2026-08-14, 13:04
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Är du full? Vem pratar om att det sprutar bajs på huden när man skiter?

Det jag sa var att ts kunde ta en alldeles fast och fin korv i handen och gnida in den i huden och sedan torka torrt och se om det luktade. Vilket det såklart kommer att göra eftersom skit på huden inte går bort bara av att man gnider med papper.

Och igen då, om du klämmer ut korvar som är så hårda att de inte lämnar några som helst rester i din ringmuskel, då behöver du inget papper. Det blir ju som att bajsa ut en limefrukt typ. Men så funkar det ju inte.

Så det man gör är ju att man alltid använder en bidé eller det mycket enklare alternativet en våtservett. Gör man inte det är man äcklig. Och att du sedan ens kommer på en tanke om att titta dig själv i röven med en spegel, det får mig att fundera på om du möjligtvis är koprofil.
Vi släpper det här. Du förstod tydligen inte att jag i grunden håller med dig om att toalettpapper inte förslår om man kletat ner röven med bajs...
Citera
2026-08-14, 13:15
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
Det är mest hygieniskt att duscha både morgon och kväll. Det är skönt att bli av med dagens smuts, men även att duscha bort nattens solk. Precis som man naturligtvis borstar tänderna. Man kan ju inte gå omkring och stinka bland sina medmänniskor.
Din hud kan inte va bra, är du kvinna?
Därför tjejer smörjer sig och har för att dom duschar för mycket och tror dom ska blir renare.
Att duscha för ofta torkar ut huden, skadar hudens egna skyddsbarriär och stör den naturliga bakteriefloran

Men många verkar tro att dom är renare bara för att dom duschar oftare

Själv duschar jag varannan dag
Citera
2026-08-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Vi släpper det här. Du förstod tydligen inte att jag i grunden håller med dig om att toalettpapper inte förslår om man kletat ner röven med bajs...
Nej, det var svårt att förstå.
Citera
2026-08-14, 16:05
Medlem
Turbobaguetts avatar
På den tiden jag arbetade så slet jag av mig den skitiga, oljiga, kemikalieindränkta overallen klocka 16:15 varje dag och hoppade in i duschen.
Nästa dusch blev på morgonen när jag klev upp.
Som pensionär blir det en dusch på kvällen direkt innan jag lägger mig, och oftast en på morgonen.

Hur länge har daglig dusch varit vanligt?
Arbetade en period i England för 50 år sedan. Bodde inneboende hos en värdfamilj. Där fick jag förvarna varje fredagsmorgon att jag skulle duscha på kvällen. Då drog de igång varmvattenberedaren så att jag kunde ta en snabbdusch på kvällen. Upplevdes inte som något ovanligt eller snuskigt på den tiden.
Citera
2026-08-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
ja, nere i civila sverige tänker man som du. Norr om Dalälven är man inte så brydd

Hehe, jag bor över 70 mil norr om dalälven....
När man läser tråden så uppfattar jag det som tvärtom.

Sluskiga stockholmare sätter sig på nån uteservering och hinkar öl efter att ha suttit och marinerat i sin arbetssvett hela dagen.

De kanske är därför alla svartingar som hamna i norr efter 2015 drog ner till Södra Sverige asap migrationsverket gett dem en stämpel så de fick stanna i Svea rike.

De måste vara för att dom känner sig mer hemma i södra Sverige där folk luktar mer som dom.

Grotesk svettlukt man försöker maskera medelst kopiösa mängder parfym.
Citera
2026-08-15, 09:51
Medlem
Kul tråd.

Kul grej nr 1. TS är uppenbarligen en feminiserad man som inte fattar att det är osunt att duscha varje dag eftersom man då effektivt dödar kroppens naturliga försvar mot mängder av åkommor. Det är inte slump att nästan varenda människa i västvärlden har allergier av olika slag.

Kul grej nr 2. Att ingen fattar att 2.3 trollar.
Citera
2026-08-15, 17:28
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqqqwwwweeee
Kul tråd.

Kul grej nr 1. TS är uppenbarligen en feminiserad man som inte fattar att det är osunt att duscha varje dag eftersom man då effektivt dödar kroppens naturliga försvar mot mängder av åkommor. Det är inte slump att nästan varenda människa i västvärlden har allergier av olika slag.

Kul grej nr 2. Att ingen fattar att 2.3 trollar.

Det stämmer faktiskt , massa människor har diverse eksem dels av utorkad hud och citronsyra ställer till med en stor del av casena.

Används som surhetsreglerare och framtälls i stora tankar med svartmögel och detta mögel fimns det rester av i t.ex shampoo o tvål
Citera
2026-08-15, 17:35
Medlem
Ja, morgonduschare ær rent generellt knepiga typer. Luktar oftast skit. De saknar logik. Mærker man i alla samtal. Undvik dessa mænniskor.
Citera
2026-08-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det stämmer faktiskt , massa människor har diverse eksem dels av utorkad hud och citronsyra ställer till med en stor del av casena.

Används som surhetsreglerare och framtälls i stora tankar med svartmögel och detta mögel fimns det rester av i t.ex shampoo o tvål
Klart att det stämmer. TS är en urtyp av dagens feminiserade män. Livrädd för sin egen kropp.
Citera
2026-08-15, 18:58
Medlem
finns de som duschar både morgon ock kväll
sen duschar väl de som har ett jobb i fin butik eller liknande på morgonen ock blir inte speciellt svettiga under dagen

de som har ett hårt jobb där man svettas väljer nog att duscha på kvällen efter jobbet
Citera
2026-08-16, 15:56
Medlem
pyroclasms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
om det är neurotiskt att inte vilja lägga sig smutsig i en smutsig säng är jag gärna neurotisk

Jag antar att du duschar när du är smutsig? Att duscha för att man känner ett tvång är väl definitionen av neurotiskt sjukdom.
Citera
2026-08-16, 16:46
Medlem
Svammel.
Alla vanemänniskor är neurotiska alltså

Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jag antar att du duschar när du är smutsig? Att duscha för att man känner ett tvång är väl definitionen av neurotiskt sjukdom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in