2026-08-16, 17:59
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Svammel.
Alla vanemänniskor är neurotiska alltså

Vana är inte samma som tvång. TS uttrycker tvångstankar, ocd och vanföreställningar. Typiskt aspig/eller neurotisk störning.
Citera
2026-08-16, 18:19
Medlem
Att du luktar skunk kräver omfattande förklaringar tydligen

Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Vana är inte samma som tvång. TS uttrycker tvångstankar, ocd och vanföreställningar. Typiskt aspig/eller neurotisk störning.
Citera
2026-08-17, 07:55
Medlem
Byxfuckers avatar
Citat:
Barf!
jag har två småbarn, det är inte svårt att hinna ta en kvällsdusch

Senaste åren har ena ungen somnat mellan 20 - 21. Jag går upp innan fem på morgonen.
Från att barnen somnat måste det städas, fixas kläder, planeras massa skit och om man har tur ha en relation med barnens mamma.

Är inte så bra på att planera tid, så prioriterar 7+ timmars sömn över att duscha.
Citera
2026-08-17, 09:08
Medlem
Detta löser du när ungarna är vakna å yngsta är över säg 1,5
Avser inte att förringa din livssituation eller insats, utan bara meddelar att det blir bättre, jag har med barn.
Generellt är det så varje fall..

Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker
Senaste åren har ena ungen somnat mellan 20 - 21. Jag går upp innan fem på morgonen.
Från att barnen somnat måste det städas, fixas kläder, planeras massa skit och om man har tur ha en relation med barnens mamma.

Är inte så bra på att planera tid, så prioriterar 7+ timmars sömn över att duscha.
Citera
2026-08-17, 09:25
Medlem
Citat:
Stöter med jämna mellanrum på folk som tar sin dagliga dusch om morgonen och därmed alltid går i säng med hela dagens smuts. Wtf?
Smutssova kallar jag det. Hur tänker ni?
Asvidrigt att ha hela dagens damm, smuts å svett med i säng!
Om man vaknar för mycket av att duscha kan man ju duscha 2 h före man ska sova.
Era sängar måste vara bakteriehärdar..
Jag duschar alltid tidigast 2-3 h innan säng..

Ja, du är i varjefall ingen som vattenransonerar som rekommendationerna är nuförtiden pga vatten inte är oändligt när staten har kopplat på allt för mycket pga alla invandrare som kommit hit.
Jag tycker du överdriver rejält sitter man häckar på kontoret hela dagen, så är väl det svettigaste man kan råka utför väl att gå bort till kaffeautomaten.
Jobbar man som vägarbetare eller i gruva, så är det förståeligt att duscha när man är klar.
Det räcker gott och väl med en polsk dusch dagligen och med jämna mellanrum, så sparar man på vattnet och en ordentligt dusch efter träningspass odyl.
Senast redigerad av Kammadaj 2026-08-17 kl. 09:33.
Citera
2026-08-17, 09:56
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Att du luktar skunk kräver omfattande förklaringar tydligen

Du lider av vanföreställningar.
Citera
2026-08-17, 11:01
Medlem
Var i helgen iväg på galej med övernattning.
Delade dusch/wc med en annan familj.
Dagen spenderades för de flesta i bil dit, sen lunch, sen utelekar i mängder, sen öppen eld och grillning.
För att inte krocka med den andra familjen kollade vi om de skulle duscha innan sängen, men de sa nej.

Obegripligt.
Jag kunde bokstavligen se att de hade smuts upp till vaderna, luktade ju eld precis som jag, vi hade alla sprungit å spelat fotboll å brännboll å efter barn å hundar. Å då vi båda familjerna har mindre barn, hade vi också matspill på kläderna.
De luktade inte svett eller illa, men likaväl, gå lägga sig i det skicket?
HELT OTÄNKBART
Citera
2026-08-17, 11:15
Medlem
448s avatar
Citat:
Var i helgen iväg på galej med övernattning.
Delade dusch/wc med en annan familj.
Dagen spenderades för de flesta i bil dit, sen lunch, sen utelekar i mängder, sen öppen eld och grillning.
För att inte krocka med den andra familjen kollade vi om de skulle duscha innan sängen, men de sa nej.

Obegripligt.
Jag kunde bokstavligen se att de hade smuts upp till vaderna, luktade ju eld precis som jag, vi hade alla sprungit å spelat fotboll å brännboll å efter barn å hundar. Å då vi båda familjerna har mindre barn, hade vi också matspill på kläderna.
De luktade inte svett eller illa, men likaväl, gå lägga sig i det skicket?
HELT OTÄNKBART

Alla är inte bögar som dig , vi är några som kört så i tre veckor - en gång i veckan kördes bastukväll för barn o vuxna.

Det är kläderna som luktar skit - borstar man gaddar o byter kläder varje dag luktar inte människor illa om dom är friska
Citera
2026-08-17, 11:56
Medlem
Örk

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Alla är inte bögar som dig , vi är några som kört så i tre veckor - en gång i veckan kördes bastukväll för barn o vuxna.

Det är kläderna som luktar skit - borstar man gaddar o byter kläder varje dag luktar inte människor illa om dom är friska
Citera
2026-08-17, 12:02
Medlem
448s avatar
Citat:
Örk

Folk på flashback har gjort experiment på fruar/flickvän här på flashback inkl. jag

Veckor utan dusch

Man borstar tänder 3 gånger om dan,tvättar rövskåran o kuken,fötter och byter kläder varje da.Bara bomull ingen syntet.

Skulle man gått naken skulle man inte ens behövt tvätta röven o fötterna

Brudarna märkte ingeting men blev kåtare för vi lukta inte skrumplever o kemisk fabrik som dig
Citera
2026-08-17, 12:04
Medlem
Game over

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Folk på flashback har gjort experiment på fruar/flickvän här på flashback inkl. jag

Veckor utan dusch

Man borstar tänder 3 gånger om dan,tvättar rövskåran o kuken,fötter och byter kläder varje da.Bara bomull ingen syntet.

Skulle man gått naken skulle man inte ens behövt tvätta röven o fötterna

Brudarna märkte ingeting men blev kåtare för vi lukta inte skrumplever o kemisk fabrik som dig
Citera
2026-08-17, 18:13
Medlem
sen behöver man inte duscha varje dag
provade för 8 år sen att inte duscha på 8- dagar
hade utomhus jobb på vintern men tvättade mig lite i handfatet
tycker att det funkade ganska bra men övergick sen till att duscha varje morgon igen

ock visst vaknar man till bättre efter en dusch ock varvar ner om man duschar efter jobbet
Senast redigerad av diseledvin 2026-08-17 kl. 18:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in