2026-08-15, 19:13
Avstängd
vichy6s avatar
Har Anjos svåger torskat för grovt narkotikabrott?

Vad säger Anjo om det?

Nog är det värre än skattebrott där enbart staten drabbas.
Citera
2026-08-15, 19:35
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har Anjos svåger torskat för grovt narkotikabrott?

Vad säger Anjo om det?

Nog är det värre än skattebrott där enbart staten drabbas.

Det är någon annan som torskade. Han sa även det i rättegången. Finns att lyssna här. https://m.youtube.com/watch?v=XGuXO9cdRwk

Givetvis skyller han på någon annan
Ca 10 min in.

Men frågar du Lasanjo så har inte Bög-rodde dödat Lika många personer som Chrippas fifflande med skatten.
Citera
2026-08-15, 19:41
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Det är någon annan som torskade. Han sa även det i rättegången. Finns att lyssna här. https://m.youtube.com/watch?v=XGuXO9cdRwk

Givetvis skyller han på någon annan
Ca 10 min in.

Men frågar du Lasanjo så har inte Bög-rodde dödat Lika många personer som Chrippas fifflande med skatten.

Knark dödar. Men Anjo kanske inte tänker på det när han fastar?

Och Anjos senaste på YT 😭…. fan händer?

( tack för länk) Var Anjo och Lisen där och stöttade? Anjo har drällt och stöttat karaktärsvittnet Jocke tidigare vill jag minnas.
Citera
2026-08-15, 19:44
Medlem
Överskottshud-Anjo har I DETTA NU publicerat ett AGGRESSIVT FÖRSVARSTAL till förmån för hans DOMINANTA "mästare" (Joakim Lundell).

Anjos video är titulerad:" Hatarnas kampanj mot Joakim Lundell! *Ringer upp Jocke*", och är naturligtvis ett hopplöst hafsverk av hudhövdingen Anjo - han följde enbart husses order...

Någon hugad får gärna sammanfatta videon i text, ty jag vägrar ge aset "watch hours".

Citera
2026-08-15, 19:46
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Knark dödar. Men Anjo kanske inte tänker på det när han fastar?

Och Anjos senaste på YT 😭…. fan händer?

( tack för länk) Var Anjo och Lisen där och stöttade? Anjo har drällt och stöttat karaktärsvittnet Jocke tidigare vill jag minnas.
Tror Han var i Spanien med lisens tvillingar, som hom har med en annan och deras gemensamma sin son när det var rättegång.
Citera
2026-08-15, 19:48
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Tror Han var i Spanien med lisens tvillingar, som hom har med en annan och deras gemensamma sin son när det var rättegång.

Familjen är alltså inte viktigast för Anjo.
Citera
2026-08-15, 19:49
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Familjen är alltså inte viktigast för Anjo.
Nej för fan. Han skiter fullständigt I allt som inte innehåller kolhydrater och jockiboooi.
Citera
2026-08-15, 19:50
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Nej för fan. Han skiter fullständigt I allt som inte innehåller kolhydrater och jockiboooi.

Inte undra på att Lisen blivit bitch i förtid.
Citera
2026-08-15, 19:55
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Inte undra på att Lisen blivit bitch i förtid.
Lisen är en förslappad och bortskämd fettsäck med 50kvm överflödig hud. Dom klagar på Chrippa och hans skattebrott..medans den fettsäcken Lisen gjort precis likadant. Sen undvek hon hon allt som Har med arbete att göra för slippa betala sin skuld, utan låta oss betala för det.
Citera
2026-08-15, 20:09
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Överskottshud-Anjo har I DETTA NU publicerat ett AGGRESSIVT FÖRSVARSTAL till förmån för hans DOMINANTA "mästare" (Joakim Lundell).

Anjos video är titulerad:" Hatarnas kampanj mot Joakim Lundell! *Ringer upp Jocke*", och är naturligtvis ett hopplöst hafsverk av hudhövdingen Anjo - han följde enbart husses order...

Någon hugad får gärna sammanfatta videon i text, ty jag vägrar ge aset "watch hours".

Den grisfeta rövslickaren Anjo har klämt ut ännu en video i den aldrig sinande följetongen "Jag försvarar och slickar röv på Jockiboi till varje pris". Jag tänker förstås inte utsätta mig för spektaklet, men kan föreställa mig att Ozempic-Anjo sitter i Spanien med sina svettiga chipstuttar och levererar ännu ett lismande försvarstal för Jockiboi.

Vid det här laget är frågan inte om Anjo ska fjäska för Jockiboi, utan hur många minuter fetröven klarar innan chipstuttarna är blankslitna av allt krälande för den blonderade mytomanen. Patetiska fetknopp.
Citera
2026-08-15, 20:31
Avstängd
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
jag tror nån påpekade Lisens tandkött för en tid sedan och genast gick Anjo ut med att hon ska fixa tänderna.

Vem fan bryr sig om tandköttet, om hon opererade bort stämbanden alternativt sydde ihop munnen kanske nån annan än Hudhertigen skulle stå ut i med den vedervärdiga satkärringen mer än två minuter.

Jag inser just att vid alternativ 2 löser sig ju det där med tandköttet dessutom på köpet!
Citera
2026-08-15, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64

Tack för att du gör reklam för Anjo!

Bajskanalen Brott och Blandat får vara med och framstår som en aggressiv idiot, som vanligt.

Anjo drygar sig lite som vanligt, men det är 40 min kvar vet inte om jag ser klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in