snygg, typ. Man VET detta men känslan kan vändas till hat ändå. Kärlek som vänds till hat får en speciell piercing kvalitet, för den eldas på av kärlekshormonerna som finns kvar parallellt med hatet... Det är inte SÅ konstigt kanske att folk ibland gör konstiga saker i det läget, även om de flesta av oss kan behärska oss och låta det stanna i tankarna.

Incel-männen däremot verkar ofta hata ALLA kvinnor, hela kvinnokönet, och inte bara en viss kvinna.

Hur eller hur, så vill jag ge dig rådet att byta jobb om du känner så här. Sex år är lång tid. Du kanske inte tror det nu, men när man inte längre har personen framför ögonen så brukar känslorna gå över fort. Googla inte på hans namn, kolla inte in hans sociala media! Och sedan får du akta dig på nästa ställe, så att du inte börjar fantisera om någon annan. Det bästa är att kväva alla sådana tankar och känslor i sin linda, inte börja hänge sig åt dem för då tappar man kontrollen.

Tack för ditt inlägg du också, konstruktivt och vänligt! Jag träffar den här mannen extremt sällan. Ibland en handfull gånger per år, ibland vartannat år. Ofta mycket snabba flyktiga möten där vi utbyter korta hälsningsfraser... men när vi gör det... Står tiden still. Det brinner till i mig. Jag vill ju ha honom. Men jag gör ingenting. Han gör ingenting heller men han tar iniativet att hälsa (aldrig jag... såklart...). Ofta vet jag innan vi ska ses och blir som besatt... men det har hänt att han bara dykt upp snabbt. Han har inga sociala medier i princip så jag kan inte följa honom. Finns extremt lite. Men det har jag såklart kollat massor på.

Jag kom på nyligen, i samband med att jag tänkte på den här tråden, att han för många år sen när vi initialt träffades på något sätt bekräftade att han tyckte om mig. Vi delar vissa speciella intressen som är lite ovanliga och han bekräftade detta. Vid ett möte för många år sen. Jag tänkte nog inte så mycket på det då (män är ju alltid inställsamma och vänliga på olika nivåer) utan mest att han var söt men min besatthet har vuxit efterhand. Som om ingen man någonsin skulle visat intresse... jag känner mig så fånig, men samtidigt rörde vi oss i samma kretsar för väldigt många år sen utan att träffa varandra. Hade vi gjort det då... vem vet vad som hänt?
Citera
2026-08-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Nej, känslor är flyktiga och hjärnan är en dopamin/fantasi och onani junkie.
En okänd person är något nytt för den och ger hjärnan mycket mera stimulans än något välbekant..

Så att tänka "Men det måste betyda att min partner inte ens är rätt för mig?" det skapar bara en gigantisk och fyjävla ond cirkel.

Det man ska fråga sig själv är en helt annan fråga: Där jag är nu. Är jag lycklig, är jag nöjd, har jag allt?
Och om svaret där är Ja. Då ska man inte använda geleklumpen till hjärna för att spela upp en onanifilm varenda gång någon passerar där som TS gör. Det betyder att hennes hjärna är en fantiserande onanist och att hon är ur kontroll..

Du ska när dessa tankar kommer upp, tämja den tanken igenom att berätta för hjärnan det att "det där är inte relevant."

För att kämpar man emot en tanke med känslor inblandade av skam är det ofta mycket svårare. Men att acceptera att den finns och säga "nejmen det där är ju inte sant". Det gör att det redan där blev löst.

Att kväva den i sin linda kan vara väldigt svårt med så hårda ord. Men däremot "Jaha, och där var den fantasin igen.. Och den är ju inte relevant.."

Hur många år har du varit gift?
Citera
2026-08-18, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Men varför det då? Om man känner så här för någon så betyder det väl att den man är ihop med inte är rätt för en.

Är inte det snarare ett tecken på att man ska göra slut med den man är tillsammans med?

Jag är gift med barn. Självklart måste jag sätta barnen först.
Citera
2026-08-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Ja, lite så är det faktiskt. Därför blir jag glad av din text. Det kan vara nyttigt att gå en mil i någon annans skor ibland.

Det är tydligen inte första gången TS svärmar för andra karlar.
(FB) Fantiserar om dig, min mans kompis... läs tråden..

Det är samma man.
Citera
2026-08-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så lik den här tråden, kärringen får väl leka med vibratorn så blir det nog bra, att ha fantasier är ju inte farligt!

Det är samma man och samma TS, därav likheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in