2026-08-16, 18:41
Avstängd
Kul med en tråd som hyllar kvinnor. Annars är det mest hat-trådar här på flashen...
Citera
2026-08-16, 18:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Det lät väldigt trevligt.

Bara att köra på! Googla var närmaste Nunnekloster ligger. Bege dig dit knacka på dörren och säg Jag har vikt mitt liv åt Gud, Jesus är min enda man och kärlek. Sedan kommer du ju leva drömmen! Kommer inte finnas en man där någonsin. Kanske som du bara se på avstånd om det tex måste vara en rörmokare dit. Men annars helt 100% kvinnor och inget tjafs ens om sex med män.
Citera
2026-08-16, 18:44
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Vilket jag INTE är. Du ser en man skriva på en tråd och vill applicera det på alla män. Hur jävla patetisk är inte du?

En man med överlevnadsinstinkt skulle aldrig gå nära dig.
En man som är hetero kan inte tänka sig att böga med en annan man så du har kommit ut som homosexuell i min tråd och det är okej att du har mer östrogen i kroppen! Du sa det helt själv, ingen frågade.

Så du hade överlevt utan kvinnor eftersom att du bara vill krama och suga av män. Så min trådstart handlar inte om dig eller andra bögar, jag syftade på heterosexuella män. Men jag tror att vissa av er hellre hade blivit bögar än att vara ensamma, det är så desperata somliga av er faktiskt är efter närhet och det är ju det som är så himla äckligt.
Citera
2026-08-16, 18:45
Avslutad
Citat:
Då är du verkligen bög
https://www.youtube.com/watch?v=yivHzkLZEwI&t=3764s 52:26
Citera
2026-08-16, 18:47
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Bara att köra på! Googla var närmaste Nunnekloster ligger. Bege dig dit knacka på dörren och säg Jag har vikt mitt liv åt Gud, Jesus är mina enda man och kärlek. Sedan kommer du ju leva drömmen! Kommer inte finnas en man där någonsin. Kanske som du bara se på avstånd om det tex måste vara en rörmokare dit. Men annars helt 100% kvinnor och inget tjafs ens om sex med män.
Jag lever redan drömmen och jag älskar Gud. 🥹👏🏻🧡🌻 Vad jag gör i framtiden kanske jag även berättar för er. Vi får se men tills dess så vill jag fortfarande diskutera varför män inte klarar sig utan kvinnor utan att bli självmordsbenägna? (Finns undantag) men dem flesta är inte det där undantaget.
Citera
2026-08-16, 18:48
Medlem
Nog är det sant. Du får en massa arga svar här från män som känner sig träffade. Men hur många män som helst kraschar efter en skilsmässa. Som knappt klarar av att sköta hygienen på egen hand.
Citera
2026-08-16, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Kul med en tråd som hyllar kvinnor. Annars är det mest hat-trådar här på flashen...

Säker på att det verkligen är en hyllningstråd till kvinnor och inte egentligen något annat?
Citera
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Nog är det sant. Du får en massa arga svar här från män som känner sig träffade. Men hur många män som helst kraschar efter en skilsmässa. Som knappt klarar av att sköta hygienen på egen hand.
Det är avsaknaden av empati. Det är liksom den egenskapen som behövs för att man ska vilja närma sig en kvinna. Och för att en kvinna ska kunna vara en mamma. Döööh.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag lever redan drömmen och jag älskar Gud. 🥹👏🏻🧡🌻 Vad jag gör i framtiden kanske jag även berättar för er. Vi får se men tills dess så vill jag fortfarande diskutera varför män inte klarar sig utan kvinnor utan att bli självmordsbenägna? (Finns undantag) men dem flesta är inte det där undantaget.

Jag yrkar ju då att det kommer ju inte bli en sådan stor skillnad. Kvinnor kommer i den stora massan också tycka livet är utan mening om män saknas. Det bli ju liksom allt vad de gjort från tiden de började med smink som det är utan mening.
Citera
Medlem
Hur kan det vara oattraktivt om en man vill ha en kvinna och bygga ett bra liv med henne?
Så du vill inte ha en sådan man?
Vill du hellre ha en man som inte vill ha en kvinna?
Eller menar du att du vill ha en man som inte bryr sig närmvärt om dig, som går helt sin egen väg och rycker på axlarna om du lämnar honom, en man som ständigt är otrogen för att han skiter väl i hur du mår?
Citera
2026-08-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Nej, det är ju helt ologiskt evolutionärt. En ensam kvinna har dött under 99,9 % av människans existens. En ensam man har inte gjort det. Alltså är det fullständigt ologiskt att män skulle "behöva" en kvinna mer.

Nej, bokstavligen inte. Och det säger jag inte på något nedlåtande sätt.

Så är det ju inte heller. Det är en stor skillnad i psyke och förmåga att tåla stress, kaos, våld, o.s.v., på grund av att män och kvinnor är olika konstruerade med olika syften.
Sist jag kollade så gav "starkt psyke" varken skydd eller mat på bordet.
Citera
2026-08-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Spydde lite där faktiskt.
Imorgon ska jag köpa en dator för 250.000 bara för det.

To each their own.

CS i 5000 FPS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in