2026-08-17, 10:42
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Är detta en tråd om Allsvenskan eller Europa?

Haha kul att du lägger märke till en! Är inte inne här i närheten lika ofta som förut. Med tanke på hur många matcher vi vunnit i år eller antagonister torskat kunde jag vevat betydligt mer.

Kul att difenders utöver att ha fokus Europa-Bajen hela veckan inför så till den milda grad att detta är vad man väljer att uppmärksamma i podden inför respektderbyt mot finaste tvillingen dessutom väljer att lyfta det SAMMA DAG som man fått stock av syrrans P19-lag.
Citera
2026-08-17, 12:17
Medlem
Il.Malizias avatar
Är det jag som har felinställd algortim eller har det inte varit ganska anonymt från Uppsala under året?

Jag tänker på förra året då det var reportage från Listerlandet var och varannan vecka; det uppmärksammades även utomlands hur galet det var att denna lilla klubb höll på att vinna Allsvenskan.

Nu är ju inte Uppsala riktigt lika spektakulärt, men jag tycker inte man har sett i närheten av samma uppmärksamhet kring deras framgång i form av reportage på plats.
Citera
2026-08-17, 14:34
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vad är det för självskadebeteende att sitta och se om derbytorskar?
Nu är ju en sån förlust lite annorlunda.. men jag ser i princip alltid om alla matcherna som jag ser på plats. Man analyserar ungefär 100 gånger bättre framför TV:n jämfört med från läktaren. Sen är det ju inte alla som är riktigt så nördiga som jag.
Citera
2026-08-17, 17:12
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Nu är ju en sån förlust lite annorlunda.. men jag ser i princip alltid om alla matcherna som jag ser på plats. Man analyserar ungefär 100 gånger bättre framför TV:n jämfört med från läktaren. Sen är det ju inte alla som är riktigt så nördiga som jag.
Jag kollar inte ens höjdpunkterna efter en derbytorsk.
Citera
2026-08-17, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting

Skulle personligen aldrig se om en derbyförlust, och skulle jag nu göra det så skulle det vara med en jävla distans. Inte samma kväll..
Citera
2026-08-17, 17:33
Medlem
Teus avatar
Frågan ingen ställer sig här inne är huruvida vi kommer tvinga ytterligare en antagonist att sparka sin tränare..
Citera
2026-08-17, 17:45
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Frågan ingen ställer sig här inne är huruvida vi kommer tvinga ytterligare en antagonist att sparka sin tränare..
Det blir råtta på alla fyra med äpple i munnen om två veckor. Hämnd ska utkrävas för debaclet i våras.
Citera
2026-08-17, 17:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Det blir råtta på alla fyra med äpple i munnen om två veckor. Hämnd ska utkrävas för debaclet i våras.

9 år sedan ni senast vann på Nationalarenan.
Citera
2026-08-17, 17:58
Medlem
Teus avatar
Citat:
In your dreams Pedro.
Citera
2026-08-17, 18:00
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
9 år sedan ni senast vann på Nationalarenan.
Det var väl 6-7 år sedan senast ni vann borta mot oss innan i våras?
Citera
2026-08-17, 18:58
Medlem
Citat:
Vad är det för självskadebeteende att sitta och se om derbytorskar?

Den här derbytorsken tog inte så hårt nu så här i efterhand. Mest av den tråkiga anledningen att jag inte känner så mycket för den här upplagan av DIF. Jag var jävligt knäckt igår, men känns bättre nu. De gör mig besviken gång på gång. Jag fick nog redan emot BP. Där borde Hahn ha agerat. Jag är mycket besviken över att han tar in massa junisar nu. De kan säkert bli bra på sikt, men läget är akut om vi på något sätt ska rädda en europaplats.

Carlstrands första mål är årets mål i årets allsvenska för övrigt, tycker jag. Jävlar vad snyggt.
Senast redigerad av Mandelgubben 2026-08-17 kl. 19:02.
Citera
2026-08-17, 19:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Den här derbytorsken tog inte så hårt nu så här i efterhand. Mest av den tråkiga anledningen att jag inte känner så mycket för den här upplagan av DIF. Jag var jävligt knäckt igår, men känns bättre nu. De gör mig besviken gång på gång. Jag fick nog redan emot BP. Där borde Hahn ha agerat. Jag är mycket besviken över att han tar in massa junisar nu. De kan säkert bli bra på sikt, men läget är akut om vi på något sätt ska rädda en europaplats.

Carlstrands första mål är årets mål i årets allsvenska för övrigt, tycker jag. Jävlar vad snyggt.

Du är tsm med London och Salorm lite vettiga gårdare tillskillnad från slasket Cokehyena. Upp på hästen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in