2026-08-16, 12:16
Medlem
Alla dar i veckan 👌
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Vilket stort jävla ego hon har till man! Lyssna på senaste podden, ca 10 min in, hur han kräver att hon ska delta på hans golftävling, åka fram och tillbaka till Värmdö. Med tandvärk!

Han är en gris på alla sätt o vis! Har ju endast startat tävlingen med ALS och Börje Salming i fokus för att folk inte ska ”kunna” tacka nej. Så beräknande och manipulativ! Usch!!
Citera
2026-08-16, 12:18
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ska man ha insamling till en stiftelse så ska allt överskott går till det behjärtansvärda annars är det att utnyttja i detta fall Börjes död i ALS och det är ÄCKLIGT!!
Tänk att han är så samvetslös så han parasiterar på en död människa. Inte en jävel hade kommit till golfen om det inte vore för Salming Tänk då att Salming själv inte har en jävla aning vem Bauer är.. en liten fjantig Mr Nobody. Dom har aldrig någonsin haft med varandra att göra så varför helt plötsligt så jävla intresserad av honom och ALS? Jag lovar, frågar ni honom kan han inte ens svara på vad Als är.
Bauer vill framstå som nån jävla Moder Teresa men han använder Salming som ett dragplåster till " sin" tävling, inte för att pengarna ska gå till forskning utan enbart som reklam och "status" för sig själv. Ett steg närmare "gräddhyllan". Exakt så äcklig är han jävla Svettpelle!!!😵‍💫🤬
Citera
2026-08-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaegetKingen
Såg ut som Wahlgrens värld teamet var på golftävlingen och filmade

Såklart! PW är ju inte dummare än att hon utnyttjar det... Efter det patetiska avsnittet i Pappapodden (?) så behöver han väl framställas än mer som "omtänksam empatisk och sympatisk".

Än en gång... Detta drar in pengar - har han anmält bisyssla? ICA borde börja dra åt sig öronen.
Citera
2026-08-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Tänk att han är så samvetslös så han parasiterar på en död människa. Inte en jävel hade kommit till golfen om det inte vore för Salming Tänk då att Salming själv inte har en jävla aning vem Bauer är.. en liten fjantig Mr Nobody. Dom har aldrig någonsin haft med varandra att göra så varför helt plötsligt så jävla intresserad av honom och ALS? Jag lovar, frågar ni honom kan han inte ens svara på vad Als är.
Bauer vill framstå som nån jävla Moder Teresa men han använder Salming som ett dragplåster till " sin" tävling, inte för att pengarna ska gå till forskning utan enbart som reklam och "status" för sig själv. Ett steg närmare "gräddhyllan". Exakt så äcklig är han jävla Svettpelle!!!😵‍💫🤬

Ja det är äckligt. Han har lyckats få med sig Stig (??!) men ingen av de andra i familjen Salming verkar intresserade av att delta i Bauers cirkus. Kan ju bara betyda att de genomskådat honom. Hoppas han snart trillar ned i gropen han håller på att gräva åt sig!
Citera
2026-08-16, 19:54
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Såklart! PW är ju inte dummare än att hon utnyttjar det... Efter det patetiska avsnittet i Pappapodden (?) så behöver han väl framställas än mer som "omtänksam empatisk och sympatisk".

Än en gång... Detta drar in pengar - har han anmält bisyssla? ICA borde börja dra åt sig öronen.
Pappa podden för kränkta män! 😂 ”Mina barn skulle beskriva mig med tre ord, hård, pedant men rättvis. Låter verkligen som en superpappa. 😅
Citera
2026-08-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4inarow
Vilket stort jävla ego hon har till man! Lyssna på senaste podden, ca 10 min in, hur han kräver att hon ska delta på hans golftävling, åka fram och tillbaka till Värmdö. Med tandvärk!

Han är en gris på alla sätt o vis! Har ju endast startat tävlingen med ALS och Börje Salming i fokus för att folk inte ska ”kunna” tacka nej. Så beräknande och manipulativ! Usch!!
...och på tal om podden tar Sofia upp en fråga om vad man retar sig på hos vänner. Hennes egna svar är vänner som aldrig frågar något tillbaka. Herregud, podden handlar till 80% om Pernilla. Hon är så j-a självupptagen så det är inte sant. Hon är inte intresserad av något annat än sig själv och hennes familj och frågar sällan något om Sofia. Jag tycker hon och Bauer passar klockrent ihop, båda lika ego och självcentrerade. Sofia håller masken, fortsätter att podda och skrattar hela vägen till banken.
Citera
2026-08-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Pappa podden för kränkta män! 😂 ”Mina barn skulle beskriva mig med tre ord, hård, pedant men rättvis. Låter verkligen som en superpappa. 😅

Ja, fy fan vad pinsam svettäcklet är!!
Citera
2026-08-17, 07:44
Medlem
Citat:

Snäll, omtänksam eller stöttande är inte några framträdande personlighetsdrag då
Citera
2026-08-17, 08:13
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Snäll, omtänksam eller stöttande är inte några framträdande personlighetsdrag då
Han låter som ett diktator ‼️🤪...verkar mest vara ett fjantarsel som ska försöka verka tuff...jösses!
Citera
2026-08-17, 09:35
Medlem
Du har en poäng där, definitivt. De är väldigt självgoda, båda två. Skillnaden är väl att hon inkluderar sin familj och helexponerar dem vid varje tillfälle det går. Där är väl Bauer outstanding. Han vill först och främst visa upp sig själv. Höras, synas och applåderas. Mycket bra av Sofia att hon lägger ut och ifrågasätter, dock på ett "fint" sätt, men frågan är om PW fattar det.
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
...och på tal om podden tar Sofia upp en fråga om vad man retar sig på hos vänner. Hennes egna svar är vänner som aldrig frågar något tillbaka. Herregud, podden handlar till 80% om Pernilla. Hon är så j-a självupptagen så det är inte sant. Hon är inte intresserad av något annat än sig själv och hennes familj och frågar sällan något om Sofia. Jag tycker hon och Bauer passar klockrent ihop, båda lika ego och självcentrerade. Sofia håller masken, fortsätter att podda och skrattar hela vägen till banken.
Citera
2026-08-17, 09:49
Medlem
Rättvis? Fick inte han skulder hos Kronofogden för att han inte betalade för sin yngsta dotter? Det är väl ändå bland det lägsta att göra. Visst går försäkringskassan in och reglerar för barnet, tack och lov, men vilka svin till förälder gör så? Hård och pedant? Dominans är väl ett bättre ord för den karln.
Citat:
Citera
2026-08-17, 14:03
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Rättvis? Fick inte han skulder hos Kronofogden för att han inte betalade för sin yngsta dotter? Det är väl ändå bland det lägsta att göra. Visst går försäkringskassan in och reglerar för barnet, tack och lov, men vilka svin till förälder gör så? Hård och pedant? Dominans är väl ett bättre ord för den karln.

Det var de tre orden han trodde sina barn skulle säga om honom. Ja så är det, han fick väl en prick i registret i några år pga av uteblivet underhåll. Troligen därför han bodde i sitt hyrda Attefallshus. De uppgifterna är allmäna handlingar. Men det står inte just underhåll. Men vad jag förstått så är det den betalningsanmärkningen KF sekretess belägger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in