2026-08-16, 15:21
Medlem
Satine-Salas avatar
Imponerande att Anjo mfl lyckas bygga hus i era huvuden . Jag tycker det är bra att man lyfter om hatet på nätet och hur det påverkar människor.
Citera
2026-08-16, 16:57
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Herrejävlar vad Anjo sågar Bo-Göran, mfl i sin senste video

Sån king!

Varför känner Ozempic-Anjo ett närmast perverst behov av att fjäska för Jockiboi vid varje tänkbart tillfälle? Tror Ozempic-Anjo på allvar att de är riktiga vänner, eller har fetröven fjäskat så länge att han själv börjat tro det?

Om någon hade kunnat få pris för årets rövslickare så hade Anjo vunnit med hästlängder.
Citera
2026-08-16, 17:20
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satine-Sala
Imponerande att Anjo mfl lyckas bygga hus i era huvuden . Jag tycker det är bra att man lyfter om hatet på nätet och hur det påverkar människor.

Det blir ju motsägelsefullt när grisfeta Anjo ska sitta och prata om mobbning på nätet. Fetröven har trots allt gjort "karriär" på att mobba, förtala och hänga ut folk, medan hans chipstuttar guppar av självbelåten moralism.

Men mobbning kanske bara är fel när andra sysslar med det? När Anjo och hans lismande följeslagare, den perversa byfånen i Trosa, gör exakt samma sak ska det tydligen räknas som "content". Den osympatiska grisen är en hycklare.
Citera
2026-08-16, 18:37
Medlem
knark-kungens avatar
Går dåligt nu, inte ens 30k får han för ett rövslick numera.

Är dom obetalda fakturorna betalda eller måste Lisen tvätta Roddes knarkpengar först?
Citera
2026-08-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Går dåligt nu, inte ens 30k får han för ett rövslick numera.

Är dom obetalda fakturorna betalda eller måste Lisen tvätta Roddes knarkpengar först?

Har rasistLisen något jobb?
Citera
2026-08-16, 21:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Hon har aldrig haft ett jobb såvitt jag vet, alltid parasiterat på Anjos brottspengar.

Vad händer den dagen paret går isär? Är hennes backup plan att flytta hem till flickrummet igen med tre barn som hennes 50 åriga loserbrorsa gjorde innan han blev dömd till fängelse? Årets morsa..

Hon gjorde ett försök att starta en städfirma men kraschade företaget och blev skyldig skatteverket 800k därför hon inte betalade skatter, ohederlighet är tydligen en släktdrag i tattarfamiljen Valdes.

Dagdrivarens pensionsbesked kan inte vara särskilt muntra siffror.
Citera
2026-08-16, 21:17
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma

Nej, rasist-Lisen har aldrig haft och kommer aldrig ta ett "vanligt" jobb. Den rasistiska knulldockan anser sig vara på tok för fin för det.
Citera
2026-08-17, 00:49
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har Anjos svåger torskat för grovt narkotikabrott?

Vad säger Anjo om det?

Nog är det värre än skattebrott där enbart staten drabbas.

Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Det är någon annan som torskade. Han sa även det i rättegången. Finns att lyssna här. https://m.youtube.com/watch?v=XGuXO9cdRwk

Givetvis skyller han på någon annan
Ca 10 min in.

Men frågar du Lasanjo så har inte Bög-rodde dödat Lika många personer som Chrippas fifflande med skatten.

Man väljer själv att ta droger.
Roddes varor har inte bara lett till dödliga heroinöverdoser utan kanske även till många roliga festkvällar med ecstasy eller koks för helt vanliga Svenssons. Hans moraliska skyldighet är på samma nivå som en expedit på Systembolagets, dvs ingen.
Man får lite ”folk dööör i vårdköer pga Chrippa!!!”-vibbar…
Rodde är dock fortfarande en patetisk idiot.

Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, 28 minuter in i vidion så visar Anjo den kedjerökande bipolära fläskpaddans inlägg här på flashback. Urs vilken skit hon skriver. En sån hemsk mänska.
Nu när jag läst ikapp tråden tänkte jag ta en ”durs”
Citera
2026-08-17, 04:11
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satine-Sala
Då borde du ju tycka det är bra att man lyfter hur vidrigt det är när Anjo mobbar folk?
Citera
2026-08-17, 04:16
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Roddes varor har inte bara lett till dödliga heroinöverdoser utan kanske även till många roliga festkvällar med ecstasy eller koks för helt vanliga Svenssons. Hans moraliska skyldighet är på samma nivå som en expedit på Systembolagets, dvs ingen.

Droger dödar, förstör livet för människor för all framtid, förstör livet för barn.
Droger påverkar inte bara personen som tar drogerna, utan även personerna i ens omgivning. Speciellt förstör livet för barn.

Anjo har ju verkar drogpåverkad i perioder, nu kommer det förhoppningsvis vara slut med det när R hamnar i fängelse och sen utvisas.
Citera
2026-08-17, 09:00
Medlem
Damien-s avatar
Ozempic-Anjo verkar fortfarande inte fattat att det är värre att radera hela kommentarer och ljudinspelningar än att plocka bort några enstaka ord. Men logik är väl svårt när man har fullt upp med att slicka röv på Jockiboi.

Anjo satt ju i panik, med chipstuttarna blänkande av stressvett, och raderade varenda kommentar där rasist-Lisen spydde ut hat mot div folkgrupper. Och när fetröven ändå var igång försvann förstås även hans egna ljudmeddelanden med homofobiska "skämt".

Men nu kan Anjo kan sitta med sitt hånleende och låta de svettiga chipstuttarna marinera i självbelåtenhet och göra videos om att Bo Göran raderade några ord. Jävla hycklare och rövslickar-fetto.
Citera
2026-08-17, 10:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron

Jag gissar vilt nu, men tror faktiskt INTE att Rodde betalar skatt på sina inkomster för drogerna ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in