2026-08-15, 20:48
Medlem
Lasanjos avatar
Han går hårt ut att Hatet kommer röstas fram av BGB kollegor, och jockiboooi förlorat på förhand om.BGB vinner
Än sp länge har jag göra på 15 min. Och handlar bara om hir det kommer fuskas på kristallen.
Min analys är anjo är mongo.
Citera
2026-08-15, 20:52
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Han går hårt ut att Hatet kommer röstas fram av BGB kollegor, och jockiboooi förlorat på förhand om.BGB vinner
Än sp länge har jag göra på 15 min. Och handlar bara om hir det kommer fuskas på kristallen.

Anjo borde få publikens pris som äckel.

La dégoût
Citera
2026-08-15, 20:53
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Varför kampanjar Jockiboi och hans fru då om de redan vet att de förlorar? Nä, det är bäst att ta på offerkoftan redan innan det är klart. Horungar allihopa.
Citera
2026-08-15, 21:01
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Varför kampanjar Jockiboi och hans fru då om de redan vet att de förlorar? Nä, det är bäst att ta på offerkoftan redan innan det är klart. Horungar allihopa.

Anjo försöker göra något som Ska påminna om ett brandtal. Nu Snackar han om Chrippas mamma. Och säger rakt ut att Hatet vunnit på fusk. Nu Snackar Anjo om roime..Och menar att hatare pissar.på hans gram.

Anjo är riktigt sinnesjul.
Citera
2026-08-15, 21:19
Medlem
Herrejävlar vad Anjo sågar Bo-Göran, mfl i sin senste video

Sån king!
Senast redigerad av AndreasGranen 2026-08-15 kl. 21:29.
Citera
2026-08-15, 21:33
Avslutad
Citat:
Anjo försöker göra något som Ska påminna om ett brandtal. Nu Snackar han om Chrippas mamma. Och säger rakt ut att Hatet vunnit på fusk. Nu Snackar Anjo om roime..Och menar att hatare pissar.på hans gram.

Anjo är riktigt sinnesjul.

Ja, 28 minuter in i vidion så visar Anjo den kedjerökande bipolära fläskpaddans inlägg här på flashback. Urs vilken skit hon skriver. En sån hemsk mänska.
Citera
2026-08-15, 22:30
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Ja, 28 minuter in i vidion så visar Anjo den kedjerökande bipolära fläskpaddans inlägg här på flashback. Urs vilken skit hon skriver. En sån hemsk mänska.
Ja anjo är fruktansvärd!
Citera
2026-08-15, 23:17
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Herrejävlar vad Anjo sågar Bo-Göran, mfl i sin senste video

Sån king!

Hahaha, så jävla skärrad och måste springa Jockibois ärenden. Norrköpings egen Bagdad Bob
Citera
2026-08-15, 23:18
Medlem
Har vi hört något om faderskspstesten? Orten Lisens döttrar kommer knappast från Incel Anjo. De ser ut att ha en mer Testofylld Fader än Hudhertigen.
Citera
2026-08-15, 23:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Någon hugad får gärna sammanfatta videon i text, ty jag vägrar ge aset "watch hours".

Tjavars, nåt sånt här kanske?

https://limewire.com/d/7pGDM#LIlxnsouXN

OBS! Min AI har fel ibland, jag fick korrigera den ett antal gånger då den tolkar viss ironi bokstavligt men håll till godo.

Detta är alltså en analys av transkriberingen av Hudseglets senaste video som husse Jockiboi bad honom göra. Jag kommer inte se den innan skilleras ser den.
Citera
2026-08-16, 00:21
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Anjo parkerar sina svettiga chipstuttar framför kameran och börjar lydigt förklara varför Jockiboi minsann aldrig kan göra något fel. Jockiboi utnyttjar fetröven som en fläskig hund som skickas fram för att försvara, ljuga och fjäska så fort den blonderade mytomanen är i blåsväder.

Anjo är så bländad av sin blonderade idol att fetröven tolkar varje ny försvars-video som ett bevis på deras djupa vänskap. Och Jockiboi verkar ha upptäckt hur bekvämt det är att äga en lismande hund med svettiga chipstuttar.
Citera
2026-08-16, 01:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hon vaskade väl typ 800 000 på staten?

Men visst….

Chrippa är en jävla loser som sitter i finkan, en jävla kostnad ingen har lust med.

Det stämmer. Rasist-Lisen lyckades mjölka staten på 800 000 kronor, ett imponerande initiativ från någon som annars verkar vara allergisk mot arbete och eget ansvar. Men det ör typiskt för Anjo och hans rasistiska knulldocka som båda anser att ansvar är överskattat när man kan låta skattebetalarna stå för notan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in